نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مهدی تاج و محمدحسین میثاقی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در این جنجال شبانه اما پای مردم و نارضایتی آنها از برخی چهره‌های حاضر در انتخابات هم به میان کشیده شد و این در حالی بود که مردم، از وضعیت فعلی فدراسیون هم رضایت نداشته و ندارند.

آرتین زهرابی؛ از وقایع پیش از انتخابات، می‌شد حدس که مجمع فدراسیون فوتبال با خیال آسوده و راحت برگزار نخواهد شد. با این همه، اعتراف به این نکته تلخ که باور نمی‌کردیم عده ای تصمیم به لغو انتخابات بگیرند هم کار سختی نیست.

در برنامه فوتبال برتر با اجرای محمدحسین میثاقی هم این ماجرا، بیشتر اوج گرفت. مجری برنامه، پس از شنیدن خبر لغو انتخابات فدراسیون فوتبال، علیه یک کاندیدا رسما موضع گرفت و خطابه ای را با لغزخوانی ایراد کرد.

انتخابات اما در حالی برگزار شد که نیمه شب در شبکه ۳ سیما، موجی از لبخند رضایت دیده می‌شد؛ چرا که برخی گمان می‌کردند کار تمام است و انتخابات فوتبال به تعویق می‌افتد. حاکمیت فیفا بر فوتبال جهان هم با سوالات ابهام برانگیز مواجه شد؛ در حالی که چه کسی این نکته بدیهی را انکار می‌کند که فیفا حرف اول و آخر را در فوتبال جهان می‌زند؛ ما کجای کار هستیم که برای این ارگان بین المللی تعیین تکلیف کنیم؟

در این جنجال شبانه اما پای مردم و نارضایتی آنها از برخی چهره‌های حاضر در انتخابات هم به میان کشیده شد و این در حالی بود که مردم، از وضعیت فعلی فدراسیون نیز رضایت نداشته و ندارند. این واقعا چه وضعیت مدیریت فوتبال است؟ یک تیم ملی که امید مردم ایران است را نتوانستند به درستی مدیریت کنند و استرس را هم به جان ملی پوشان انداختند و هم فوتبالدوستان را ناراحت کردند.

همه چیز درباره جنجال شبانه انتخابات فوتبال/ حرف‌های تند میثاقی در شبکه ۳؛ نارضایتی مردم از وضعیت دردناک تیم ملی/ اردوی قطر را فراموش نکن!

با جمله‌های عصا قورت داده، مگر می‌شود توپ را به سمت جریان‌های منتقد شوت کرد و از آب گل آلود ماهی گرفت؟ اینجا که دیگر محل مایه گذاشتن از مردم نیست.

مردم اگر اتفاقات تلخ رخ داده در زمان ویلموتس را فراموش نکرده باشند، حافظه تاریخی خوبی در همین اندک زمان فعالیت فدراسیون موقت دارند. کمتر از ۹۰ روز مانده به آغاز جام جهانی۲۰۲۲ و اولین بازی ایران، تیم ملی به امان خدا رها شده و تعدادی از بازیکنانش از تنهایی و مصیبت، به انتشار استوری روی آورده اند. شما به این می‌گویید مدیریت درخشان در فوتبال؟

تیم را به جای برگزاری اردوهای مناسب و بازی‌های تدارکاتی آبرومند، ۲ هفته در اوج گرمای تابستان به قطر بردند و درب و داغانش کردند؛ این بود مدیریت مشعشع در فوتبال ایران؟ بانیان این اتفاق وحشتناک چه کسانی بودند؟

اگر برای خوشامد این و آن، زمین را آب و جارو می‌کنید، یک دستمال هم روی گرد و خاک‌های اساسی همین فوتبال بکشید؛ جای دوری نمی‌رود! اصلا حالا که تکلیف فدراسیون فوتبال روشن شده، برای تیم ملی ایران دل بسوزانید که بچه‌های این این تیم، ماه‌هاست از این همه بلاتکلیفی و ضعف مدیریت، به گریه افتاده اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کاوه حسنی IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    درود بر تو همواره حرف دل مردم بودی ❤
  • Teammelli IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    جناب زهرابی عزیز، نت قلم شما همیشه دلنشین است.
    • آبی رنگ عشقه IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      اگر هیچکس نداند من که میدانم آرتین خان فیلش یاد کیروش کرده و چون تاج کفته کی روش را بر میگردانم حالا مدافع او شده.
  • امید IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    فکر کنم آقای تاج با نگارندهٔ این سطور هم لابی کرده... خدا به خیر کناد.
  • امیر IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    آفرین به این مقاله درست وحسابی،ابن الوقت تراز میثاقی ندیدم،ازهرفرصتی برای اینکه خودشو موجه وحق نشون بده استفاده میکنه،درخواست ویزای کانادا یادمون نمیره. 1
  • آشنا IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    الان تاج اومد،بغیر جمعیت دلالی و جمعیت اقلیت استقلالی این انتخاب دلالی و لابی بازی شده نمک روی زخم برای مردم ، همه که فوتبال نمیبینن ، خیلیها که اجاره خونه عقب افتاده دارن و.... هزار و یک دردسر دیگه از این انتخاب ناراضی هستن ، بالاخره یا ما درست میگیم یا نه ، از دوستان عزیز در روزنامه های زرد که توقعی جز دودوزه بازی و کلک و دزدی و رشوه گیری و امثالهم توقعی نیست ولی حداقل از مجلس توقع میرفت یه بار برای همیشه ریشه فتنه رو خشک کنه
  • مهران IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    شما هم با قلمت عده ای معلوم الحال رو خوشحال نکن و خودت رو روبه روی هشتاد میلیون نفر قرار نده
    • Teammelli IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      معلوم الحال بودن بهتره از مجنون الحال بودنه، کسی که توهم این رو داره که 80 میلیون موافق عقیده شخصیش هستند کارش از مجنونی هم گذشته، در ضمن گویا به نظرسنجی ها توجه نمیکنی، حکایته 80 هزار نفر هوادار ورزشگاه یادگار امامه که میشود معادل 80 درصد هواداران کل کشور😉
  • محمد IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    صحبتهای مجری فوتبال برتر برآیند تفکرات رسانه ای است که او در آن مشغول به فعالیت می باشد . برنامه ای که با شعار اخلاق مداری و کاهش تنش در سطح فوتبال محمد حسین میثاقی را جایگزین عادل فردوسی پور کرد . مردم فهیم ما اگر چه از تاج دل خوشی ندارند ولی میثاقی را هم فرد ارزشمند و تاثیر گذار در رسانه نمی پندارند
  • سیروس US ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    بحث مشکلات فوتبال در ایران بسیار فراتر از اینستکه با یک تغییر و تحول این مشکلات رفع گردد! تا زمانیکه فوتبالدوستان ایرانی در بند رنگ لباس باشگاهی هستند و هر مسئله مهم و یا پیش پا افتاده ای را با عینک ته استکانی باشگاهی رصد می کنند، نباید انتظار هیچ نوع رشد کیفی را داشت. این تغییر جدید هم مثل همیشه نوش دارو بعد از مرگ سهراب است و فقط باید امیدوار باشیم که تاثیر کوتاه مدت مثبتی روی نتایج تیم ملی در مسابقات جام جهانی داشته باشد، وگرنه از همین الان شمشیرها از غلاف خارج شده و برنامه های خاص تلویزیونی در حال ساخت هستند، و آنچه که بهرحال اهمیت ندارد آبروی ملی فوتبال ایران در صحنه های بین المللی ست، مثل همه مسائل دیگر مربوط به ایران در صحنه های بین المللی!
  • محمد IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    مرگ بر خودباخته های اجنبی پرست.
    • سیروس US ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      جواب ابلهان "ها ها ها: است!
  • بصیرت NL ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    به عنوان 1 پرسپولیسی 6 اتیشه عرض می کنم: می خواهید ببینید این انتخاب درست بوده یا غلط؟ 2 معیار مناسب در اختیارتون می زارم: 1- صدا و سیما (خودش را حامی ورزش بالاخص فوتبال مملکت معرفی می کند، اما حاضر نیست حق پخش تلویزیونی فوتبال را بدهد) 2- امیرحسین میثاغی (خودش را حق جو معرفی می کند اما در مناظره انتخاباتی شب قبل از انتخابات، فطرت حق طلب و ناجوانمرد اش را مجددا به همه نشان داد. داستان برنامه نود و عادل فردوسی پور هم که دیگر جای خود دارد. و همینطور حرف هایی که درباره حق پخش تلویزیونی زد تا مبادا روسای بالادستی خودش را برنجاند). ببینید این دو شاخص چه شخصیت و پیشینه ای دارند و موضع شون نسبت به انتخاب تاج چی هست؟ حالا خودتون جمع بندی کنید...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی