نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
خشم سرمربی آبی‌ها بعد از باخت در دربی/ با این کیفیت نمی‌توان برنده دربی شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شکست اینتر در دربی شهر میلان، سیمونه اینزاگی سرمربی این تیم را به شدت عصبانی کرد.

اولین دربی شهر میلان در فصل جاری با پیروزی ۳-۲ میلان مقابل اینتر به پایان رسید. سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر در پایان بازی از عملکرد بازیکنانش راضی نبود.

سرمربی روسونری حرف‌هایش را اینطور شروع کرد: «در شروع مسابقه شاهد یک بازی متعادل بودیم و ما گل اول را زدیم. اما از وقتی میلان نتیجه را ۱-۱ کرد ناگهان انگار همه ما از هوش رفته بودیم. ما دو گل زیبا زدیم ولی خوردن سه گل به این شکل اصلا قابل قبول نیست. ما استحقاق تساوی را داشتیم ولی اولین کسی که مسئول است شخص من هستم.»

اینزاگی در ادامه گفت: «این بازی با مسابقه ما مقابل لاتزیو فرق داشت. ما برای گلزنی خیلی تلاش کردیم ولی دروازه‌بان بی‌نظیری در مقابل‌مان ایستاده بود. آنها در مقابل خیلی راحت گل زدند. ما همه چیز را آنالیز خواهیم کرد. ولی برای پیروزی در یک دربی باید بهتر از این عمل کرد. فقط نیم ساعت بازی کردن کافی نیست. ما بعد از تعویض‌ها خیلی سعی کردیم ولی کافی نبود.»

او همچنین گفت: «مدیریت لحظات برای تیم ما خیلی مهم است. در چنین مسابقاتی جزئیات اهمیت فوق‌العاده زیادی دارد. اگر گلها را دوباره ببینید، میلان خیلی راحت به گل رسید. اتفاقی که نباید در بازی‌های بعدی تکرار شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعید IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    عیول آث میلان دربی رو برد. داری برمیگردی به روزهای اوجت آث میلان.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی