ارلینگ هالند - دیمن تارگرین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هم‌تیمی‌های ارلینگ هالند در منچسترسیتی به دلیل شباهت زیاد او با «دیمن تارگرین» در سریال «خاندان اژدها» (House of the Dragon) او را «دیمن» صدا می‌زنند.

مهاجم نروژی منچسترسیتی، ارلینگ هالند، لیگ برتر را طوفانی آغاز کرده و تا به اینجای کار ۹ گل باورنکردنی به ثمر رسانده است؛ از جمله دو هت‌تریک. این جوان ۲۲ ساله شباهت عجیبی به شخصیتی دارد که «مت اسمیت» در اسپین‌آف سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) بازی می‌کند.

هالند در بازی چهارشنبه شب سیتی مقابل ناتینگام‌فارست، تنها در عرض ۳۸ دقیقه ۳ گل به ثمر رساند و ثابت کرد «دیمن» زمین بازی است. در رختکن سیتی، بازیکنانی مانند جان استونز و فیل فودن این لقب را به هالند داده‌اند. یکی از اعضای باشگاه گفت: «تعدادی از بازیکنان از طرفداران سریال «خاندان اژدها» هستند و به هالند گفته‌اند که خیلی شبیه به «دیمن تارگرین» است. دیمن غیرقابل پیشبینی است و هالند هم همینطور، شخصیت آنها واقعاً شبیه به هم است.»

طرفداران هم به این شباهت اشاره می‌کنند و یکی از آنها در توئیتر نوشت: «نمی‌دانستم دیمن تارگرین با نام مستعار هالند برای منچسترسیتی بازی می‌کند.» دیگری گفت: «ارلینگ هالند علاوه بر اینکه یک فوتبالیست بزرگ است، در نقش دیمن تارگرین در خاندان اژدها نیز عالی عمل کرده است.»

دیمن برادر کوچکتر پادشاه ویسریس است که به عنوان شاهزاده سرکش شناخته می‌شود. تصور می‌شد که او بعد از پادشاه بر تخت آهنین خواهد نشست اما پادشاه دخترش «رینیرا» را به عنوان وارث تاخ و تخت معرفی کرد.

تصویری جالب از ستاره سیتی در کنار شخصیت جنگجو و مرموز سریال خاندان اژدها/ ارلینگ، دیمن تارگرین شد

تصویری جالب از ستاره سیتی در کنار شخصیت جنگجو و مرموز سریال خاندان اژدها/ ارلینگ، دیمن تارگرین شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    هالند چقدر زشته😂
    • مهندس مهدی قایدی IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
      هرچی باشه از تو خوشگلتره😆😆😆
  • MAMALI IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    دیمن تارگرین که آخر به فنا رفت حالا باید ببینیم این آقای هالند چیکار میکنه البته ایشون به نظر میاد بر خلاف همزاد بازیگرش باشه
  • اهم JP ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    خوشبختانه هیچ شباهتی ندارند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی