فرهاد مجیدی چگونه مقابل تیم ناشناخته آچمز شد؟/ روایت روزنامه اماراتی از نخستین شکست تیم سرمربی سابق استقلال
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی، نخستین تجربه مربیگری روی نیمکت اتحاد کلباء را با شکست پشت سر گذاشت.

هفته نخست رقابت‌های ادنوک لیگ امارات از روز گذشته آغاز شد و اتحاد کلبا با مربیگری فرهاد مجیدی در گام نخست برابر تیم تازه صعود کرده البطائح با ۲ گل تن به شکست داد.

روزنامه البیان، درخصوص دیدارهای روز گذشته نوشت: تماشاگران برای دیدارهای افتتاحیه فصل جدید ادنوک لیگ، خود را به عنوان یک ستاره تحمیل کردند به‌طوری که در چهار مسابقه دیروز، شور و هیجان زیادی از جانب آن‌ها مشاهده شد.

تیم تازه وارد البطائح پس از کسب پیروزی تاریخی برابر میزبانش اتحاد کلباء با نتیجه ۲ بر صفر، صدرنشین روز نخست لقب گرفت. با وجود اینکه تیم میزبان یکی از بزرگترین خریدهای لیگ را انجام داده بود اما البطائح اولین چالش لیگ را برنده از زمین خارج شد.

پس از گلی که لورنسی وارد دروازه عیسی احمد کرد، اتحاد کلباء در بیشتر دقایق بازی حملات خود را تشدید کرد تا به بازی برگردد و حتی موفق به ایجاد موقعیت‌هایی نیز شد ولی هیچ‌کدام آنها راهی به درون دروازه البطائح پیدا نکردند.

در نهایت، ژوائو نوایس که در وقت‌های تلف شده یک پنالتی را از دست داده بود، در ادامه یک گل دیدنی به ثمر رساند تا بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود البطائح به پایان برسد و فرهاد مجیدی نخستین شکست فصل را تجربه کند.

در سایر دیدارها، بنی یاس با یک گل از سد خورفکان گذشت، عجمان با گل ثانیه‌های پایانی ۲ بر یک العین را شکست داد و مسابقه الوصل و الوحده با تساوی ۲ – ۲ به پایان رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی