نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
آمار خوشحال کننده داور بازی پیکان برای استقلالی‌ها/ سهم موعود بنیادی‌فر در رکوردزنی تیم فرهاد مجیدی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کمیته داوران اسامی فدراسیون فوتبال اسامی داوران دیدار تیم‌های استقلال و پیکان را اعلام کرد تا هواداران تیم آبی تهران تا حدودی به قضاوت داور مسابقه شان امیدوار شوند.

تیم فوتبال استقلال تهران در شرایطی به مصاف پیکان می‌رود که قرار است موعود بنیادی فر به همراه قهرمان نجفی و یعقوب سخندان قضاوت دیدار این دو تیم را برعهده داشته باشند.

با بررسی ۵ قضاوت آخر موعود بنیادی فر برای تیم استقلال مشخص می شود این داور طی سه سال اخیر(از آذر ۱۳۹۸ تا امروز) هر بار برای آبی پوشان سوت قضاوت را به صدا درآورده این تیم شکست نخورده است.

مروری بر قضاوتهای دیدارهای اخیر بنیادی‌فر برای استقلال این موضوع را بهتر مشخص می‌کند.

آمار خوشحال کننده داور بازی پیکان برای استقلالی ها/ سهم موعود بنیادی‌فر در رکوردزنی تیم فرهاد مجیدی

آخرین قضاوت - تساوی با تیم نویدکیا

آخرین بازی که بنیادی فر برای استقلال سوت زد هفته بیست و پنجم لیگ برتر گذشته بود. دیدار بین تیم‌های سپاهان و استقلال که با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. محمد دانشگر در دقیقه ۶ برای فرهاد مجیدی و تیمش گلزنی کرد تا تیم بدون شکست تهرانی رکوردش را روبروی شاگردان نویدکیا حفظ کند.

سوت دوم - برد آبی‌ها

دومین بازی اخیر استقلال با سوت بنیادی فر دیدار هفته هجدهم تراکتور مقابل استقلال در بهمن ماه سال گذشته بود. مسابقه‌ای که حسین زاده در دقیقه ۷۰ تک گل آبی پوشان را به ثمر رساند تا تیم فرهاد مجیدی برنده زمین را ترک کند

قضاوت سوم - دربی پایتخت

دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر گذشته با نتیجه تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند. سوت قضاوت دربی رفت فصل گذشته که در تاریخ سیزدهم آذر ماه ۱۴۰۰ برگزار شد نیز در دستان موعود بنیادی فر بود. بازی که استقلال در آن نباخت.

آمار خوشحال کننده داور بازی پیکان برای استقلالی ها/ سهم موعود بنیادی‌فر در رکوردزنی تیم فرهاد مجیدی

سوت چهارم - برد فکری مقابل بچه محل‌ها

چهارمین دیدار استقلال با قضاوت بنیادی فر به نیم فصل اول لیگ برتر بیستم و بازی استقلال مقابل نساجی برمیگردد. دیداری که در هفته چهاردهم برگزار شد و فرشید اسماعیلی در دقیقه ۸۶ تک گل پیروزی شاگردان محمود فکری را به ثمر رساند تا این مربی جویباری مقابل بچه محل هایش برنده از زمین خارج شود.

قضاوت پنجم - تساوی با پیکان

پنجمین مسابقه اخیر استقلال با سوت موعود بنیادی‌فر دیدار خاطره انگیز آبی‌پوشان در روزی بود که استقلال صبح مسابقه متوجه شد آندره‌آ استراماچونی، سرمربی اش، ایران را ترک کرده است! وریا غفوری در آن بازی به عنوان بازیکن – مربی، هدایت استقلال را برعهده گرفت. مسابقه ای که در پایان استقلال اوج گرفته استراماچونی با نتیجه تساوی دو بر دو مقابل پیکان متوقف شد. مهدی قائدی در دقیقه ۹ و وریا غفوری در دقیقه ۵۹ گل‌های آبی‌پوشان تهرانی را به ثمر رساندند.

استقلال در پنج بازی آخرش با سوت موعود بنیادی فر، دو برد و سه مساوی داشته و هرگز نباخته است. همچنین با قضاوت این داور پنج بار دروازه حریفانش را باز کرده و فقط سه بار گل خورده است.

شایان ذکر است؛ استقلال حالا باید ۲ سال ۸ ماه ۲۸ روز پس از آخرین باری که بنیادی فر بازی اشش روبروی پیکان را سوت زده دوباره با سوت همین داور به دیدار حریف نام آشنای تهرانی اش برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رضایاک اصلی IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    اتفاقا میخواستم همینا بگم که انقدری که ایشون برای کیسه پنالتی الکی گرفته بابا حمید اگه داور کیسه میشد نمیگرفت‌‌😂
  • لنگستان IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    می‌دانیم مقابل چه تیمی بازی داریم، تیمی که قهرمان ایران است و از نظر قدمت، کادر فنی، بازیکنان و تماشاگران، سرآمد بیشتر تیم‌های دیگر است. آقای حسینی💙💙💙💙💙💙

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی