پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
۶ |
۴
علیرضا بیرانوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در این فصل تا کنون هیچ بازیکنی موفق به باز کردن دروازه علیرضا بیرانوند نشده است.

پرسپولیس بعد از برتری مقابل صنعت نفت آبادان صدرنشین لیگ شد و خودش را به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل معرفی کرد. نکته قابل توجه پرسپولیس در این فصل گل نخوردن این تیم است و یحیی نشان داد پاشنه آشیل تیمش در فصل گذشته را به خوبی شناخته و آن را ترمیم کرده است.

پرسپولیس در ۴ بازی ابتدایی خود هیچ گلی دریافت نکرد تا مشخص شود خط دفاعی و دروازه بان این تیم به خوبی وظایفشان را انجام دادند. بعد از جذب بازیکنان مختلف در تابستان توسط پرسپولیس، خیلی‌ها معتقد بودند علیرضا بیرانوند بهترین خرید این تیم در نقل و انتقالات بوده و حتی در اکثر نظرسنجی‌ها هم بیرانوند این عنوان را بدست آورد.

علیرضا بعد از ۲ فصل حضور در فوتبال اروپا، دوباره به ایران برگشته تا در سال منتهی به جام جهانی خودی نشان دهد و دوباره به گلر شماره یک تیم ملی تبدیل شود. بیرانوند در ۴ دیدار اول لیگ کلین شیت کرد و عملکرد فوق العاده ای از خودش به نمایش گذاشت. نکته جالب در این خصوص این است که با بازگشت بیرانوند به پرسپولیس، روحیه و اعتماد به نفس این تیم هم بالاتر رفته و این موضوع کاملا مشخص است. بیرانوند با این نمایش‌های مطمئن در پرسپولیس و گل نخوردن‌هایش یک پیام واضح هم برای دراگان اسکوچیچ دارد.

دروازه بان پرسپولیس با این عملکرد به سرمربی تیم ملی نشان می‌دهد شماره یک او در جام جهانی خواهد بود و سرمربی کروات هم بعید است با حضور بیرانوند در تیمش، به گلر دیگری برای قراردادن در چارچوب دروازه تیم ملی فکر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کیسه حکومتی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    بدون شک‌بیرانوند بهترین دروازبان ایران و حتی آسیا هست فصل قبل پرسپولیس به خاطر نداشتن دروازبان شش دانگ و سوتی های زیاد و عجیب و غریب حامد لک چندین امتیاز از پرسپولیس گرفت قهرمانی از دست داد اگه پرسپولیس فصل قبل دروازبان مطمن داشت شک نکنید قهرمانی برای پرسپولیس بود
  • ناشناس IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    بزارید سرمربی کار خودشو بکنه کسی از بیرون می تونه به آقای گل محمدی بگه کی رو تو بازی بزاره با این دخالتها این همه تنش برای تیم ملی و سرمربی ایجاد شد حتما خودشون چشم دارن وومی بینن
  • کیسه سوز IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    با وجود علی بیرو دروازه برای همه قفله ، ماشاالله علی بیرو
  • ستاره سرخ ایران IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    شماره یک فقط و فقط برازنده شیر مرد لر ما هست که جام قبل کریس رو له کرد
  • امیر IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    بیرو هم سوتی زیاد میده باه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی