نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جنگ پنهان به خاطر سرمربی تیم ملی در جام جهانی/ حامیان و مخالفان اسکوچیچ مشخص شدند
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی به جمع بندی نرسیدند چرا که موافقان حضور کارلوس کی‌روش نتوانستند مخالفان را راضی به اعلام نظر مثبت کنند.

نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال امروز سه شنبه برگزار شد و انتظار می رفت که یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین تصمیمات در این جلسه اتخاذ شود اما به گفته احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال در این نشست بحثی در مورد کارلوس کی‌روش نشده است!

این در حالی است یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در این نشست تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی بوده که موافقان و مخالفان آن به اظهار نظر پرداخته‌اند.

در این میان مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون حامی اصلی بازگشت کارلوس کی‌روش بوده و با همراهی مهدی محمدنبی صحبت هایی را در مورد مزایای حضور این مرد پرتغالی مطرح کرده‌اند اما چند عضو هیات رئیسه مخالفت خود را با کنار گذاشتن اسکوچیچ و حضور کی‌روش اعلام کرده‌اند.

مخالف اصلی حضور کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران میرشاد ماجدی سرپرست قبلی فدراسیون است که پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون رسما اعلام کرد پای هیچ نامه ای را برای بازگشت کی‌روش امضا نخواهد کرد. ماجدی در نشست امروز هم مخالفت خود را اعلام کرد و پس از آنکه برخی اعضا بر حضور سرمربی سابق تیم ملی اصرار کردند وی جلسه را ترک کرد. علاوه بر ماجدی اعضایی مانند بهرام رضاییان، خداداد افشاریان و حتی احسان اصولی هم مخالف حضور کی‌روش هستند.

جنگ اعضای هیات رئیسه برای ماندن اسکوچیچ و یا بازگشت کی‌روش در شرایطی به اوج خود رسیده است که تیم ملی زمان زیادی تا شروع اردوی شهریورماه و بعد از آن حضور در جام جهانی ندارد و باید خیلی زود تکلیف سرمربی مشخص شود. این در حالی است که امروز خبرهایی در مورد مشخص شدن رقم قرارداد کارلوس کی‌روش و حتی زمان حضور او در تهران منتشر شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پدرام CA ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    یعنی این تاج تا فوتبال ایران رو از هز لحاظ منهدم نکند دستبردار نیست
  • احمد GB ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    اصلا فرض كنيم اسكوچيج بهتر از كيروش هست كه نيست اصلا ما باخت به كره ورالجزاير هم در نظر نگيريم وقتي بازيكنان اصلي تيم ملي مثل طارمي و جهانبخش و حاج صفي و عزت الهي قبولش ندارن كدوم عقل سليمي تو جام جهاني از اين دلال استفاده ميكنه ايا دوست داريد جلو چشم ميلياردها كيسه گل بشيم همه ميدونن كه كل بار فني تيم مديون اين چند تا بازيكن هست اكه اينا به هر دليلي چه درست چه غلط مخالف باشن با كي ميخواهيد ابروداري كنيد مگه اينكه عليپور جاي طارمي بزاريد و سعيد صادقي جاي جهانبخش و عابد زاده جاي بيرانوند فرداي افتضاح جام جهاني هم دلال كروات مستقيم ميره كرواسي و استيلي هم ميكه ما بازي تداركاتي نداشتيم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی