مهدی تاج
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

رییس فدراسیون فوتبال فوتبال در نامه‌ای سرگشاده به رییس صدا وسیما خواستار کم شدن انتقادات این مجموعه به نهاد زیرمجموعه‌اش شد.

متن پیام مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال به دکتر جبلی، رییس صدا و سیما به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر جبلی
ریاست محترم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

با عرض سلام و ارادت؛
همانطور که مطلعید، روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۸، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال ایران با وجود کارشکنی‌ها در لغو آن برگزار و اینجانب با اکثریت قاطع آرا این فرصت را به‌دست آوردم که در سمتی که تجربه حضور در آن را پیش از این نیز داشته‌ام به خدمتگذاری و ساماندهی اوضاع بپردازم.

این یک انتخابات دموکراتیک و سلامت بود که در فضایی بدون تنش به اتمام رسید و حالا بنده با اتکا به لطف خداوند بزرگ و اعتماد اکثریت اعضای مجمع بعنوان رییس فدراسیون فوتبال در برهه‌ای بسیار حساس تلاش حداکثری خود را برای به‌سامان رساندن شرایط خواهم کرد.

اما در این بین ذکر نکاتی ضروری است. متاسفانه، شنیده شده دستوری از طرف شورای سیاست گذاری ورزش به شبکه‌های مختلف داده شده تا جهت زیر سوال بردن رای قاطع مجمع، تخریب حداکثری، دعوت از مخالفان و حتی تهیه گزارش‌های مردمی جهت دار در آن نهاد محترم باشد. درحالی که باید در این روزها برای کمک به فوتبال ایران و تیم ملی جهت حضور موفق در جام جهانی ۲۰۲۲ که فرصت اندکی تا آغاز آن نمانده است کنار ما باشند.

باورکردنی نیست که این حرکت تخریبی با وجود رواداری اینجانب و همکارانم مدت‌هاست که در یک برنامه مشخص ادامه دارد مسئله‌ای که از زمان فسخ قرارداد سرمربی اسبق تیم ملی آغاز شده و صدها برنامه متعدد و دادگاه گونه با اقسام تهمت ها همچنان ادامه دارد درحالی که موضوع فسخ یک طرفه قرارداد یک موضوع فوتبالی و جزو طبیعت این رشته ورزشی بوده و قبل و بعد از آن هم ده ها مورد در فوتبال رخ داده است و هیات رئیسه قبلی هم به استقبال رسیدگی کامل از سوی کلیه مراجع ذیصلاح در محاکم محترم اعلام آمادگی کرده و خود را پاسخگو می‌دانند.

به هرحال، تیم ملی فوتبال ایران با قدرت به جام جهانی قطر صعود کرده و مردم و هواداران به امید تکرار روزهای خوبی که در دو جام جهانی قبلی تجربه کرده‌ایم از ما انتظارات فراوانی دارند. حضرتعالی اگر فرصت کردید بد نیست به تعداد برنامه‌های قبلی صدا و سیما نگاهی بیندازید و از مدیران، تهیه‌کننده و مجریان سئوال کنید که آیا تا چه حد جانب انصاف و بی طرفی در خصوص اینجانب رعایت شده است؟

البته فدراسیون و بنده با وجود این موج بلند عداوت، دلمان قرص به اعتماد مردم، مسئولین نظام و رای حداکثری مجمع می‌باشد که کلیه موانع را با این امید پشت سرخواهیم گذاشت صد البته در این مسیر به همدلی و همراهی صدا و سیما که زمانی یار دوازدهم تیم ملی ایران بود نیاز داریم.

به خاطر داشته باشید که قرار است بزودی در مهمترین تورنمنت فوتبال جهان با حریفانی با حداکثر حساسیت به مقابله بپردازیم و بهتر این است که به جای صرف انرژی بیهوده و نزاع‌های داخلی، کنار هم متحد همراه تیم ملی کشورمان باشیم.

لذا، از شما به جد انتظار رسیدگی به این مسئله را داریم. به خاطر داشته باشید که فوتبال ایران و عزت مردم غیورش و بالا رفتن پرچم سه رنگ کشور عزیزمان، مهمتر از نام‌هایی هستند که می‌آیند و می‌روند و برای ما هم غیر از این نخواهد بود.

به امید پایان کارشکنی‌ها و احترام به آرای مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال که باوجود همه مسائل و تهدیدها و اقدامات عجیب تا لحظه آخر، پای فوتبال ایستادند تا شاید شرایط دوباره متناسب به میزان علاقه به این رشته ورزشی در ایران بهبود یابد. امروز توقع جامعه فوتبال از شما رسیدگی و پایان بخشیدن به این عناد غیرضروری و دستورات میان شبکه‌ایست که البته همانطور که گفته شد تاثیری هم در سرنوشت مجمع اخیر فدراسیون نداشت.

"بیـــــایید کنــــــــــار هم باشــــــــــــیم "
مهدی تاج - رئیس فدراسیون

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • فرهنگ IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    همه چی به کنار، آخه میثاقی در حد و اندازه ای هست که بیاد در شبکه ملی با ژستی عالمانه و فیلسوف مآبانه برای مردم صحبت و نصیحت کنه!؟.
    • میلاد IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      تاج با مغلطه فرار رو به جلو میکنه . جالب اینه که در مورد اتهاماتش توضیح نمیده و میگه چرا این حرفا رو میگید . اگه تاج واقعا مشکلی نداره راحت بیاد جواب بده . اسناد اختلاس فولاد و مشارکت تاج و ساکت و تیم سپاهان رو مجلس و دادگستری با سند اعلام کردن نه صدا و سیما
    • بهرام IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
      کاری به میثاقی و صداوسیمای نکبت ندارم. تاج باید محاکمه بشه باید پول رو برگردونه
  • ع م IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    جو صدا و سیما همیشه یک طرفه بود. من قبلاً فکر میکردم در خصوص مسائل سیاسی اینطوریه در حالیکه میبینیم در مورد مسائل فوتبالی هم همینطوریه.
    • پدرام CA ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      این که لالایی بلده چرا خودش خوابش نمیبره؟ سه هفته پیش که داشت جو تیم ملی رو به هم میریخت بازیکنها رو تحریک میکرد قرار نبود بریم جام جهانی؟
  • ناصر IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    دزدسرگردنه فقط حمایت کیسه جات رو داره
  • !!! IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    دموکراتیک!!!
  • کوهمره_جروق IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    فاسد هستی جای فساد آجرلو هم بیشتر باز کردی
  • مردم IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    (دلمان قرص به اعتماد مردم)،کدام اعتماد شما مردم را به اتفاق 51 نفر فریب دادید تنها کسانی که در کشور مطرح نیستند مردمند . صدا وسیما هم دست کمی از شما ندارد حتم بدان چون نفر انها رای نیاورده به جان شما افتاده
  • احمد GB ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    دعوا فقط سر لحاف ملا ماجدی و باندش اصلا فکر تیم ملی نبودند فقط میخاستن بدون هزینه کردن واسه تیم ملی و یا اوردن یه مربی رزومه دار با حداقل هزینه برن جام جهانی گور بابای غرور ملت بعدش هم با هم بخورن واسه همین هر کاری میتونستن کردن از تلاش برای عدم صلاحیت تا برگزار نشدن مجمع به نظرم کت اویزون شده تاح هم بهتر از شاه سلطان حسین ماجدی هست که خودش با کمیته فنی اسکوچیج عزل میکنه و فرداش ابقا میکنه یا اون برادر عزیزاله که حرف بلد نیست بزنه سر قضیه ویلموث هم بابا مسعود با زور بهش تحمیل کرد چطور وقتی ۱۴ تا به کامبوج زد که براتون بهتربن بود تازه به تاچ چه مربوطه پول ما افت شدید کرده و بخاطر تحریم نمیتونستن پول بهش بدن پول که تو گونی به سر مربی نمیدن اشتباه از اوردن ویلموث نبوده اشتباه اونجا بود که کیروش که بهترین نتایج تاریخ فوتبال را تو جام جهانی گرفته بود و تو نیمه نهایی جام ملتها حذف شده بود را فقط بخاطر لجبازی عرل کردید تازه ما ۴۶ ساله فینال جام ملتها نرفتیم طوری امثال میثاقی و باندش حرف میزنن انگار همیشه تو اسیا بقیه سر مربی ها و روسای فدراسیونها چه گلی به سرمون زدن بسه اینهمه بی انصافی
  • deep blue IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    اندک.اندک.جمع.ریاکاران.و.عروسک.های.خیمه.شب.بازی.دلالان.و.پایوران.مافیون.بین.المللی.می.رسد.جناب.تاج.ردای.آغشته.به.نامردی.و.دزدی.را.بر.تن.سرمربی.گوش.به.مشتی بپوشان.که.باانتحاب.ساکت.یکی.ازمتهم.های.اصلی.افتضاح.فولاد.مبارکه.وسایر.همدستان.در.ماجرای.ویلموتس.مجددن.سفره.ی.دلالی.از.بیت.المال.گسترانیده.شود.و.نوکرانی مانند.توتونچی.و.سایر.کلام.و.قلم.به.مزدهای.پاچه.خوار.مهر.تاییدی.بر.این.جمع.ناکسان.بزنند.عجبا.این.چه.شبکه.ی.گسترده.مافیایی.است.که.در.تمامی.تار.و.پود.این.فوتبال.رخنه کرده.و.کماکان.یکه.تازی.می.کند.
    • ابرام US ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
      جناب دیپ بلو گرامی٬ با ور بفرمایید تمام اهتمام تا ج و شرکا ء چنانچه از سر نیت خیر هم با شد که تا کنون چنین نبوده است راه بجایی نخوا هد برد . زیرا اینان اهل این کار نیستند . یک نگاه به نگارش نا مه سر گشاده این بابا نشان می دهد که حتی از نوشتن یک نامه بدون غلط های انشایی عا جز است . از ابتدا تا انتهای نامه نشان از نا توانی امثال این آقا در تحریر یک نا مه بزبان مادری است . تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل . در پایان یاد آور می شوم که مطرح کردن نام کارلوس کیروش جهت فریب افکار عمومی است و چنانچه تغییری در کار باشد خطر حضور «قندلی» بعنوان مربی وطنی در کمین فوتبال ایران است و شا مورطی بازی های تاج و اعوان وانصارش نیز همچنان انتخاب چندین باره اش در جهت تخریب فوتبال این مرزوبوم است .
  • پدرام CA ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    حالا همین کامرانی فر تواین بلبشو یکهو دیدی یک ماه دیگه قهرمان شد!
  • فقط تیم ملی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    1-با انتخاب تاج دلیل برکناری عزیزی خادم و نامزدی افراد ضعیفی مثل ماجدی و عزیزمحمدی معلوم شد.همچنین پرتغال فروش هم پیدا شد2-فقط تاج اگر اسکوچیچ را نمی خواهد هرچه زودتر او را برکنار و مربی جدید را معلوم کند و به اینهمه اذیت و آزار یک نفر انسان پایان دهد.روح اجداد اسکوچیچ هم در کرواسی از این همه ناجوانمردی عده ای در حق فرزند نگون بختشان در رنج و عذاب است2-عقل حکم می کند اسکوچیچ حفظ شود.زیرا مشرفترین فرد در حال حاضر بر تیم ملی اسکوچیچ است و مربی بعدی در ظرف ده الی پانزده روز نمی تواند مفید باشد و اساسا به یکپارچگی تیم ضربه می زند.لذا از تاج می خواهیم اسکوچیچ را حفظ و باقری و خورشیدی یا فرد قوی تر از خورشیدی را به تیم اضافه کند.در هر حال استیلی سرپرست خوبی نیست و اعمال مکرر او نشان می دهد همیشه فقط دنبال منافع خودش است و از ایجاد اختلاف در تیم ابایی ندارد.همچنین تاج باید تمام تلاش خود را برای ایجاد اتحاد در تیم و از بین بردن اختلافات و حمایت از اسکوچیچ انجام دهد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی