نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
محمد مایلی کهن
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: چند میلیون دلار پول مملکت و پول همین مردم را به پای دو بازیکن خارجی ریختیم و متاسفانه نظارتی هم وجود ندارد. من اینجا اشکال کار را از جانب وزارت ورزش می‌بینم

محمد مایلی کهن در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال و انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال اظهار داشت: به هر حال تصمیم مجمع این بود که از بین سه عزیزی که در انتخابات نامزد شده بودند آقای تاج به عنوان رئیس انتخاب شود و باید به این نظر احترام گذاشت. آقای تاج رأی بالایی هم آوردند و امیدوارم در مسند ریسات فدراسیون فوتبال موفق باشند و اهالی فوتبال هم کمک کنند تا اتفاقات خوب رقم بخورد.

وی افزود: به هر حال تاج هم مثل هر کس دیگری هم کارها و اقدمات مثبتی در کارنامه داشته و هم موارد منفی وجود دارد که همه ما اینگونه هستیم و کسی بی عیب و ایراد نیست ولی به هر حال تجربیات خوبی دارند و امیدوارم به کار فدراسیون فوتبال بیاید. ضمن اینکه کرسی نایب رئیسی AFC را هم دارند. اگرچه این کرسی های بین المللی تجربه نشان داده فقط برای ما هزینه داشته است و هیچ سودی از آن نبردیم ولی امیدوارم این بار با تاج موفق عمل کنیم.

پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه اگر خودش حق رأی داشت کدام گزینه را انتخاب می‌کرد، گفت: من هم مثل شما از تلویزیون مجمع را دیدم ولی اینکه اگر حق رای داشتم چه گزینه‌ای را انتخاب می‌کردم چیزی است که نزد خودم می‌ماند و در موردش صحبت نخواهم کرد.

مایلی کهن در مورد اینکه با بازگشت مهدی تاج دوباره بحث حضور دوباره کی‌روش به شکل جدی‌تری مطرح شده توضیح داد: من قبلاً هم گفته‌ام که چه دلیلی برای بازگشت کی‌روش داریم؟ او زمانی که در ایران بود از رأس مقامات کشوری تا رئیس فدراسیون و سایرین به کسی احترام نمی‌گذاشت و همه‌اش از او بی احترامی شاهد بودیم. در بحث نتیجه گیری هم موفق عمل نکرد و در دو جام ملت‌ها نتوانست تیم را روی سکو ببرد. از وقتی از ایران هم رفت هم در کلمبیا نتایج ضعیفی کسب کرد و هم در مصر. در کلمبیا که شانس آورد زود از آنجا متواری شد وگرنه بعید نبود مثل اسکوبار او را ترور کنند. مصر هم از صعود به جام جهانی باز ماند و در جام ملت‌های آفریقا هم به سنگال بازی را واگذار کرد. برای همین نمی‌فهمم چرا باید دوباره سراغ یکی مثل کی‌روش برویم.

انتقاد مایلی‌کهن از هزینه‌های نجومی پرسپولیس/ استایل لوکادیا بیشتر شبیه بدنسازهاست تا فوتبالیست ها/ کی روش شانس آورد ترور نشد!

وی افزود: من زمانی که اسکوچیچ جای ویلموتس آمد مخالف او بودم و عقیده هم نداشتم در آن مقطع کسی قبول نمی‌کرد به تیم ملی بیاید و اتفاقا خیلی‌ها سرو دست می‌شکاندند برای نیمکت تیم ملی ولی به هر حال اسکوچیچ در شرایط سخت توانست نتیجه بگیرد و تیم را به جام جهانی ببرد. الان هم هر کسی جای اسکوچیچ بیاید و نتیجه نگیرد می‌گوید زمان نداشتم و نتایج را گردن نمی‌گیرد ولی حضور در جام جهانی را به رزومه‌اش اضافه کرده است برای همین بهتر است با اسکوچیچ ادامه دهیم و البته اینطور نباشد که یک روز بگوییم هست و یک روز بگوییم نیست و شخصیت او را به شکلی زیر سوال ببریم که دیگر بازیکنان هم حرف او را نخوانند.

سرمربی اسبق تیم ملی در ادامه گفت: الان بازیکنانی که در اروپا بازی می‌کنند و به خودشان اجازه می‌دهند علیه سرمربی تیم ملی موضع بگیرند را نگاه کنید به جز طارمی اکثرشان در اروپا هستند و در تیم‌هایشان بازی نمی‌کنند و نیمکت نشین هستند، چرا یک نفرشان به خودش اجازه نمی‌دهد علیه سرمربی تیم باشگاهی خودش مصاحبه کند؟ چون آنجا اجازه این کار به آنها داده نمی‌شود.

مایلی کهن در مورد شرایط حال حاضر پرسپولیس در لیگ برتر هم توضیح داد: در مورد پرسپولیس باید بگویم یحیی گل محمدی کل تیم را تغییر داده است. چه در بین بازیکنان و اعضای کادرفنی همه را عوض کرده و این در حالی است که تیم فصل قبل را هم خودش بسته بود و این یک اشکال بزرگ است. در خط حمله رفتند لوکادیا را آوردند که درست است این بازی یک گل زد ولی استایل او بیشتر شبیه بدنسازهاست تا فوتبالیست ها. در کنار او شیخ دیاباته را بعد از دو سال به ایران برگرداندند. او فقط یک سال خوب در ایران داشت و سال دوم مجیدی از او استفاده نمی‌کرد و بعد هم رفت در قطر آنجا هم عملکرد خوبی نداشت و چند ماه هم بدون تیم بود تا اینکه دوباره برش گردادند ایران. در شرایطی که دو سال هیچ عملکرد خاصی نداشته و دو سال هم از آخرین حضورش در ایران سنش بالاتر رفته است. البته از لحاظ شخصیتی آدم شریفی است ولی از لحاظ فوتبالی می‌گویم چه لزومی داشت او را بیاوریم؟ مگر خودمان مهدی عبدی را نداشتیم. با اینکه می‌گویند در تمرینات دل به کار نمی‌دهد و مسائلی از این دست ولی آمار نشان می‌دهد عملکرد خوبی داشته است. چند میلیون دلار پول مملکت و پول همین مردم را به پای دو بازیکن خارجی ریختیم و متاسفانه نظارتی هم وجود ندارد. من اینجا اشکال کار را از جانب وزارت ورزش می‌بینم که نظارتی روی این موارد نداشته است.

انتقاد مایلی‌کهن از هزینه‌های نجومی پرسپولیس/ استایل لوکادیا بیشتر شبیه بدنسازهاست تا فوتبالیست ها/ کی روش شانس آورد ترور نشد!

وی در ادامه گفت: از لحاظ فنی پرسپولیس در دو بازی اول عملکرد خوبی نداشت ولی این بازی آخر مقابل صنعت نفت کمی بهتر شده بود و توانست بازی خوبی به نمایش بگذارد.

مایلی کهن در پایان در رابطه با حضور بانوان در ورزشگاه‌ها هم توضیح داد: به هر حال امیدوارم این اتفاق به سود فوتبال ما تمام شود نه به زیانش. ما قبل از انقلاب هم فوتبال بازی می‌کردیم و در لیگ تخت جمشید بانوان به ورزشگاه می‌آمدند و شرایط جوری بود که در حضور آنها اگر هم کسی می‌خواست فحاشی کند و الفاظ رکیک به کار ببرد بقیه به او تذکر می‌دادند و امیدوارم الان هم این اتفاق رخ دهد. بانوان به هر حال ارزشمند هستند و نباید جوری باشد که حرمت ها شکسته شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • گرگانی IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    چرا در مورد ۲۵ میلیون دلاره حرف نمیزنین خوبه این پولا واسه خوشحالی میلیوت ها هودار خرج شه نه فقط پرسپولیس
    • جواد IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      دیگه بحث بازیکن خارجی یا داخلی نیست داخلی ها هم کم نمی بندند. بهتره این پول ها روی تیم های پایه سرمایه گذاری بشه. بازیکن رو هم نباید پرو کرد، پرو که بشه میشه مثل الان! باید بگن اگه میخوای با این مبلغ کم قرارداد ببند، اگر نه برو لیگ عربی که پول در بیاری. (هرچند که لیگای بی کیفیت عربی هم این بازیکن های دو قرونی مارو نمی‌خوان)
  • حسین IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    این چی میگه خدایی؟ اگه این مایلی کهن بیاد بگه کیروش رو قبول ندارم آدم حرفش رو قبول می کنه، اما وقتی میاد میگه این اسکوچیچ خوبه، با این وضعیت خراب تیم ملی، دو دستگی تیم ، باخت مفتضحانه به کره جنوبی، مجموع اینا نشون میده انتقاداتش از کیروش بیشتر عقده شخصیه، والا اگه میگفت کیروش مربی خوبی نیس ولی اسکوچیچ هم بدرد نمیخوره آدم قبول می کرد که مثلا اعتقادشه
    • جواد IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      اسکوچیچ باید باشه تا جام جهانی تموم بشه. بعد جام جهانی میشه یک مربی خوب پیدا کرد. ( ترجیح خودم یک مربی ایرانییه با قرارداد ارزون و مقرون به صرفه است )
  • امید IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    تیم حکومتیه بایدبراش ریختاپاش کنن چند میلیون نفرسرگرم کنن
    • امیر IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      تیم حکومتی کیسه که ده برابر پرسپولیس خرج کرده
  • گرگانی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    واقعا موندم ایشان واقعا فوتبالی هست فوتبال حرفه ای هست کشورای دیگه بیشتر خرج میکنن چرا وقتی جاهای دیگه پول مملکت به فنا میره چرا زبانت باز نمیشه منطق بگیم پرسپولیس ۱۵ میلیون هودار داره مطمنا همه این هودارا راضی ان از سهم شوت واسه پرسپولیس خرج شه چرا در مورد جاهای دیگه که پول بیت المال حروم میشه جرات نداری صحبت کنی یه جا اگه پول درست خرج شه همینجاس من موافقم این پولا رو میشه واسه تیمای پایه خرج کرد ولی نه اینکا نباید خرج کنیم
  • کیسه هوچی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    این صحبت ها درد..نان هست وگرنه شماچطورازپول مردم صحبت میکنید درصورتیکه بزرگترین زیان روهمین شخص که رییس شده به مردم زده تاحالا کجابودی که تیم زردک وکیسه اینهمه بریزببپاش کردن ایکاش شما فقط ازرودلسوزی نه آزروی کینه صحبت میکردی من بعنوان یک هوادار قدیمی ازحرفای شما ووحیدقلیچ چون پیشکسوت نما گاها خجالت میکشم وبراتون متاسفم بااین دیدگاههای نخ نما
  • عادل IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    آقای مايلی کهن ! کيروش به چه کسانی توهين کرد ؟؟؟ به شما ؟ به آقای ذوالفقار نسب ؛ عزيزی ؟ به خيابانی ؟؟ واقعآ به کدام يک از شما که از صبح تا شب کارتون توهين و انتقاد از ايشا بود توهين کرد؟؟؟ کدام مصاحبه ائی از ايشان داريد که کيروش به کسی توهين کرده باشه ؟ شما وآقای عزيزی که نماز شب تون شکر خدا قطع نميشه چطور به خودتان اجازه می دهيد که شخصيت افراد را با دروغ تخريب کنيد؟؟
  • حسن IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    اگر شما دوستی چون مایلی کهن داشته باشید دیگر دشمن نمی خواهید..مرد حسابی برو ببین تیمها رقیب حداقل دوبرابر پرسپولیس خرج کرده آمد.حال امسال پرسپولیس دورتر خرج کرده صدات پرونده .مگر یادت رفته همین پارسال ماجرای شهریار مغانلو سپاهان چندبرابر پرسپولیس پول داد اونو خرید اون موقع کجا بودی جناب مایلی.امسال آبی‌ها بامخارج وجریمه های فیفا باید بالای هشتصد میلیارد بپردازند برو ببین از کجا میارن .دوستی شما همون جریان خاله خر‌سه است
    • رضا IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      دوست عزیزبهتراست تحت هر شرایطی احترام پیشکسوت را نگه داریم بطور یقین بدانید مایلی کهن بیشتر از شما تعصب پرسپولیس رادارد وبازیهای خیلی خوبی برای پرسپولیس انجام داده است وهرچه می گوید از روی دلسوزی است نه دشمنی
  • atilla IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    با اون قسمت حرفهای آقای مایلی کهن که میگه استفاده از مهدی عبدی بهتر از شیخ دیاباته مسن هست وپول زیادی حیف ومیل شده موافقم..ما متاسفانه پول پای بازیکن ریختن رو با سرمایه گذاری برای تیم اشتباهی گرفتیم و مه مهمتر هیچ مدیر عملی هم در آینده سر میزش نیست که بخاد توضیح ویا سوال جوابی ازش بخاطر این حیف ومیل ها بشه..برای نمونه آرسنال زمان آرسن ونگر ایشون بازیکنان جوان وآینده دار رو با قیمت پایین میخرید وبعد دو سه سال که ستاره میشد با قیمت بیشتروبالاتری میفروخت ودوباره بازیکن جوان میخرید و حتی ارزش سهام تیم فوتبال آرسنال نیز بالا میرفت.. متاسفانه فوتبال ما دیگه فقط برای عقب نموندن ازولخرجی های تیم های دیگه ورقیب وچشم بهم چشمی هم شده پول مفت به بازیکنان بی کیفیت ومسن میدن وکمتر ستاره ای در لیگ ظهور میکنه..وواقعا برای دیاباته بغیر پرسپولیس کدوم تیم مشتری بود؟؟جواب این سوال خیلی چیزارو روشن میکنه.
    • کیسه بکش کیسه کش IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      عزیز آقا مگه همین. عبدی چقدر فرصت داشته ونتوسته استفاده بکنه عبدی بازیکن خوبیست ودرکناردورقیب خارجی بازهم میتونه کسب تجربه بکنه. وازفرصتهای که آینده نصیبش میشه میتونه بافرصت طلبی میتونه جای توترکیب دست وپاکنه و ... اما درجواب مایلی کهن جناب مایلی کهن این تیم‌ها هم بازیکن خارجی گرفتن. المینیوم اراک. سپاهان. صنعت نفت.. کیسه.. مس رفسنجان. گل گهر سیرجان وذوب آهن اصفهان. تراکتور. نساجی مازندران. پیکان. ونگاه کن ببین کدام مسؤل یاپیشکسوت ویاهرزهرماری راجع به تیم خودشون صحبت کردن.. ولی متاسفانه وبازهم متاسفانه. وحید قلیچ باتهدبد شکایت دمش کوتا شد حالا امثال این اقا تریبون بیگانه راگرفته وداره جیق وبوق وکرنا که ای دادوبیداد پرسپولیس بعداز سالها دوتا مهاجم خریده وای پادشاهان کجاید بیاید سرشون ازبدن جدا کنید.. واقعا که خجالت خوب چیزیست. شرم وحیاکنید بجای تشویق وروحیه دادن به تیم. تیشه گرفته بدست داره ريشش میزنه بخدا من جای مایلی کهن بودم دیگه اصلا نظر نمی‌دادم وخودمم کوچیک نمیکردم وبرای خانوادم هم فحش نمی خریدم... خود دانی جناب مایلی
  • جک تری دی IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    همین کیروش مصر رو فینال ملتهای افریقا برد .. اره تو خوبی ایشون سرمربی مادرید بوده فوتبال حالیش نیست تو میدونی ...ما جام جهانی قبل فوتبالی که مقابل اسپانیا پرتغال و مراکش دیدیدم امثال هم میبینیم اون وقت تفاوت کی روش معلوم میشه .. بعد مهدی عبدی هم دوبازی اول دیدیم که چه عملکردی داشت وپارسال هم دیگه خیلی دیدیم ..... دنبال این هستین فقط یه انتقادی بکنید
  • فنا ناپذیران IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    مایلی کهن در مورد خودیها نظرش اینه که به هر حال هر کسی نقاط مثبت و منفی داره حالا مهدی تاج چند میلیون دلار هم به باد داده باشه چیزی نیست به هر حال باید بهش تبریک گفت و احترام گذاشت چون در مقطع حساسی هستیم !! اما همون لحظه از هزینه دیاباته و لوکا نگرانه ؟؟!!!! حالا اگر طرف استقلالی بود مثلا قلعه نویی بود آبرو براش نمیذاشت بععععله به هر حال هرکسی یه نقاط منفی و مثبت داره دیگه !
  • شاهین IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    مایلی تو تو تیمای دیگه چکار کردی کدوم تیم رو قهرمان کردی همه بدن تو خوبی فقط ریخت و پاش تیمای دیگه رو چشات نمی بینه راستی وحید قلیچ کجاست چند روزی پیداش نیست خخخخخخ
  • جواد IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    آقای مایلی کهن هوادارها با دیدن زیبا بازی کردن پرسپولیس لذت میبرن و کمی از درد اونارو کم می‌کنه چرا شمارو که چند نفر میشناسن از بدبختی مردم و از دزدی رییس فدراسیون نمیکی بعدش کی از شما نظر خواست اکر تورو بیارن مربی تیم بکنن و نتیجه نگیری کلی داد بیداد می‌کنی که چنان است چنان است بعدش کلا شما در حاشیه هستی دوست داری که با حرفها بی خودت یک چند نفر به شما توجه کنند خدا چرا پارسال که سپاهان یا استقلال که اینهمه هزینه کردن حرف از پول مردم نزدی الا زبون در آوردی بزار تیم نتیجه بگیره فدای سر تیم به توچه
  • الی IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    اینم کم‌کم داره عقلشو از دست میده برو قرصاتو بخور ،انقدرم چرت نگو بابت پرسپولیس
  • پدرام CA ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    مصر در 16 سال اخیر 6 بار به فینال افزیقا رسیده و 3 بار قهرمان شده. البته هیجوقت اینجوری نرفته بود فینال! مربیگری مادرید اگر با موفقیت همراه بود حرف شما درست بود ولی تیمی که لوگزامبورگو مربیش شده و با این وجود هواداراش کیروش رو بدترین مربی تاریخ رئال انتخاب کردند و ما میدونیم پرز از روی ظاهر بازیکن و مربی انتخاب میکرده (رد کردن دی ماریا و رونالدینیو و انتخاب کیروش) پرز میگه مربی باید جایگاه بازیکن در مجاز رو لحاظ کنه موقع ارنج! فقط ارزش سهام و برند براش مهمه. ج ج قبل جوکهایی راجع به تیم ملی ساختند و وایرال شد مثل خدا شوهر مثل تیم ایران قسمت ادم کنه که فقط کورکورانه ازت دفاع کنه! و جوکهای خیلی بدتر از این ... هیچ بازیکنی پیشنهاد نگرفت به خاطر همین دافعه. صدای انفانتینو در اومد اونوقت ما از بحرین ایراد میگیریم؟
  • محسن سالاروند IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    مایلی کهن زنده باد
  • حقگو IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    امثال مایلی کهن وخداداد از شدت حسادت مدام به پر وپای کی روش میپیچند ولال نمیشند.
  • M IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    مایلی کهن می خواست تیم با دعای کمیل از استرالیا ببره
  • ص ف IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    کاسه داغتر از آش میخوای بفرما حاج مایلی. ایشون خفت پرسپولیس جلوی الهلال را ندیدن که به خرید دوتا بازیکن متوسط گیر دادن و صدالبته ایشون تصور میکنن اگه این دوتا بازیکن خریده نمیشدن پولش صرف رفاه هواداران یا ساخت مینی کمپ پرسپولیس میشد خوش خیال!!!
  • علی IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    یعنی عبدی بهتر از لوکادیا است ،خوب حتما موقع پخش بازی پرسپولیس با حضور عبدی فیلم نگاه میکنی وبعد روی هوا میگی عبدی حقش بره تیم ملی بازی کند.حالا مگر نمی‌گفت درخواست خارجی دارم مثل عالیشاه ،راحت نیم فصل هردو با هم دست در دست هم جدا شوند.
  • اسی IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    آقای مایلی کهن برو دست خدا تواگه مربی بودی یه بارتو لیگ یه چى می‌شدی عادت کردی در مورد هر چیزی نظر میدی
  • کیسه بکش کیسه کش IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    جناب مایلی دیگه دوره خودشرین بازی تموم شده اگر تاالان احترام بهت گذاشتن دلیل براين نیست که هرچرت وپرتی که تووجودته بیان کنی. الان چندساله که داروندار کشور اختلاص کردن وچیزی بجاش نمونده. ولی کسی زبون نداشت ونداره که چیزی بگه ولی جناب پشمک فقط پرسپولیس بادوتا مهاجم بعد ازچندسال وفشار طرفداران گرفته. حالا ازسهمیه باج خواهی تو چندین نفردیگه که فکر می‌کنید که پرسپولیس میراث پدربتون بوده که الان زبون بازکردی برو شپش برو که بخاطر گذشتها طرفدارن احترامتو نگه داشتن... تیم‌های عربی راببین که هرسال چقدر خرج بازیکن خارجی می‌کنند وچه نتایجی درمقابل تیم‌ها فقیر وبدبخت ایرانی میگیرن وای بحال امثال شماها که برای سهم خوایی ومیراث پدریتون پیش ریس جمهور رفتین وادعای مردانگی کردین.... خجالت بکشید شرم کنید که تمام وجودتون. به پرسپولیس کبیر وطرفدارانش. مدیون هستین....
  • کیسه افکن IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    خواهشآ این پیشکسوتان بجای اینکه روحیه بدن ودست تیم را بگیرند بدتر روحیه تیم را تخریب و موج منفی می فرستند خوب بازیکن با کیفیت با همین پول هم اومده از داخلی ارزونتره ضمنآ تو دو بازی دو گل زده شما فقط گیر میدین به بازیکن خارجی الان تیم داره خوب بازی میکنه وموقعیت گل هم خوب ساخته میشه انشالله تیم قهرمان است به کوری چشم دشمنان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی