نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
 عکس| گران‌ترین تیم لیگ برتر ایران مشخص شد/ اختلاف فاحش سپاهان با استقلال و پرسپولیس
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس و استقلال از نظر ترنسفرمارکت ارزشمندترین تیم‌های فوتبال ایران هستند.

با پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی و بسته شدن تیم‌های لیگ برتر می‌توان به بررسی عملکرد هرکدام از آنها پرداخت و یکی از مواردی که مورد توجه قرار می‌گیرد میزان هزینه تیم‌ها و ارزشگذاری بازیکنانی که در اختیار دارند است.

سایت معتبر ترنسفرمارکت که معتبرترین مرجع برای ارزشگذاری قیمت بازیکنان بر اساس فاکتورهای مختلف است نشان می‌دهد ارزشمندترین تیم حال حاضر لیگ برتر در حال حاضر پرسپولیس است که ۱۵.۵ میلیون یورو ارزشگذاری شده است.

بعد از پرسپولیس این استقلال است که با فاصله یک میلیون یورویی از رقیب سنتی خود با ۱۴.۵ میلیون یورو دومین تیم ارزشمند این فصل فوتبال ایران است و پشت سر این دو تیم همانطور که انتظار می‌رفت سپاهان اصفهان است که البته اختلاف قابل توجهی با سرخابی‌ها دارد.

طی این ارزشگذاری بازیکنان تیم سپاهان ۱۰ میلیون یورو تخمین زده شده‌اند که به نظر می‌رسید فاصله کمتری با سرخابی ها داشته باشند.

تراکتور تبریز هم که امسال با زنوزی دست به ریخت و پاش زده خودش را به رتبه چهارم رسانده و پشت سر استقلال و پرسپولیس و سپاهان با ۹ میلیون یورو ایستاده و فقط یک میلیون از سپاهان رده سومی عقب‌تر است.

بعد از آنها فولاد خوزستان تنها با ۳۰۰ هزار یورو کمتر از تراکتور جایگاه پنجم را به خودش اختصاص داده و گل گهر سیرجان با ۸.۱ در رتبه ششم این جدول است.

 عکس| گران ترین تیم لیگ برتر ایران مشخص شد/ اختلاف فاحش سپاهان با استقلال و پرسپولیس

ذوب آهن با اختلاف نسبتاً قابل توجه ۲ میلیون یورویی در جایگاه هفتم ایستاده و دو تیم صنعتی مس رفسنجان و آلومینیوم اراک با رقم مشابه ۵.۹ میلیون یورو در جایگاه های هشتم و نهم این رده بندی قرار می‌گیرند.

البته تخمین ترنسفرمارکت بر اساس فاکتورهای مختلف فنی و غیر فنی در نظر گرفته شده است و با توجه به اینکه قیمت خرید و فروش بازیکنان در ایران علنی اعلام نمی‌شود این اعداد و ارقام هم لزوما بر اساس واقعیت قرارداد آنها نیست و تنها به ارزشگذاری بازیکنان بر اساس فاکتورهای این سایت اشاره شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۵
  • یه نفر IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    توی تیم هایی مثل سپاهان و گلگهر گرون قیمت ترین بازیکنان نمیان بلکه بازیکنانی میان که فقط پول زیادی میگیرن و اگر آقایون ترس از افشای همه قرارداد ها دارن فقط بیان رقم کادر فنی شون و دانشگر رو افشا کنن تا ببینیم واقعاا کیه که داره آب میخوره و کی تو دریا شنا میکنه!!!!!!!!!
    • جواد IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      یادم میاد پیروزیچی ها چه چیزی راجب استقلال می‌گفتند حالا بفرمایید تحویل بگیرید. بخدا من و شما بیکار نشستیم هی جو الکی میدیم که اگه بازیکن نگیرید فلان و فلان میشه. بعد اینا میرن شاید از روی اجبار بازیکنای دره پیت ایرانی رو ۱۵ برابر ۲۰ برابر ۳۰ برابر گرون تر میخرند (هم استقلالش هم پیروزی) حالا به خدا قسم این بازیکنای دو قرونی لیگ ایران که یک صدم درصد کیفیت ندارن رو لیگای دره پیت عربی هم نمیگیرن بعد شما هوادارا یه کاری می کنید که همچین چیزی میشه. خدایی اینا ۱ میلیارد بیشتر می ارزند با این بازی کردنشون! گل محمدی یا ساپینتو اصلا اینقدر می‌ارزند. لیگ ایران شده بهشت برای این دو قرونی‌ها!
    • جواد IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      بازیکنای ایرانی نهایتا برای لیگ پاکستان، افغانستان یا هند مناسب باشند! دیگه هر کی بتونه دو تا پاس بده میشه فوتبالیست.
    • حامد IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      جواد جان معلومه فقط طرفدارکیسه هستی. عزیزم طبق فاکتور فنی مبلغ محاسبه میشه وگرنه قرارداداتون تو بورس هست از همه تیما بیشتر هزینه کردید شاید بخاطر دلالیتون بوده. وقتی پول به افرادی مثل قائدی 37 میلیارد میدید که ترانسفر مارکت مبلغ پایینی واسش زده
    • برج میلاد...... IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      دانشگر؟؟😂😂😂.س نگوبازیکن ذخیره سپاهان لوکادیا65میلیاردی دیاباته50میلیاردی سعیدصادقی35میلیاردی دانیال30میلیاردی و.....
    • لنگ IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      اگر حساب سر انگشتی بکنید مطمئنم لنگ بیشترین ریخته وپاشها را داشته وخواهد داشت مدیرانی مثل عابدینی ،هدایتی، بابک زنجانی سلطانی و غیره برای این تیم جعلپولیس بوجود آورده اند
    • حقیقت IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      استقلال پر افتخارترین تیم ایرانی آسیاست بعدش پاس وسپاهان که درلیگ جهان حضور داشت وهمچنین ذوب آهن اما تیم جعلپولیس با کمک وزیر ورزش سلطانی خر هم هیچ مقامی بدست نیاورد وفقط با پول پاشی و پرداخت رشوه به داوران سوری ولبنانی توانست ۲تیم ضعیف بنام پاختاکور والنصر راببرد وبه فینال آسیا برسد آنهم بدون حضور داشتن تیم‌های شرق آسیا که زمانی حضور استقلال وسپاهان و ذوب آهن‌ شرق وغرب یک گروه بودند اما استقلال گل سالم می زد به پاختاکور داور مردود می کردبازیکن استقلال را اخراج کرد و۱۰نفره مقابل آن تیم بازی کرد اما همان تیم مقابل لنگ افتاد از دقیقه یک بهترین بازیکن آن تیم را اخراج کردند تا لنگ ببرد چون حامی بین المللی مثل سلطانی فر و وزارت خارجه وارتباطات پشتیبانش نبودند
    • ناشناس IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      خطاب به جواد ، تو حتی‌ شخصیت خانوادگی نداری که کسی‌بخواد تومار من دراوردیت و بخونه چه برسه بخواد. جوابت و بده و کری بخونه واست کودک سال مدرسه ای
    • در جواب آقا جواد IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      جواد جان هر دو تیم اگر این ولخرجی ها رو نمی کردند میتونستند برای خودشون ورزشگاه بسازند، زمین تمرینی خوب داشته باشند، امکانات خوب فراهم کنند، بدهی هاشون رو صاف کنند، پول بلیط هواپیما داشته باشند، غذای خوب برای بازیکن هاشون تهیه کنند، تیم های امید و پایه و آکادمی رو سر و سامون بدن و چه و چه و چه ...... دریغا که .....!!!
    • شایان IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      درمواب دوست بی ادب وسوزش دارمون که حرف ازبازیکن درپیت میزنه بایدبگم؛اگه سوادورزشی نداری نظرنده،بقول علی اقاپروین؛حرف زدن بلدنیستی،حرف نزدن هم بلدنیستی؟اولااگه اگهی رودرست بخونی نوشته قیمت و ارزش گذاری ترنسفرمارکت؛ترنسفربرحسب قیمتی که روی بازیکن میذاره وکل مجموعه ی تیم،ارزش گذاری میکنه.اینجااروپانیس که بازیکن۵۰میلیون یورویی رو۵۵ملیون بخرن،قیمت گذاری توسط ترانسفربرروی بازیکن،اونم به یورو یادلار مال وقتیه که لژیونرمیشه،نه وقتی که درایران ۱ماه باهاش مذاکره میکنن وتوافق میکنن تابیاد.اگ اینجوری باش فقط بازیکنای خارجی سپایان درترانسفرمارکت درمجموع۴تا۵میلیونن یامورایس۲میلیونی بجزدستیارهاش اونوقت کل بازیکنانش وکادرش هویجن؟؟یکم فکر کن بعد جفتک بنداز
    • امید IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      جواب شایان اونچیزی که گفتی خونوادگی تخصص داری
    • لنگی کیسه کش IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      شایان انگارخیلی علاقه به سه پایه داری فقط بگیرش نیوفتی
  • یحیی مو مصنوعی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    ولی جعلپولیس با رقم قراردادای الکی و سندسازی که قبلا هم زیاد داشتن معتقده کمتر از استقلال و سپاهان و تراکتور خرج کرده :-)))))
    • فرناز IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      اولا برای ورود به بورس باید صورتحساب مالی رو ارائه بدی و ورودی و خروجی مالی باید شفافسازی بشه برای همین از طرف بورس حسابرس می فرستن. حالا کیسه کشا فشار میقولید دم نزنید. دلال تو تیمتون فشار اورده
    • فرشاد IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      ازمعافی گرفتن برابازیکنا لنگ معلومه تاکجا نفوذ دارن
    • عبدل آبدوغ IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      مو مصنوعی😂
  • دون فابيو IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    فقط لطفا" يك مصاحبه اي با استاد بنا داشته باشيد و ببينيد نگراني ايشان بابت كودكان كار و بي سرپرست و بد سرپرست و مدارس كپري و ... رفع شده يا خير؟!!!
    • جواد IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      هیچ چیزی رفع نشده، یعنی این مصاحبه میخواد دیگه این! از ۴۰ سال پیش همینه که همینه ۴۰ سال دیگه هم درست نمیشه
  • محمود IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    اول اینکه به عنوان یه پرسپولیسی میگم چه برای بازیکنای پرسپولیس و چه بازیکنای بقیه تیم ها به صورت کلی بازیکنای ایرانی و خارجی های لیگ ایران این مقدار هزینه کردن اسرافه و حداقل ده برابر ارزش واقعی بازیکنا است.دوم اینکه این آمار ارزش بازیکنارو نشون میده نه قیمتشون.یعنی با توجه به شرایط و آمار بازیکنا روی بازیکنا ارزش گذاری میکنه.وگرنه کیه تو ایران ندونه سپاهان چجوری یارگیری میکنه.کلا یه ضرب المثل هست بین بازیکنا که میگه ببین پرسپولیس و استقلال چقدر میدن ضرب دو کن همون مقدار سپاهان میده.مگه غیر این هست که اینجوری شهریار مغانلورو از پرسپولیس دزدیدن.تا همین دو ماه پیش چهارتا بازیکن خارجی که گرفتن هر روز خود ما تیتر میزدین بمب نقل انتقالات تو اصفهان منفجر شد .حالا پرسپولیس تا دوتا بازیکن خارجی گرفت اونم یکیشون با کلی تخفیف ،واسه ما چرتکه میندازن که چرا انقدر خرج کردین؟اگر همین آمارو نگاه کنید امثال ترابی و امیری جزو بهترین بازیکنای ایرانی هستن.در صورتیکه پرسپولیس هیچ پولی بابت این بازیکنا اضافه بر قرارداد قبلی پرداخت نکرده.در صورتی که سپاهان کم کم نصف تیمش عوض شده.
    • استاد بنا IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      نگران شما نيستيم! نگران صـــــــــــــــــــــــــــــــــــد و شصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت هـــــــــــــــــــــــــــــزار دلار پول بي زبان اين مملكت كه بايد به استراماچوني بدهند هستيم!!!!!!!!! مرسي... اه !
    • جواد IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      نه فقط استراماچونی... متاسفانه تمام تیم ها اینطوری دسته گل به آب میدن. ولی فکر کنم مردم متوجه شدن که اینا همش حساب شده است نه از سر بی تدبیری!
    • مهرداد IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      ضرب المثلا از توی کجات در آوردی لنگی؟
  • عامیرزا IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    از14.5 میلیون عستقلال 10 میلیونش بابت فروش صیادمنشه!.4 میلیونشم بابت انتقال موفق وجهانی وبمب عفکن! سیدعلی موسوی به لورکوزن! وچن صد هزار دلارش بابت سیوس دین محمدی وشیشلی به تیمهای دسته دومی ماینس وکچاپ وسس خردل.بقیه شو هم حساب میکنن میدن بچا . نخند بچه،عفتخار الکی بدست نمیاد پاش خون جیگر تزریق...، ببخشید کشیدن.دهههکی.الخ
    • حسین IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      خطاب به عامیرزا مردکه همین لوکادیا طبق اعلام باشگاه جعلپولیس ۶۵میلیارد پول از بیت المال گرفته دیاباته کهن سال واز کار افتاده ۶۵میلیارد گرفته گلممد مو مصنوعی ۴۰میلیارد غیر از آبشن وغیره گرفته پس لطفا انصاف داشته باش هرچند به قول کی روش کبیر منطق داشن لنگ جماعت محاله
  • حامی IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    جالبه که به این سایت و اعداد و ارقامش اینقدر عکس العمل نشون میدن و روش مانور میدن در صورتی که این اعداد و ارقام ارزش این بازیکنا هستش نه عدد واقعی که قرارداد باهاشون بسته شده شاید یه بازیکن میلیون دلاری باهاش 100 هزارتا بسته شده باش و یه بازیکن10 هزارتایی 1میلیون پس نمیشه بهشون اعتماد کرد مهم اون اعداد و ارقامی که روی کدال و بورس اعلام شده که روی سربرگ باشگاه ها هستش و خوب فعلا فقط دوتا باشگاه این رو اعلام کردن و اعداد و ارقامش هم مشخصه که کدوم تیم بیشتر ولخرجی کرده
  • گودرز کورده IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    یک سال پرسپولیس هزینه کرده اونم بافروش سهامش تو بورس...سپاهان که سالهاست داره هزینه میکنه..بعدشم سپاهان به پرسپولیس نمیخوره..پرسپئلیس لااقل40میلیون هوادار داره
    • جواد IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      این توجیه ها سر آدم رو بدرد میاره مرد حسابی سپاهان یا پرسپولیس داره! پول مفت رو اینجوری میدن به این بازیکنای دره پیت دوقرونی!
    • گل محمدی IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      اگر تو یکی از اون ۴۰میلیون هواداری برو بمیر دلقک.
  • ناصر IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    بزرگترین تیم ایران پرسپولیس باید مثل بایرن مونیخ بیشتر ازبقیه خرج کنه چون در ازاش کلی جام وافتخارمیاره وملیپوش پرورش میده
    • بتوچه IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      زارت
    • آبی استقلال بدون رقیب IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 خواب دیدی خیر باشه! پرسپولیس بزرگترین تیم ایران! بازیکن ساز!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • امین IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      یه جوری گفتی بزرگ ترین تیم ایران فکر کردم استقلال و میگی.لنگ بزرگه؟لابد به خاطر افتخارات آسیاییش از صندوق محرومین بهشون میبخشن
  • مصطفی IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    یعنی یه بازیکن تو لیگ عربستان قیمتش بیشتر لیگ اماتور و داغون ایرانه
  • سیدامین IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    این همه سرمایه اگه خرج مردم میشدفکرکنم توایران فقیرنداشته باشیم .
  • امید IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    وقتی دوتامهاجم90میلیاردی میارن به چاه نفت بوشهروآبادان مسجدسلیمان وصلن اونوقت خودشون یه بازیکن معمولی نمیتونن بیارن
  • Sepahan IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    بلاخره یه تیم پیداشد توریختاپاش باالهلال رقابت کنه
    • آرمین IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      👏👏👏👏👏👏👏👏
  • محسن IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    ملت بایدپول ایناروبدن
  • گرگانی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    توی این چند ساله هنیشه پرسپولیس نسبت به سه پاهان ووکیسه کمتر خرج کرده بخصوص زمان برانکو و سال اول و دوم یحیی چون بازیکن ساخت مثل کمال طارمی علیپور امید عالی شاه سرلک نورالههی سیامک نعمتی شجاع کنعانی زادگان همشوت معمولی بودن ولی با امدن به پرسپولیس تبدیل به بازیکنان بزرگ شدن و پیشرفت کردن و استعداد هم داشتن به خاطر همینم بود ترکیب تیم ملی پر پرسپولیسی بوده تو این جند ساله پرسپولیس همیشه قهرمان بوده یا نایب قهرمان ولی متاسفانه در زمان یحیی دیگه ما بازیکن نساختیم و یه حورایی متوقف شده و اصل نسل طلایی که برانکو ساخت دیگه خبری نیست و روی اوردیم به خرید ستاره که به جای ساختن بازیکن منظور از ساختن بلزیکن این نیست که از اکادمی گرفته باشبم منظور اینکه از بازیکنان معمولی بازیکنان بزرگ ساختیم که تا جندین سال در پرسپولیس درخشیدن و جام گرفتن .متاسفانه بعد رفتن برانکو کاملا متوقف شده پس قهرمانی سریالی پرسپولیس هم دیگه تمام شده
    • سپاهان IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      اره زمان برانکو فقط قرارداد برانکو کل قرارداد سپاهانی ها بود انگار یادت رفته زمان برانکو سپاهان با ویسی و ... اندازه یک بازیکن پرسپولیسم خرج نکرد
  • مهرداد IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    ترنسفرمارکتم سپاهانیه لنگ بیانیه بده😂😂😂
  • مهرشاد IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    رقم واقعی قرار داد ها رو کنید شله زرد اوله راجب کیسه هم بگم انگار یادشون رفته موقع استراماچونی گران ترین تیم لیگ بودن و بعدش زیر ما شدن یه جوری واسه دو بازیکن پرسپولیس میکنین انگار نمیدونن سپاهان چندتا خارجی در سال قبل جذب کرد اصلا رقم قرارداشون ذکر نشود یا همین کیسه نکن سرمربی کیسع رایگان 🤣 الان قرار داد همون بازیکن کیسه یامگا ک فقط کارش پنالتی کردن ک از خود ساپینتو بیشتره و اینا با ارقام بازی میکنن ک صورت مسئله پاک کنن
  • لنگ= مکتب عبده IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    بازم دروغه لنگ بیشتر2برابر سپاهان هزینه کرده
  • احمدی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    اینهمه پول از جیب مردم به جیب فوتبالیستها میره . این درست نیست
  • ناشناس IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    همشون این پولای هنگفتو از بیت المال میگیرن.. تو این شرایط تحریم روی چه معیاری به اینا این همه پول میدن..!!!؟؟؟ چرا مثل خیلی جاها هرسال ده درصد رو دستمزدشان نمیکشن!!؟؟ واقعا متاسفم من که راضی نیستم همش حق الناسه
  • سید IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    دیدید کدام تیم‌ها داران بیت المال را حیف میل میکنن اینم خبر درست .
  • alia kbar IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    پیروزی فقط هالند امباپه و محمد صلاحو نگرفت صد در صد بیرانوند که به خاطر دو میلیارد شکایت کرد پول رضایت نامه رو خودش داد حالا هم داره مجانی بازی میکنه قرادادهای این تیم الکیه برید سریال شبهای برره رو ببینید بعد به حرفام می رسید
  • بی عدالتی TR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    به مردم که تو فقر و تنگ دستی به سر میبرن میگن پول نداریم تحریم هستیم اما به تیم های حکومتی نمیگن تحریم هستیم میگن چقدر لازم دارید . این پول ها حرام است که تیم های حکومتی استفاده می کنند
  • امید IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    سپاهان10میلیون یورو لنگ15/5میلیون یورو یعنی لنگ5/5میلیون یورو بالاتر هر یورو 30تومن حساب کنی میشه به عبارتی165میلیاردپس لنگیازرزرنکنن بشین سرجات ازمنبع موسخ نه اززبون لنگی جماعت
    • آنتی کیسه IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      این ارزش بازیکناس نه قیمتشون مثلا ترانسفرمارکت نمیاد دانشگر دوزاری رو هجده میلارد قیمت گذاری کنه نفهم ، بفهم این قیمت تیم نیست ارزش گذاری بازیکناس
  • کیسه سوز IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    تا مجیدی بیانیه نده قبول نی🤮
  • پرسپولیس عشق ابدی IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    کیسه کشا تمام
  • ع IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    اقایان‌مطمئن‌باشید‌سپاهان‌از‌همه‌بیشتر‌هزینه‌کرده‌ب وند‌بررسی‌کنند اگر‌واقلیت‌نداشت‌بعد‌از‌ان‌استقلال‌و‌بل‌پرسپولیس‌است‌انها‌قرار دادها‌را‌پنهان‌کردند
  • قرمزته IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    پرسپولیسی ها و استقلالی ها 😶 به جان هم نیوفتید و مشاجره نکنید🤔🤔 تاج اومد،یعنی کثافت کاری شروع شد یعنی سپاهان مافیا بازی رو شروع می‌کنه اولیش همین مبالغی که گفتند مظلوم نمایی سپاهان خودتون میدونید که همیشه بازیکنان خوب سرخابی در اوج به سپاهان میروند پس هوشیار باشید
  • مجتبی IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    والاتیم پیروزی دوتامهاجمش فقط اندازه باقی تیماهزینه برداشته کاری هم به صادقی وده تابازیکن دیگه که باقیمت وحشتناک خریده نداریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی