نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
حمایت خاص سرمربی سابق تیم ملی از کادرفنی؛ باید با استیلی و اسکوچیچ ادامه بدهیم/ وقتی دایی و کریمی نمی‌آیند باید سراغ قلعه‌نویی و نکونام برویم
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربس اسبق تیم ملی ایران گفت: الان به هیچ عنوان زمان تغییر سرمربی نیست. ما باید یک تیم قوی که بتواند از لحاظ روحی و روانی یک ارتباط خوبی بین کادرفنی و بازیکنان برقرار کند در کنار اسکوچیچ قرار دهیم.

حشمت مهاجرانی سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین، شرایط فوتبال کشور را در مصاحبه ای تشریح کرد که بخش‌هایی از حرف‌های او را در زیر می‌خوانید:

*ما از دو منظر می‌توانیم مهدی تاج و عملکرد او را بررسی کنیم. یکی از دیدگاه منفی و دیگری از دیدگاه مثبت. از دید منفی قضیه می‌شود به این نکته اشاره کرد که اتهامات زیادی به ایشان زده شده است و دلیلی ندارد با توجه به اینکه این اتهامات و اشتباهات که در هیچ دادگاهی به اثبات نرسیده تصور کنیم قرار است این اشتباهات دوباره تکرار شود، از دید مثبت هم بخواهم بگویم تجربه بالای او در مدیریت فوتبال است و کرسی‌هایی که در AFC و FIFA در اختیار دارد که این‌ها آسان به دست نیامده است و تیم خوبی هم با حضور نبی و قنبرزاده جمع کرده که انسان‌های سالم و کاربلدی هستند و این تیم می‌توانند به فوتبال خدمت کنند.

*قضاوت مثبت و منفی بودن مهدی تاج با من و شما نیست و اتهاماتی که به وی زده شده حتماً پاسخی برایشان وجود داشته که با وجود این موارد دوباره پا به میدان گذاشته است و امیدوارم در آینده این موضوع به اثبات برسد این اتهامات درست است یا اشتباه بوده است.

حمایت خاص سرمربی سابق تیم ملی از کادرفنی؛ باید با استیلی و اسکوچیچ ادامه بدهیم/ وقتی دایی و کریمی نمی آیند باید سراغ قلعه نویی و نکونام برویم

*الان به هیچ عنوان زمان تغییر سرمربی نیست. ما باید یک تیم قوی که بتواند از لحاظ روحی و روانی یک ارتباط خوبی بین کادرفنی و بازیکنان برقرار کند در کنار اسکوچیچ قرار دهیم. در حال حاضر اسکوچیچ تا پایان جام جهانی قرارداد دارد و یک پولی باید برای فسخ به او بپردازیم و یک پول دیگر هم باید به مربی جدید بدهیم که کی‌روش یا هرکس دیگری ممکن است باشد و این به صلاح فوتبال نیست و به نوعی از زیر بار مسئولیت شانه خالی کردن محسوب می‌شود و من فکر نمی‌کنم در این وضعیت در شرایطی باشیم که بخواهیم مربی‌مان را تغییر دهیم.

*دیدارهای تدارکاتی تا پیش از جام جهانی خیلی مهم است و به ما کمک می‌کند در این مدت بتوانیم نقاط ضعف را بشناسیم و آنها را ترمیم کنیم. ما در تیم‌مان نقاط مثبت زیادی وجود دارد که اگر از آنها به درستی استفاده شود می‌توانیم در جام جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم. درست نیست که از الان از بازی با انگلیس واهمه داشته باشیم و فکر کنیم مغلوب شدیم و باید تلاش‌مان را برای موفقیت به کار بگیریم و اگر این موضوع در ذهن بازیکن جا بیافتد می‌تواند بهترین نمایش خودش را ارائه دهد.

*من اعتقاد دارم تیم ملی با همین اسکوچیچ و حمید استیلی ادامه دهد و اگر هم خواستیم تغییراتی ایجاد کنیم فکر می‌کنم این شانس را به مربیان ایرانی دهیم که بهترین فرصت است. هرکس در این مدت کوتاه بخواهد بیاید و بگوید تیم را تغییر دادم خیلی ادعای سختی است و اگر بنا بر تغییر سرمربی باشد حالا که امثال دایی و کریمی روی کار نمی‌آیند گزینه‌هایی مثل نکونام و امیر قلعه‌نویی را داریم که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • محمد IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    استیلی رو خوب اومدید حشمت خان، واقعا خیلی تاثیر گذارن ایشون، 😉 سرمایه گذارهای خوبیم دستش داره، الان در دوبی وضعیت ساخت و ساز چطوره؟
  • کیسه سوز IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    حالا کیسه کشها حملات و فحاشی رو حتی از حشمت خان هم دریغ نمیکنن
  • آبی دل IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    حشمت خان بزرگ مرد فوتبال ایران
  • رضا IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    خداوکیلی دوران شما تمام شده الان دودستگی وجوددارد ورفاقت حرف اول برای یک تیم میزند کیروش معجزه نمیکند ولی بازیکنان از جان ودل بازی میکنند حتما باید مربی تغییر کند
  • ناصر NL ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    دو تا اختلاف خیلی بزرگ بین پیشکسوتان ورزشی و غیر ورزشی ما با دنیا وجود داره که شاید تعداد بسیار محدودی استثنا وجود داشته باشه تو ایران ، اول بروز بودن از لحاظ علم مربوط به شغلشون هست که تو دنیای مدرن، شرایط ایجاب میکنه که به روز باشن در غیر این صورت ازشون استفاده نمیشه و دوم زیاد حرف نمیزنن مثل حضرات ما.احترام همه واجبه ولی لزوما حرف همه محترم و قابل استناد نیست. بعضی دوستان اینو بدونن که حرص بیمورد میخورین عزیزان. همونجوری که کسی محل به حشمت مهاجرانی و حسن روشن نمیذاره ، ما هم از این قایده مستثني نیستیم. ورزش الان کاملا بعد امنیتی داره و تاج هم سیاستی رو دنبال میکنه که بهش تفهیم میکنن. در حال حاضر نظام تشخیص داده با اسکوچیچ به خاک میریم پس عوض باس بشه، تاج و دار و دسته میخوان کیروش رو بیارن اکه دیدین اردو با سر مربیگری استیلی انجام شد هم تعجب نفرمایین دوستان. اینجا ایران عزیز ماست که دیر زمانست که عزیزش نمی داریم و بزودی چوب بیصدای خدا بسرمان فرود می اید!! تمام
  • سوسن IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    تعویض کادر فنی در زمان باقیمانده به شروع بازیها اصلا درست نیست و کسانی این کاررا پیگیری می کنند که دنبال منافع شخصی خودشان هستند نه بخاطر پیسرفت فوتبال
  • تاج اسیا IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    کریمی بشه سرمربی تیم ملی!!!اینم از حرفای حشمت خان!!بعد داداش با کدوم رزومه؟؟؟؟؟واقعا که!اینم از بزرگترامون
  • کیروش بدون تاج IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    کرسی هایی که تاج در فیفا و ای اف سی داشته میشه بفرمائید به درد کجای فوتبال ایران خورده ؟ یادتون رفته فرت و فرت از میزبانی در بازیهای آسیا محروم بودیم و عربها دست بالا رو داشتن ؟ البته میشه گفت یه جایی بدرد خوردن ایشون اونم به درد پرسپولیس خوردن با توجه به مشکلاتی که در زمان قرارداد طارمی و بعد بسته بودن پنجره و جذب بازیکن و شکایت النصر و ... براشون پیش آمد شاید اونجاها حرکتی کرده باشه در کل ضرر این افراد بیشتره شک نکنین
  • حسن IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    چند نسل فوتبال کشور نابود میشه تا آقایان بفهمند با منم منم و ما می توانیم کاری از پیش نمیره و به ادعا نیست به علم و دانش و تجربه ی میدانهای معتبر و بزرگ جهانی و تعهد هست! آقایان مربیان ورزشی وطنی حتی حاضر نمیشن به خودشون زحمت شرکت در کلاسهای بین المللی رو بدن تا چه رسد به مربیگری در باشگاهها و تیم های ملی خارجی و همه ادعا دارن نخونده ملا هستن و با غر زدن و نق زدن و اعمال نفوذ در سیاستمداران نابلد کار و سو استفاده از تفکر انقلابی حاکم، انسانهای کار بلد خارجی رو کنار بزنن و جاشون رو بگیرن و آینده ی شاخه ورزشی که درش فعالیت میکنند هم مهم نیست، مهم پول و اعتبار و بادی هست که به غبغبشون میدن!
  • حسن IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    چند نسل فوتبال کشور نابود میشه تا آقایان بفهمند با منم منم و ما می توانیم کاری از پیش نمیره و به ادعا نیست به علم و دانش و تجربه ی میدانهای معتبر و بزرگ جهانی و تعهد هست! آقایان مربیان ورزشی وطنی حتی حاضر نمیشن به خودشون زحمت شرکت در کلاسهای بین المللی رو بدن تا چه رسد به مربیگری در باشگاهها و تیم های ملی خارجی و همه ادعا دارن نخونده ملا هستن و با غر زدن و نق زدن و اعمال نفوذ در سیاستمداران نابلد کار و سو استفاده از تفکر انقلابی حاکم، انسانهای کار بلد خارجی رو کنار بزنن و جاشون رو بگیرن و آینده ی شاخه ورزشی که درش فعالیت میکنند هم مهم نیست، مهم پول و اعتبار و بادی هست که به غبغبشون میدن!
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    فقط همین مونده جواد نکونام بشه سرمربی تیم ملی ، من نمیدونم آقایان رو چه اساسی حرف می‌زنند چطور به این جمع بندی میرسن که نکونام لیاقت داره سرمربی تیم ملی باشه اصلا در حد و اندازه این پست هستش اگه قرار به سابقه که مربی های وطنی کم نداریم که باتجربه تر هستن مثل خود یحیی گل محمدی یا مهدی تاتار چطوره یا ساکت الهامی یا آقای حسینی ، خواهشا یکم چشمتون رو باز کنید الان وقت این چرندیات نیست الان بهترین مربی واسه تیم فقط خوده اسکو هستش باور کنید الان فرگی هم بیاد هیچ کاری نمیتونه بکنه ، چرا شما انقدر کوته فکر هستید پس کی میخوائید بزرگ نیگاه کنید کی ؟؟؟
  • محسن IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    الان بهترین گزینه خود اسکوچیچ ..تنها کسی که باید بره خود تاج و دارو دستشن که خیمه زدن رو فوتبال ول کنم نیستن... همه انتخاباتشونم کشکی بود..من نمیدونم کریمی رو چه حساب بشه سرمربی تیم ملی..اینم از اون حرفا بود...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی