میلاد عبادی‌پور
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم ملی والیبال ایران دیشب در یک بازی نه چندان ساده مصر را شکست داد.

 تیم ملی والیبال ایران شروع خوبی را در مسابقات قهرمانی جهان تجربه کرد و موفق شد در بازی اول خود تیم سوم المپیک یعنی آرژانتین را با نتیجه ٣-٢ شکست دهد. ایران در اکثر تورنمنت ها شروع خوبی نداشته اما برد برابر آرژانتین ما را به آینده مسابقات قهرمانی جهان امیدوار کرد.

تیم ملی والیبال مصر به خودی خود یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های مسابقات قهرمانی جهان به حساب می‌آید. از طرفی آنها دو ماه مانده به شروع رقابت‌ها مربی خود را هم تغییر دادند و پس از آن چند بازیکن مهم مصری‌ها نیز کنار گذاشته شدند تا این تیم بیش از پیش تضعیف شود.

مصری ها در مسابقه اول خود برابر هلند نیز نشان دادند که در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان حرف خاصی برای گفتن ندارند؛ جایی که نماینده آفریقا در بازی اول خود در سه ست متوالی از هلند شکست خورد تا مشخص شود که احتمالا مصر جزو تیم‌هایی خواهد بود که با سه باخت متوالی به کار خود در قهرمانی جهان پایان خواهد داد.

با توجه به همه این مسائل انتظار می‌رفت که یک بازی بسیار آسان در انتظار تیم ملی والیبال ایران باشد و تیم بهروز عطایی یک پیروزی بی‌دردسر کسب کند. حتی برخی علاقه‌مندان والیبال جدال با مصر را یک بازی تمرینی تلقی می‌کردند و خواستار استفاده از تیم دوم‌مان در این مسابقه شدند.

با این حال بهروز عطایی به درستی حریف را دست کم نگرفت و با ترکیب اصلی خود پا به دیدار برابر مصر گذاشت. ما نهایتا این بازی را هم با پیروزی پشت سر گذاشتیم و صعود خود به مرحله بعدی مسابقات قهرمانی جهان را قطعی کردیم اما برد دیشب خیلی برای هواداران والیبال ایران شیرین نبود. تیم ملی در این بازی عملکرد پر انتقادی داشت و حتی اگر مصری ها کمی دقت می‌کردند شاید این جدال به ست پنجم هم کشیده می‌شد و حتی شکست می‌خوردیم.

میلاد عبادی پور که بهترین بازیکن ایران در مسابقه قبل برابر آرژانتین بود، در دیدار مقابل مصر نتوانست آن عملکرد خوب را تکرار کند. عبادی‌پور که نشان داده هیچ‌گاه از بیان نقاط ضعف و واقعیت ها در مورد تیم ملی ابایی ندارد، بعد از دیدار شب گذشته نیز مصاحبه قابل تاملی انجام داد.

عبادی پور در پایان بازی گفت: راستش فکر کنم این بدترین نمایش زندگی‌مان بود به خاطر این که ابتدا به خودمان و بعد به مصر احترام نگذاشتیم. این را به خاطر نمایشی که ارائه دادیم می‌گویم نه چیز دیگری. به نظرم در پایان همه چیز را مشاهده کردید و دیدید که ما به مشکل خوردیم. از طرفی برطرف کردن این مشکل کار سختی برای ما بود. البته هر طور که بود بازی را بردیم اما نمی توانم بگویم که خوشحال هستیم چون اصلا اینطور نیست. ما بدترین والیبال عمرمان را بازی کردیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد حسین IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    کسی از تیم های جدید لژیونر ها خبری داره؟؟
  • رضا IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    آقای عبادی این حرف شما که بیشتربهشان برمیخوردیعنی چی که به مصراحترام نگذاشتیم.میخوادبگوییدمصرشانسی ازما ست گرفته پس دومی را هم که داشت میگرفت؟
    • عطا IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
      آقای محترم میخواید یه مترجم بگیریم حرف بازیکنارو برات ترجمه کنه. عبادی پور میگه اول به مصر و بعد به خودمان احترام نذاشتیم خوب دقت کن منظورش اینه مصر رو دست کم گرفتیم و بعد هم تیم ایران همیشگی نبودیم و بی نظم و بدون هماهنگی و انگیزه بازی کردیم و برای خودمون هم ارزش قائل نبدیم که ما یه تیم خوب و سطح بالا هستیم قشنگ دقت کن چی نوشتم استاد.
  • mohammad reza rezaei DK ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    ترکیب تیم خوب نبود. ایران مقابل سربستان و اسلوانی و اوکرایین یا حتی ترکیه نیز شکست میخورد. ادم بیکار در جلوی تور و وسط میدان زیاد بود. بچه های ایران میخواستند . پیروزی را تقدیمشان کنند نه با زحمت بدست اورند. تکروی. پاس های نامناسب و سرویس های اسان . نشانگر باخت ایران حتی در مقابل تیم های ضعیف بود. تیم ایران با دو باخت و دو پیروزی مسابقات را ترک خواهد گفت. بازیکنان ایران میدانند حتی با بد بازی کردن هم . در ترکیب تیم هستند. فقدان معروف و موسوی بشدت احساس میشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی