نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
۶ |
۴
علیرضا بیرانوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در این فصل تا کنون هیچ بازیکنی موفق به باز کردن دروازه علیرضا بیرانوند نشده است.

پرسپولیس بعد از برتری مقابل صنعت نفت آبادان صدرنشین لیگ شد و خودش را به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل معرفی کرد. نکته قابل توجه پرسپولیس در این فصل گل نخوردن این تیم است و یحیی نشان داد پاشنه آشیل تیمش در فصل گذشته را به خوبی شناخته و آن را ترمیم کرده است.

پرسپولیس در ۴ بازی ابتدایی خود هیچ گلی دریافت نکرد تا مشخص شود خط دفاعی و دروازه بان این تیم به خوبی وظایفشان را انجام دادند. بعد از جذب بازیکنان مختلف در تابستان توسط پرسپولیس، خیلی‌ها معتقد بودند علیرضا بیرانوند بهترین خرید این تیم در نقل و انتقالات بوده و حتی در اکثر نظرسنجی‌ها هم بیرانوند این عنوان را بدست آورد.

علیرضا بعد از ۲ فصل حضور در فوتبال اروپا، دوباره به ایران برگشته تا در سال منتهی به جام جهانی خودی نشان دهد و دوباره به گلر شماره یک تیم ملی تبدیل شود. بیرانوند در ۴ دیدار اول لیگ کلین شیت کرد و عملکرد فوق العاده ای از خودش به نمایش گذاشت. نکته جالب در این خصوص این است که با بازگشت بیرانوند به پرسپولیس، روحیه و اعتماد به نفس این تیم هم بالاتر رفته و این موضوع کاملا مشخص است. بیرانوند با این نمایش‌های مطمئن در پرسپولیس و گل نخوردن‌هایش یک پیام واضح هم برای دراگان اسکوچیچ دارد.

دروازه بان پرسپولیس با این عملکرد به سرمربی تیم ملی نشان می‌دهد شماره یک او در جام جهانی خواهد بود و سرمربی کروات هم بعید است با حضور بیرانوند در تیمش، به گلر دیگری برای قراردادن در چارچوب دروازه تیم ملی فکر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کیسه حکومتی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    بدون شک‌بیرانوند بهترین دروازبان ایران و حتی آسیا هست فصل قبل پرسپولیس به خاطر نداشتن دروازبان شش دانگ و سوتی های زیاد و عجیب و غریب حامد لک چندین امتیاز از پرسپولیس گرفت قهرمانی از دست داد اگه پرسپولیس فصل قبل دروازبان مطمن داشت شک نکنید قهرمانی برای پرسپولیس بود
  • ناشناس IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    بزارید سرمربی کار خودشو بکنه کسی از بیرون می تونه به آقای گل محمدی بگه کی رو تو بازی بزاره با این دخالتها این همه تنش برای تیم ملی و سرمربی ایجاد شد حتما خودشون چشم دارن وومی بینن
  • کیسه سوز IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    با وجود علی بیرو دروازه برای همه قفله ، ماشاالله علی بیرو
  • ستاره سرخ ایران IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    شماره یک فقط و فقط برازنده شیر مرد لر ما هست که جام قبل کریس رو له کرد
  • امیر IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    بیرو هم سوتی زیاد میده باه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی