نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
پیشنهاد نجومی تیم عربی به اسکوچیچ/ توافق ۳ ساله و مخفیانه سرمربی تیم ملی!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

با توجه به مذاکره فدراسیون فوتبال ایران با کارلوس کی‌روش و همچنین عدم حمایت مسئولان جدید از دراگان اسکوچیچ، به نظر می‌رسد طی روزهای آینده باید شاهد پایان همکاری مربی کروات با تیم ملی ایران باشیم.

بعد از چندین سال همکاری با تیم‌های مختلف باشگاهی نظیر ملوان، فولاد، رایکا بابل و نفت آبادان، دراگان اسکوچیچ سرمربیگری تیم ملی را بر عهده گرفت و توانست ایران را به جام جهانی ۲۰۲۲ برساند. اتفاقی که باعث شد تا خیلی‌ها از او به‌عنوان سرمربی ایران در قطر یاد کنند و البته انتقادهایی هم به تغییر او و حضور مربی جدید وارد شود.

در بدو حضور اسکوچیچ روی نیمکت ایران، گروهی از پیشکسوتان بر این عقیده بودند که او نام کوچکی است که نمی‌تواند تیم ملی را به موفقیت برساند. با این حال اسکوچیچ بخصوص در بحرین موفقیتی بزرگ را به دست آورد و سپس تیم ملی را در دور نهایی و به‌عنوان صدرنشین به جام جهانی رساند. اتفاقی که کمی از نقدهای وارده به رزومه او را کم کرد اما با تغییر مدیریت در فدراسیون فوتبال، حالا بحث اخراج او داغ و جدی شده است.

خیلی‌ها از همان ابتدا اعتقاد داشتند حضور روی نیمکت تیم ملی ایران می‌تواند رزومه اسکوچیچ را برای آینده بسازد. این گروه پر بیراه نگفتند، چرا که نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران می‌تواند تا سال‌ها حضور او را حداقل در لیگ‌های مختلف حوزه خلیج فارس تضمین کند. اتفاقی که احتمالاً بعد از قطع همکاری او با تیم ملی ایران رخ خواهد داد و اسکوچیچ را خیلی زود در یک تیم عربی خواهیم دید.

اخراج اسکوچیچ، با توجه به اینکه او تا پایان سال ۲۰۲۲ با تیم ملی قرارداد دارد، حدود یک میلیون دلار برای فدراسیون فوتبال هزینه می‌تراشد. قرارداد اولیه اسکوچیچ با فدراسیون ۲۰۰ هزار دلار بود اما زمان مدیریت شهاب‌الدین عزیزی‌خادم تغییراتی در آن به وجود آمد. آن هم با توجه به موفقیت‌هایی که دراگان به دست آورده بود.

با توجه به تغییر رقم قرارداد و مدت آن، همچنین پاداش‌هایی نظیر صعود به جام جهانی و پیروزی‌های متوالی تیم ملی ایران و البته باقی‌ماندن ۶ ماه از تعهد، فدراسیون فوتبال باید مبلغی در حدود یک میلیون دلار کنار بگذارد و به اسکوچیچ پرداخت کند. مگر اینکه اتفاق دیگری رخ بدهد و طرفین در این زمینه با یکدیگر به توافق برسند. مثلاً فدراسیون فوتبال طلب اسکوچیچ و پاداش‌های او را نقداً پرداخت کند و این مربی هم به جدایی توافقی رضایت بدهد.

در روزهایی که فدراسیون فوتبال مذاکره با کارلوس کی‌روش را آغاز کرده تا با او برای هدایت تیم ملی ایران به توافق برسد، دراگان اسکوچیچ هم بیکار ننشسته و صحبت‌هایی را با چند باشگاه انجام داده است. یک باشگاه عربی که گفته می‌شود از امارات است، پیشنهاد جذابی به سرمربی تیم ملی ایران ارائه داده و خواستار حضور بلندمدت او در ادنوک‌لیگ شده است. پیشنهاد ۳ ساله و ۵ میلیون دلاری، آخرین خبری است که درباره آینده اسکوچیچ و این باشگاه شنیده شده که می‌تواند یک اتفاق مهم برای سرمربی تیم ملی باشد. حتی گفته می‌شود سفر چند روز قبل اسکوچیچ به امارات و تماشای بازی احمد نوراللهی هم بی‌دلیل نبوده و او در این سفر مذاکراتی نیز درباره آینده‌اش انجام داده که البته ایرادی هم به آن وارد نیست.

اسکوچیچ با اینکه مذاکراتی با باشگاه مورد نظر انجام داده اما همچنان منتظر تصمیم فدراسیون فوتبال ایران و شخص مهدی تاج است. او امیدوار است بتواند برای نخستین بار در جام جهانی مربیگری کند و همچنان روی نیمکت تیم ملی بماند. هر چند بخت اسکوچیچ خیلی کم است و از حالا می‌توان قطع همکاری او با فدراسیون فوتبال را پیش‌بینی کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۱
  • حسن IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    ۵ میلیون دلار برای چنین مربی سطح سومی پرداخت میشه و حتی قرارداد یک میلیون دلاریش با فدراسیون ایران کسی رو اذیت نمیکنه ولی برای حقوق نهصد هزار دلاری کیروش فریاد وا مصیبتا سر می دهند و با تبدیلش به ریال حساب می کنند که با این پول چند مدرسه و بیمارستان و چه و چه که نمیشد بوجود آورد و بعد با حقوق اداره کار مقایسه میکنند که ملت کیروش حق همه ی شما رو خورده!
    • مسعود کامنت IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      از این آقایونی که قرارداد اولیه رو تغییر دادند بپرسید که چه لزومی داشت قیمتو بدون توجیه بالا ببرند. خواهشا اینقدر سنگ این و اونو به سینه نزنید ظاهرا قرارداد نون و آب فراوان داره و یکی از وظایف هر فدراسیون بستن قراردادی ورای ارزش اون مربی در مارکتینگ داره. با کی روش هم میشد همون موقع کمتر بست. قرارداد ویلموتس که با پررویی تمام بستند و پاسخگو نیستند و اینم از تغییر قرارداد اسکو . مردم بازیچه اند و مدیونید فکر کنید این قراردادها با هدف موفقیت تیم ملی بسته میشه . خانه از پای بست ویران است. بودجه ی هزار میلیاردی فدراسیون و این همه بریزبپاش تهش فوتبالو که تماشا میکنی پی به فاصله مون با دنیا می بری. سخت افزاری و نرم افزاری
    • لولو IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      کی‌روش مفت هم کرانه اگرمربی بودمصررامیبردجام جهانی،کیروش کلاش وبی ادب ب تمام معناست گفته بودمجانی میادحالا۹۰۰هزارمیخوادحتمانابیادبه ۹میلیون میرسه،آوردن کی‌روش خیانت به شعورمردم ایران
    • mohammad.shalke IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
      شما و امثال شما با دید کوچکتان باعث عقب ماندگی کشور و ورزش شده اید...اسکو بهترین عملکرد را داشته تیم را از مرز سقوط به جام حهانی برده ، چطور میشود برای شکست های کیروش دلال ایستاد هورا میکشید و میلیون ها دلار بهش پرداخت میکنید انوقت برای کسی که بدون هیچ توهین و اضافه کاری تیم رابه قطر برده یک میلیون دلار زیاده‌...ما مردم کی وقت کردیم آنقدر نمک ناشناس باشیم.
    • Khosroo US ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
      به نظرت دقیقا اسکوچیچ باید چه کار میکرد که نکرد تیم بحران زده رو تحویل گرفت اولین تیم فرستاد جام جهانی . رکورد برد های متوالی تیم ملی هم جا به جا کرد مثلا مثل دلال موزامبیکی لابی نداشت شد مربی بد، کی‌روش ببین با کلمبیا و مصر چه کرد ، قبول دارم کی‌روش به درد ایران میخوره چون سر تا پای این مملکت فساد گرفته مربی میخواد شبیه خودش
  • علیرضا IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    خب دوستانی که دم ازجوانمردی و لوتی گری می‌زدند این هم معرفت و لطف ایران به اسکوچیچ که تا دیروز تیمهای لیگ۲ هم نمی خواستنش الان بایه پیشنهاد نجومی داره می‌ره امارات.حالا اگه به رگ لوتی گریتان بر نمی خورد بگذارید فدراسیون کارش را بکند و کی روش را برگرداند.
    • ..... IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      داره جواب نمک نشناسی ما رو میده اگه خبر راست باشه و ضمنا این نشون میده که عربا قدر هر مربی رو بهتر میفهمند تا ما
    • ایران IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      خوب متوجه نشدی دوست عزیز ،اسموچیج عاشق تیم ملی است اگر از تیم ملی جدا بشه و با ناجوانمردی بیرونش کنن با توجه به نتایجش در ایران تیم های عربی با قیمت های بالا آن را می قاپن ،چنان که بعدها حسرت همین مربی هم برای نا میمونه
  • فقط تیم ملی IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    1-در جایگاه رئیس فدراسیون بهاروند و عزیزی خادم بیشترین زحمت و بعد از آنها ماجدی کمی زحمت کشیدند تا خرابکاریهای تاج را جمع کردند و تیم به جام جهانی رفت حالا تاج با پررویی آمده می خواهد از دسترنج آنها استفاده کند2-از اول هم قرار نبود اسکوچیچ مربی ایران باقی بماند.بلکه با توجه به حذف تقریبی ایران قرار بود فقط نقش عنصر عبور از آن دوران تلخ بعد شکست مقابل بحرین و عراق را بازی کند تا بعد از حذف تقریبا قطعی ایران رئیس جدید بیاید و مربی جدید انتخاب شود اما در کمال ناباوری ایران با بازیهای درخشان به عنوان تیم اول با بیشترین امتیاز تاریخ بازیهای مقدماتی خود به جام جهانی صعود کرد3-خیلی از ما ایرانیها کلاس و برند را دوست داریم.چیزی که اسکوچیچ ندارد.بنابراین او را لایق مربی گری ایران نمی دانیم و فکر می کنیم دارد از ما سوءاستفاده می کند4-هیچیک از صاحبنظران فوتبال الان را زمان مناسبی برای تغییر مربی نمی دانند5-الان قسمت مهمی از افکار عمومی خواهان ادامه حضور اسکوچیچ در تیم ملی است و مخالفان او در اقلیتند.پس تاج بیش از این خود را تخریب نکند.بعد جام جهانی هرکس را خواست بیاورد.
    • وحید IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      بله اش خاله هست انگار این کاسه نه کاسه دیگه جام جهانی ۴سال یک بار هست ایشون در حد دسته سه هم نیست چه برسه به تیم ملی
  • ناصر IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    حقش رو خوردن چون مافیای رسانه ای نداشت ازش حمایت کنه مثل بلایی که سرایویچ اوردن وتیم ملی ضربش رو خورد
  • اشکان IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    حضور روی نیمکت تیم ملی رزومه ای برای اسکوچیچ نساخت بلکه توانایی بی نظیرش در رسوندن یک تیم نود درصد حذف شده ، به جام جهانی باعث شد بیان دنبالش وگرنه مربی که موفقیتی نداشته باشه کسی دنبالش نمیره حالا میخواد روی نیمکت برزیل بشینه میخواد روی نیمکت ایران بنشینه!
  • هادی IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    دلالوویچ های کرواتویچ
  • سینا IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    بلاخره ثابت شد.. عقل عربها بیشتر از ما کار میکنه... نمیشه بجای برکناری اسکوچیچ.. تاج و دوستانش برکنار بشن؟ با یه میلیون دلار اسکوچیچ. و اوردن یه مربی جدید که حتما قراردادچندمیلیون دلاری خواهد داشت.. هزینه صعود ما به جام جهانی چقدر میشه؟؟؟ راستی با 6میلیون ویلموتس.. 1میلیون اسکوچیچ.. حداقل 3میلیون مربی جدید... چقدر میشد زیرساختهارو درست کرد؟؟؟ این توی مملکت ما ثابت شده.. وقتی پول جابجا میشه.. حتما فسادی هم داخلش هستش..
  • مهدی IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    باز دلال ها دنبال تغییر مربی هستند، آنهایی که میخواهند مربی را تغییر دهند در صورت عدم نتیجه گیری باید کلیه هزینه های وارده را بپردازند، آن موقع که سرشان تو خمر گیر کرده بود همین اسکوچیچ تیم را بدون باخت از گروه مقدماتی و نهایی بدون استرس به جام جهانی برد، حالا لقمه راحت را میخواهند بدهند به دیگری
  • امیر نظامپور IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    همش بازار گرمی امکان نداره کسی اسکوچیچ بخواد
    • علی US ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      صددرصد مواقفم
  • علی IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    از کجا شما به قطع همکاری با او چنین مطمن و امیدوار هستین که هر روز چنین ساز جدایی می نوازین؟ اونم برای بهترین مربی تاریخذتیم ملی. تنها کسی که دیگه نه به لبنان باخت مثل کیروش و نه به قطر و بحرین و عراق.... مثل دایی و همه
  • Sky AE ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    این تیم باگواردیولا هم نتیجه نمیگیره ...کیروش،را بیارید یه کم دیگه پول بیت المال بهش بدین هنوز جیبش پر نشده ...
  • ناشناس IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    متاسفانه در ایران بزرگی به نتایج و عملکرد نیست و گرنه اگر بدینصورت بود الان آقای اسکوچیچ با توجه به نتایج و عملکرد و صعود تیم درحال حذف ایران بعنوان تیم اول آسیا بزرگتر از تمامی سرمربیان قبلی تیم ملی ایران بود الان یه عده فکر می کنن کیروش بیاد از گروه صعود می کنن اما مطمئن باشید ومثل روز روشن است که با رفتاری که با آقای اسکوچیچ کردید نتیجه نمی گیرید هیچی بعنوان نمک نشناس ترین تیم جام جهانی شناخته می شید و خدا کنه کسی رو که می آرید با رفتارهاش و عملکردش روز به روز به شرمندگیتون اضافه کنه هر چند دیگه خیلی وقته کسی از رفتارهای غیر اخلاقیش شرمنده نمی شه و افتخار می کنه در هر صورت افتخار رفتن به جام جهانی بعنوان تیم اول آسیا مختص به آقای اسکوچیچه و این از همه مهمتره و هر کس در این مقطع سرمربی تیم ملی رو غضب کنه فقط شان خود را پایین آورده
    • ذ IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      اینادنبال پول هستن چون کی‌روش بلده چطوری پول بگیره،کیروش بزرگترین بی احترامی وبی ادبی رابه ملت ایران کرد،مخصوصااوایل که می‌گفت ایران امنیت نداره چرادوباره میخوادبیاد
    • احمد IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      درود بر شرف شما
  • احمد IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    از همین الان باید فاتحه فدراسیونی که میاد تیمی که هیچکس جرعت نداشت توزمانی که ایران دست ویلموتس بود و امید به مرحله بد نداشت محکوم به برد تو تمام بازیاش بود اسکو تمام بازی هارو برد به راحتی به جام جهانی رفت حالا میان تیمی که الان ۳ سال دستش مربی شناخت کامل داره عوض کنن بدم برن تو جام جهانی ۳ تا باخت یا نهایت یه تساوی بیارن رو عوض کنن واقعا متاسفم
  • عشق استقلال IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    به امید خدا اینبار دیگه تو جام جهانی از گروهمان بالا میایم کی‌روش باید ایندفعه نتیجه بگیره برای تیم ملی بچه های تیم باید محکم با غیرت بازی کنن
  • کاردان IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    کی روش اگر خوب بود چرا ردش کردید که حالا میخواهید برگردانید فکر بیت المال هم باشید در برابر خدا و ملت جوابگو هستید
  • احسان red IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    اسكوچيچ 5 ميليون دلار به اين تيتر فقط بايد خنديد بازم دلال بازي شروع شد مربي كه 100 هزار دلار واقعا واسش زياده قراردادش شده 1 ميليون دلار واقعا جاي تاسف داره والله با اين پول ميشود مربي تاپ آورد
    • Serhat IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      میشه مربی تاپ رو تعریف کنی تا ما هم با مفهومش آشنا بشیم.. نکنه کیروش تاپ هست که تو دورانش به لبنان، عراق و ... باختیم یا ویلموتس تاپ هستش که چندین میلیون دلار مفت گرفت و تیم داشت تو مرحله اول حذف میشد !!! بنظرت صعود بدون باخت و بدون دغدغه و اولین تیم صعودکننده از آسیا و امثالهم بنظرت ربطی به تاپ داره یا نه...!!؟؟ در مورد هدر دادن بیت‌المال و چپاول و درصد گیری از قرارداد ها و... نظرتون چیه!؟
    • علی US ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      در جواب سرهات: صعودمون بدون باخت نبود بدون دغدغه بود چون حریفامون تیم های درجه دو و سه آسیایی بودن، دیدی تو دو تا بازی جلو کره و یدونه جلو الجزایر قشنگ کم آورد
    • علی IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      عجبا. طرف اومده به بهترین شکل ممکن یه تیم مرده نود درصد حذف شده رو آورده برده جام جهانی. شده بی دانش. زمان همون دلال پرتغالی که همش از عراق و بحرین میباختین. صدقه و صلوات میدادین با عراق مساوی کنید. الان شد مربی خوب. شگفت آوره واقعا. نمک نشناسی و بی معرفتی چقدر آخه
    • اسلم بلوچ IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      برادر عزیز شما از مربیگری چه چیزی حالیته که همچین نظری میدی تیم ملی با همین بازیکنان و همین تیم ها در آستانه حذف شدن قرار داشت هیچ مربی با کیفیت و رده بالای از اول که مربی بزرگی نبوده از یک جای شروع کردن به سطح اول مربی گری رسیدن اسکوچیچ هم از این امر مستثنا نیست این همه دو دستگی باعث تنش و تضعیف روحیه داخل تیم میشه بهترین کار توی این فرصت کم حمایت از تیم بود
  • کوهمره_جروق IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    وقتی یک آدم برای فوتبال تصمیم میگیره باید در این فوتبال گِل گرفت.واقعا خیلی تاسف بار هست.این همون هیئت رئیسه بود که میگفت اسکوچیج تغییر نمیکنه.این سناریو از قبل نوشته شده بودن و از قبل تاج رئیس فدراسیون شده بود.طرحی که به وسیله فردوسی پور و دارودسته تاج کلیک خورد. طرف پایش در پرونده اختلاس فولاد و فوتبال باز هست ولی هیچکس هم حریفش نمیشه.با وجود فساد تاج و ساکت و آجرلو و فردوسی پور ، فوتبال هیچوقت روی آرامش نخواهید دید.
  • مسعود IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    برکناری اسکوچیچ اشتباه بزرگیست.اگرحفظش کننداحتمال صعودبه مرحله بعدی بسیلرزیاداست.امابرای جام ملتهابودن اسکوچیچ برای ایران بسیارمفیداست.
  • مجيد IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    بابت تغيير هر مربي آقاين حق دلالي ميگيرند، حق مربي كه ايران را به جام جهاني رساند را نخوريد
  • بهرام بندری IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    فعلا دستتون تو کیسه بیت المال هر کدومتون بیاین و پِنجی ازاین پولهای بیزبون رو حیف و میل کنید .یکی میاد از جیب مردم میلیاردها دلار به جیب میزنه و قراردادهای سر به فلک کشیده میبنده و هزارتا دردسر برای ملت درست میکنه .تیم جریمه بشه از جیب ملت.بدهکاری بار بیاره از جیب ملت .محروم بشیم از جیب ملت .تو این مملکت یکی نیست بیاد خفت اینا رو بگیره مثل بقیه مجرم های عادی محاکمه کنن.چرا بابت قراردادهای بد مردم عادی زندانی میشن جریمه میدن.ولی اینا هر کاری دارن با پول بیت المال میکنن.الان تکلیف اون جریمه ها که همه دادمیزدن از نماینده گرفته تا منتقد و..تکلیف جریمه هایی که رو دست ملت مونده چی شد؟ما رو سرگرم این مربی خوبه .اون مربی بد نکنین. ما قبل از اینکه تیم ملی خوبی بخوایم. مدیریت خوب میخوایم .عدالت میخوایم.پای میز محاکمه کشوندن همه اینهایی که پولهای ملت رو به فنا دادن خوردن و بردن و هنوز طلبکارن از فینال جام جهانی برای ما مهمتره
  • بیطرف IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    چرا توی این تیتری که همه ی ما خوندیم وفقط کارهای خوب اسکوچیچ رو بولد کرده..کارهای ضعیفش رو نگفته خصوصا بازی رو درروی کره جنوبی که ۲برصفر مفتضحانه باختت نگفته...هنوز خیلی ها متوجه نشدن که این دوره چقدر تیم عراق وکره جنوبی توی دور رفت ضعیف بودن واین امرباعث شد ایران اول بشه ویه سری میان هی بادوره ای که تیم ملی دست ویلموتس بوده مقایسه میکنند
    • .... IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      همیشه در مورد کیروش برداش بزرگنمایی میشد یه بارم بذار برای این بنده خدای بی ادعا دیده بشه همش که نمیشه رمضون یه بارم شعبون
  • ایرانی بانجابت واقعیت گو۱۱۱۱ IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    ماایرانیهانشان دادیم که نامردترین مردم روی زمین هستیم کاری که اسکوویچ برای ایران کرددرتاریخ تیم ملی هیچ سرمربی انجام نداده ونخواهدداداینکه چهارنفرچون عادل وننه طارمی وخاله مهدی وووچندتابازیکن یک سرمربی راتعویص کنندنشانه عدم لیاقت فدرا سیون هست مردفقط بیرالوندوسردارترکمن بوددربین بازیکنان وتاابد نامشان دربین بازیکنان باغیرت ومرددربین نامردها ثبت خواهدشد وامثال خدادادمیثاقیان منصوریان تا ابد وتاحدی شایدکریم وها شمی هم بتوان نامی بردکه خدادادعندانصاف معرفت مرام رابدون ترس وملاحظه داشت دمش گرم،،،خدادادشرف مردانگی غیرت انصا ف داردومعنای ترس نمیفهمدچون خاین واختلاسگرونامردنیست فقط نامردها (بی انصافها)دست به هر کاری میزنندکه زدندولی خاله زنکهابدانندهرگز هرگزعاقبت خوبی خودوخانواده سان ندارندواز قدیم گفته اندچله کن همیشه ته چاه هست خاله مهدی سک نکن به مصیبتی گرفتارشوی که ریگ بیابان به حالت بگرید
  • مجید IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    سلام ... اگه بازیکنان بهش خیانت نمیکردن و کم کاری نمی‌کردند .بازهم این مربی توانایی خودش رو نشان میداد...کم کاری و دو دستگی بازیکنان پدر تیم ملی رو درآورده ....
  • hrk4950 IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    اسکوچیج مرد روزهای سخت بعد از ویلموتس بود .اما پاداش ما ناجوانمردانه است .به نظرم کی روش پیر فقط دوست داره با یک تیمی تو جام جهانی باشه.اصلا براش نتیجه مهم نیست. خدا دست مافیای ورزش و افراد دلال صفت را کوتاه کند .به حق ......
  • رضا IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    نوش جونش ایشالا که خیر ببینه ازش تو ایران کسی براش کاری نکرد این عربا قدرشو میدونن
  • محسن IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    باتوجه به پیشنهاداین کشورعربی بایدلوتی گری ماندن یانماندن درتیم ملی روازاسکوچیچ پرسیدواگرباهوش عمل کندوریسک به ماندن درتیم ملی ایران وسرآخربااحتمال کسب رده ونتیجه ایده آل وتحسین برانگیز درجام جهانی ازبرای تیم ملی کارخودراعملی نمایدرقم خرید اودرهمه جای جهان قابل ملاحظه نجومی ترخواهدشد
  • فرهاد IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    من میگم هیچ مربی بدون حمایت بازی کنان نمیتونه نتیجه بگیره مثل منچستر یونایتد پس پول الکی به کی‌روش ندید همین مربی عالی نگرش دارید تا قهرمان آسیا بشیم باش الان آرزوی ما قهرمانی آسیاست نه صعود از گروه جام جهانی اول آسیا رو فتح کنیم بعد بریم واسه جام جهانی کی‌روش خوبه واسه بازی‌های بزرگ الان ما در سطح بازی‌های بزرگ نیستیم
  • جلال IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    خوبه کی‌روش دوباره بیاد سوار رییس فدراسیون ومسیولین فوتبال ایران بشود ،چون خوب سواری می دهند باپول ملت مظلوم ایران
  • محمد IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    خب خداروشکر با رفتن این دلال بازیکنای پکیجی هم از تیم ملی دور میشن. بای بای اسکوچیچ.
  • رضا IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    خوب یا بد .مربی توانایی بود یا نبود .هر کی بود امیدی رو که همه از دست داده بودن امیدوار کرد.یاد زمانی میوفتم که تو استرالیا یه مربی مثل همیشون ما رو به جام جهانی برد. الان اسمش یادم نمیاد .یه مربی برزیلی که هنوز اون صحنه های هیجانی ش کنار زمین یادمون نمیره. ولی وقتی تیم رو برد جام جهانی خیلی ناجوانمردانه بیرونش کردن و با خانمش چمدونها رو بست و بادلی شکسته از ایران رفت .و ما با همون سه بازی اول برگشتیم. الانم اینقد دل این بنده خدا رو بشکنین که از هر ۳ تا بازی هم ببازیم اونایی که به عدالت ایمان واقعی دارن .نه اونایی که اداشو درمیارن. اصلا ناراحت نمیشن
    • علی IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      اسمش ویرا بود
  • علی US ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    بابا گواردیولا برو همون تیم اماراتی برو دست از سر ما بردار ما نمیخوایم چهار پنج هیچ به انگلیس ببازیم خوشحالمون کن با یه خدافظی مربی درجه چهار
  • اسکندرزاده IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    تاج و باندی که داره غیر از خسارت نتیجه دیگری برای ایران نخواهند داشت و قبلا هم با قراردادی که با ویلموتس بست نشون داد که فرد نالایق و فاسدی هست امروز هم اگر دنبال تغییر مربی تیم ملی فوتبال هست نه بخاطر فوتبال ایران بلکه بخاطر منافع خودش و دلال‌های اطرافش این کار را خواهد کرد مگر اسکوچیچ بد بوده که تصمیم به تغییر ایشون گرفتند در تاریخ فوتبال ایران سابقه نداشته که تیمی که درحال حذف شدن بود را با بهترین حالت ممکن به جام جهانی رسوند کاری که حتی کی‌روش هم قادر به انجامش نبود متاسفانه بعضی از ما ایرانیها فقط دنبال ادا و اطوار و کلاس هستیم و اصلا به عواقب کارمون فکر نمیکنیم مگه همه مربی های معروف از شکم مادرشون معروف به دنیا آمدند نخیر از موقعیتها استفاده درست کردند و به اشتهار رسیدند کاری که امروز اسکوچیچ درحال انجام دادنش هست لطف با این مزخرفات به تیم ملی ضربه نزنیم و اجازه بدیم اسکوچیچ به کارش ادامه بده البته با این جو روانی که ایجاد شده مطمئنا تیم ملی ضربه خواهد خورد
  • ناجی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    مخفی کاری تا کی ،مگه مردم مسخره شما شدن که هرروز یه برنامه میارید بالا ،متاسفانه طرفداران تیم ملی هیچ اهمیتی برا مسیولین ندارن.
  • عبایی IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    اسکوچیچ واقعا مردهست صداقت دارد اهل رانت ورشوه نیست ام برعکس تاج اینها رادارد تاج ساکت رادارد!!!
  • ایران استقلال رئال نادال IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    آوردن کی‌روش پول پرست بدترین خیانت به فوتبال ایران هست یادمه زمانی که بوی گند قرارداد ویلموتس و شکست‌های مفتصحانه مقابل عراق و بحرین همین جناب تاج در بیمارستان قلب بستری بود و اعلام کرد چون کار استرس زا براش ضرر داره از فدراسیون می‌ره حالا چی؟ قلبش دیگه مشکل نداره؟
  • رضا IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    جالبه مردم اونی رو که ما رو به جام جهانی رسوند اونم با سریعترین شکل ممکن اخراج میکنن، کسی رو که باعث شکست تیم ملی میشه رو تشویق و انتخاب میکن؟!
  • حجت IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    به سلامت
  • محمد IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    بیشرفیه اگه توی این مقطع بخواهید مربی تیم ملی راعوض کنید چون هیچ مربیی زیربار گندزدایی توی قطررانمیده هرکس این کاررابکندخائن به ایرانه ،! کاری که قبلا باایویچ کردید تکرارنکنید
  • ااا IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    ایشالا کیروش میاد و این دلال کروات شرشو کم میکنه اونایی که دم از نمک نشناسی و بیت المال میزنن اولین نمک نشناس و غارتگر بیت المال خودشونن که با رفتن اسکولچیچ منافعشون بدجوری به خطر افتاده
    • ........ IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      اتفاقا با اومدن کیروش شما و امثال شما به نون و نوایی میرسید اسکوچیچ که پولی نمیگیره ولی کیروش خوب بده چجوری جیبشو پر کنه
  • ایمان IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    فقط بایئ به حال فوتبال ایران تاسف خورد که این شعور حداقلی رو نداره که بفهمه هیچ عقل سلیمی ترکیب برنده رو عوض نمیکنه کیروش بعد رفتن از ایران هیچ رزومه مثبتی نداشت همون طور که تو خود ایران هم نداشت و فقط لشکر رسانه ای قوی داشت که از یه مشت نشون دادنشم یه کار حماسه ای میساختن بر خلاف اسکوچیچ بینوا که همه میخوان بزننش و کسی پشتش نیست امیدوارم بزارن به کارش ادامه بده و با یه دستیار قوی تیم رو تقویت کنن و قطعا تو جام بهتر از کیرون نتیچه میگیره چون انگیزه ای به مراتب بیشتر از کیروش داره
  • قاسمی IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    لیاقت ما همان کیروش مغرور هست که به تیمهای درجه 2 رآسیا می بازد و سه تا از ژاپن می خورد . لیاقت ما همان علی دایی هست که خفت بارترین نتایج تاریخ فوتبالمون رو گرفت و با خط زدن اسطوره هایی مثل علی کریمی و کریم باقری به بدترین شکل در ورزشگاه آزادی تحقیرمون کرد و البته ایشان جرقه اخراج اسکوچیچ رو با تحریک طارمی زد . خلایق هرچه لایق
  • دارایی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    کی‌روش در زمان ریاست تاج ازسر مربی تیم ملی کنار گذاشته شد چون سلطانی فر وزیر ورزش قبلی با او مشکل داشت و به جای او ویلموس را آوردند واون همه خسارت را به بار آوردند حالا تاج برای باز سازی وجهه خود میخواهد کی‌روش را سر مربی تیم ملی کند تا از با اتهام خود بکاهد
  • ممد IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    کسانیکه طرفدار ماندن اسکوچیچ هستن ساده لوح هستن یا خودشان را به ساده لوحی زدن به خاطر دعوت کردن چند بازیکن
  • یه نفر IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    ولی از نظر خداداد عزیزی بی انصافیه که این مربی رو برکنار کنیم . با اسمی که این با کار فردی ستاره هامون در کرده تا آخر عمرش روی نوار خوشبختیه !!!
  • ناشناس IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    کیروش مربی خوب قبول ولی اینکه تیمی را که اسکوویچ با درایت وشایستگی از حذف شدن به جام جهانی برد را مربیگیری کنه اسمش فقط مفتبری هست.بزارید اونکه در سخت ترین شرایط تیم را نجات داد تا ته خط بره .در ضمن بازیکنان این دوره نیم ملی همشون در حدمعمولی هستن پس انتظار حماسه نداشته باشید و پولها را هم حیف و میل نکنید .بازیکن اس نداریم
  • محمدراسخ IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    انشاالله درهمین چندروزآینده نسخه تاج ودارودسته اش درفدراسیون فوتبال پیچیده خواهدشد.
  • محمد رضا IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    فقط بازگشت کیروش
  • جلال IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    اتفاقاً اسکوچیچ حقش هست، نوش جانش برود و آن ۵ میلیون را نوش جان کند! مسیولین فوتبال ایران ( سواری ده) هستند ویکی باید بیاید سوارشدن شود.
  • زریبار IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    بهترین مربی و تنها کسی کە بچە های ایران رو خوب و کامل میشناسە و میتونە ازشون بازی بکشە فقط کیروشه.
  • حسین هستم IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    نوش جانت دراگان حقته ومبارکت باشه اما این رو بدون ملت ایران این رو تاکید می‌کنم ملت ایران برخلاف مسئولین بی لیاقتش قدردان تلاش وکوششهایت هستند دستت دردنکنه
  • ۰ IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    درود بر اسکوچیچ بی‌ادعا انشالله به آدم‌های قدر شناس خدمات بدهد و ما با کی‌روش به زیر توپ بنوازیم تا شاید انگلستان دروازه خودش را مثل مراکش باز کند و ولز در ویدئو مثل پرتغال پنالتی بدهد و ما دفاع یازده نفره را به اعصاب خوراک دهی کنیم
  • مربی IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    اقایون هرکی بیادبه شماچی میرسه براشمانون میشه یا اب به فکرزندگیتون باشین
  • مردمی. IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    اون اقایون پیشکسوت با نهایت احترام که برای تک تک آنها قائل هستم. اما سوال میکنم که کی روش در طول ۸سال سرمربی تیم ملی بود با دستمزد بالا چکار کرد. دراگان اسکوتیچ کروات گمنام و کوچک کسی که در بدترین شرایط تیم ملی آمد و اون نتایج خوب در بازی‌های مقدماتی گرفت.حالا بجای اینکه همه باید به این مربی گمنام و کوچک کمک کرد و و همه جور حمایتش کرد. و تیم ملی و باز یکنان باید کاملا در اختیارش باشد
  • مودریچ IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    حالم به هم میخوره از تاج و کیروش و علاقمندان
  • یرالما تای تای اسکوچیچ بای بای بسوزید لنگیها خدا ب CA ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    یرالما تای تای اسکوچیچ بای بای دیدن سوزش لنگی ها خیلی کیف میده کامنت بذارید خودتون را خالی کنید یرالما تای تای پرسپولیس بای بای
  • حسن CA ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    اصلا گیرم که اسکوچیچ خیلی مربی خوبیه با کیفیتی عالیه وقتی بازیکنان نمی خوانش باید بره والسلام لنگیا خودتون را پاره نکنید
  • محسن IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    نه شخص تاج نه کسی دیگه تو هر جایگاه نمیتونه جای 80 میلیون مردم تصمیم بگیره و رای مردم و اکثر پیشکسوت ها آقای اسکوچیچ هست که ثابت شده هم هست هم از لحاظ کیفیت فنی و هم نتیجه گیری.
  • هوادار فوتبال ایران IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    اولا هر کسی سرمربی تیم ملی فوتبال شود هیچ فرقی ندارد چون تیم ملی فوتبال ایران از گروه خود صعود نخواهد کرد دوما کیروش دراین زمان کوتاه کاری نخواهد کرد. ولی مسئله اصلی گاو بندی تاج و ساکت با کیروش است که این دو ملعون سهم هنگفتی از کیروش خواهند گرفت وعلت اصلی تعويض مربی تیم ملی برای هیچ کس سودی نخواهد داشت جز تاج این آقا فقط برای جیب خودش کیروش را میاورد
  • سهراب صالح پور IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    انشالله آه این مربی دامن گیر تیم ملی خواهد شد و جواب این نامردی که در حقش شده را با باخت های سنگین تیم ملی ببینیم.
    • صادق IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
      واقعا واست متاسفم که نظر شخصیت اولویت داره به موفقیت تیم ملی
  • ستار IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    اگر هر تغییری در مربی گری تیم فوتبال ایران صورت گیرد ، من بعنوان یک ایرانی از هواداری تیم ملی فوتبال که به دست عده ای خائن و وطن فروش و فاسد افتاده ، دست بر می دارم و همانند سال‌های قبل هوادار تیم فوتبال انگلستان و تیم اف س لیورپول می مانم . دیگر تا زمانی که یک فاسد وطن فروش مثل تاج و مربی درجه سومی مانند کیروش در راس فوتبال ایران باشند من از تیم ملی فوتبال حمایت نمی کنم . اسکوچیچ همیشه در قلب مردم ايران جای دارد . ص خ ص ۱۶ شهریور ۱۴۰۱

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی