نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
تیم ملی فوتبال ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مقابله با ۳ حریف ایران در جام جهانی که فقط یکی از آنها انگلیس است، تدابیر مهم تاکتیکی می خواهد و تیم ملی هم باید از نظر فنی، تغییراتی را تجربه کند.

آرتین زهرابی؛ مربیگری شغلی است که حرفه‌ای‌ترین مربیان دنیا هم اعتراف می‌کنند همان روز اول که حکم می‌گیرند، ساک خود را روی دوش گرفته اند.

هیچ کدام از مربیان دنیا، ابدی نبوده اند؛ همان طور که دراگان اسکوچیچ از تیم ملی ایران رفت، کی‌روش هم به همین سرنوشت دچار خواهد شد. بنابراین تغییر و تحول در بخش مربیگری، همواره مقطعی است و جاودانه نیست.

اتفاق مثبت در تیم ملی ایران اما در حال حاضر این است که تکلیف نیمکت مربیگری مشخص شده و از حالا، همه می‌دانند با چه کسی طرف هستند. نخستین پدیده‌ای که از امروز با آن مواجه خواهیم بود هم بسیار ساده است که البته تا چندی پیش از آن بی بهره بودیم؛ «بازگشت نظم و انضباط به اردوی تیم.»

به کی‌روش هر ایرادی وارد باشد، هیچ کس نمی‌تواند اتوریته و نظم او را در تیمداری را زیر سوال ببرد. کی‌روش در این زمینه، کارش را بلد است و شاگردان سابقش را می‌شناسد. بی تردید بازگشت کی‌روش به تیم ملی ایران قبل از جهانی ۲۰۲۲، انضباط تیمی و اردویی را برای فوتبال ما به ارمغان می‌آورد و این خود به تنهایی، اتفاق کوچکی نیست.

نکته مهم دیگر اما ایجاد ساختار مناسب برای تیمی است که در جام جهانی، سخت‌ترین بازی‌هایش را تجربه می‌کند. مقابله با ۳ حریف ایران در جام جهانی که فقط یکی از آنها انگلیس است، تدابیر مهم تاکتیکی می‌خواهد و تیم ملی هم باید از نظر فنی، تغییراتی را تجربه کند.

وقتی نظم و انضباط کافی در اردوی تیم ملی حاکم شود و کی‌روش تیم ملی را رسما در اختیار بگیرد، آن وقت می‌توانیم امیدوار باشیم که در جام جهانی و در اولین بازی مقابل انگلیس، یک حریف از پیش بازنده نخواهیم بود.

در اندک فرصت باقی مانده تا رقابت‌های جام جهانی، تیم ملی باید فارغ از دو دستگی‌های اتفاق افتاده اداره شود. همان ماجراهای تلخی که در این چند وقت مشاهده کردیم و متاسفانه، مربیان و مدیران فدراسیون فوتبال از مدیریت این مسئله عاجز و درمانده بودند.

از همین امروز موبایل‌ها خاموش، اینستاگرام تعطیل، حاشیه و حرف اضافه هم ممنوع؛ چرا که حتی ثانیه‌ها هم ارزش طلا دارند و حالا وقت کار و تلاش برای جبران زمان از دست رفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۹
  • امیر IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    اسکوچیچ مدیریت بسیار ضعیفی داشت
    • کاوه IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      بهتون قول میدم که بازیکنان تیم ملی دیگه برای کیروش هم تره خورد نخواهند کرد . به عبارت دیگه تا وقتی بازیکنان فعلی در تیم باشن ، تیم ملی ایران روز خوش نخواهد دید . چون بازیکنان به این حس رسیدن که اونا هستن که شرایط و مربی رو تعیین میکنن و کیروش رو اونا انتخاب کردن ، و اگه کیروش هم بخواد خلاف خواستشون رفتار کنه اونو هم براحتی کنار میزارن . آینده همه اینا رو ثابت میکنه
    • ف دال IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      سلام؛ با دیدگاه آقا کاوه (در باب عدم حرف‌شنوی لازمه و اصطلاحاً تره خرد نکردن) موافقم، البته نه با این شدت و حدت. امثال مهدی طارمی در دوره‌ی پیشین مربیگری کی‌روش که در فوتبال جهان جایگاه نازل‌تری هم داشتن، امروزِ روز با کی‌روشی طرف هستن که به‌سبب فزونی سن و ماهیت طبیعیِ این روند طبیعتاً روز به روز محتاط‌تر و عافیت‌طلب‌تر شده. در کنارش، جنبه پائین طارمی و امثالش که این روزها سری هم بین سر ها پیدا کرده‌ان رو هم در نظر داشته باشیم. این شد دو مورد. مورد سوم که از همه مهمتر هم هست (و البته مرتبط با موارد قبلی)؛ خاطرتون باشه که طارمی و طارمی‌ها در تقابل مستقیم با اِسکو بودن و خواسته و شاید حتی ناخواسته مسبب بازگشت کی‌روش شدن. با عنایت به موارد قبل و شخصیت طرفین (کی‌روشِ محتاط‌تر و طارمی و طارمی‌های طلبکارتر) یقین بدونید اگه خواسته‌های طارمی و تیمش اگه محقق نشه، کی‌روش که سهله، خیلی بزرگ‌تر و معتبرتر از ایشون هم مصائب و مشکل‌ها خواهند داشت با این افراد. هنوز اون غائله نحس «گُنده‌ی پرسپولیس منم» از یادمون نرفته... {ادامه در کامنت بعدی}
    • ف دال IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      ..{ادامه} / و در کنار و بدتر از همه‌ی این‌ها؛ تأثیرپذیریِ طارمی از برخی افراد هست که نه به مصلحت تیم، بلکه بنا به منفعت شخصی از بی‌ثباتی و تزلزل امثال طارمی سؤاستفاده می‌کنن. درسته طارمی بچه‌ی خوبیه و مواردی چون «من گنده‌ی پرسپولیسم» از استثنائات هست اما طارمی در ورای این شخصیتی که بروز میده، بلحاظ شخصیتی بسیار متأثر هست و منفعل. اطراف طارمی و اساساً تیم ملی کلی بادمجون دور قابچینِ خاله‌زنک داریم و سادگی افرادی نظیر طارمی بهترین حربه اون‌ها برای دستیابی به منافع شخصی‌شونه؛ کمااینکه پیش‌تر هم از این ناحیه ضربه خورده‌ایم. به نظر من حالا که کی‌روش اومده و امثال طارمی رو هم نمی‌شه تغییر داد، بهترین کار کنترل بازیکن‌های تیم ملی‌ست. وجود سرپرستی که مورد وثوق و اعتماد همه (از بالای فدراسیون گرفته تا بازیکن و و و..) باشه و حرفش هم اصطلاحاً برو داشته باشه، در این شرایط از نون شب واجب‌تر هست وگرنه تیم ملی دوشقه‌مون، در جام جهانی چندشقه خواهد بود و متأسفانه کیسه بوکس رقبا. تا دیرتر نشده، نظم رو به تیم برگردونید. حتی شده نمایشی و سوری. که اگه بازیکن‌ها همچنان در تقابل باشن، وامصیبتاست. یاهو.
    • ناشناس IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      لیاقت شما نمک نشناس ها همون ارباب دفاع اتوبوسی تون هست!
    • فرهاد IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      خلایق هر چ لاااااایق حق ما مردم ایران ک همیشه تو سری خور بودیم و هستیم و خواهیم بود ؛ امثال کیروش هست ک از چارت تشکیلاتی فدراسیون گرفته تاااااا کارشناسان واقعی و فنی فوتبال ، از مردم ایران گرفته تا بازیکنان تیم ملی و کلا همه ساختار ورزش کشور ، ب همشون نگاه از موضع بالا داره و ارباب رعیتی تفسیر میکنه برا خودش . چقدرررررر نمک نشناس هستیم ما . ب یاد بیارین روزی ک ۹۰ درصد مردم و کارشناسان فوتبال ، تیم ملی رو حذف شده میدونستن تو مرحله مقدماتی و هیچ مربی درجه یک و دو و سه فوتبال ما از قبول سرمربیگری تیم ملی طفره رفتن ...و در اوج ناامیدی ها اسکو رو میارن ( سپر بلا ) و ایشون با همه کمبودها و خلاء های سخت افزاری و نرم افزاری و هرج و مرج ساختاری ورزش ایران ، این مرد شجاع ولی آرام و قابل احترام ، قبول مسئولیت میکنه و سریع ترین و بی دغدغه ترین صعود فوتبال ملی ب جام جهانی رو رقم میزنه . ولی عکس العمل مدیران بی تدبیر و نالایق ما چه بود در قبال همچین مربی ؟؟ فقط باید تاسف خورد ... ولی شک نکنبن تاوان خواهیم داد در قبال این بی احترامی
    • حسین IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      مدیریت کیروش رو هم می بینیم می تونی بگی دستاورد قبلی کیروش درتیم ایران چی بوده؟ خوبه بدونی اسڪوچیچ از ۱۸ بازی ۱۵ برد آورد
  • علی IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    دقیقااا، کیروش میخواد فقطه فقط به بازی فکر کنن بچه ها و هیچ دغدغه دیگه نداشته باشن، تمام مدت بازی هم انگشتش رو روی گیجگاهیش اشاره میکنه و مدام تذکر میده به بازیکنا که تمرکز تمرکز
    • وحید IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      چند دفعه من دیدم دست به کمر بود یا دستش توجیبش بود . این دوتا حرکتشو هم برای معنی کنی ممنون میشم
    • نقد/قند علی IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      یه بار هم مهدی رحمتی تو انزلی دستش......... معنی اونم می‌خوای بدونی؟
    • Pezhman IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      آقای کارشناس!🤣🤣حرکات مربی لمپن رو کارشناسی میکنه
  • سیروس US ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    ما بردیم! یعنی درواقع مجبورشون کردیم که ببازند!
  • حسین IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    پاینده باد قلم شریف. زنده باد آرتین زهرابی
    • ف دال IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      سلام. چی فرمودید؟؟؟ قلم شریف؟ آرتین زهرابی؟
  • ساسان IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    چنان تیتر رو زدین هر کسی ندونه انگار دستورات کی‌روش هستش بعد متن رو که می خونبم مشخص میشه امیال و آرزهای جناب نویسنده س، این خط این نشون همین نویسنده بعد ۳ باخت قلم می زند که باخت آبرومندانه و ... و اگر اسکوچیچ بود تحقیر می شدیم و ...
  • امیر ن،اب IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    گل گفتی حمایت حمایت
  • استقلال قهرمان IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    به امید خدا ایندفعه دیگه تو جام جهانی قطر2022 از گروهمون صعود میکنیم من خوش بینم
  • Ali FR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    متاسفانه این نکته که شما نوشتی اصلا خوب نیست. یعنی اینکه، فوتبال حرفه ای، بازیکن حرفه ای و در یک اشل بزرگتر جامعه ایرانی نمی‌تواند بشکل درست موقعیت ها را تحلیل کند و همیشه نیاز به آقا بالاسر و زور و تهدید و چوب دارد. در واقع شما مربی نیاوردی، مبصر یا ناظم آوردی. وگرنه بازیکن حرفه ای باید رفتار و سبک زندگی حرفه ای داشته باشد و اتوماتیک ساعت خواب و خوراکش مشخص باشد.
    • فوادپرسپولیسی IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      دقیقاباmrAliموافقم.خیلی داریم‌ایران وایرانی رو جلوی یه اجنبی حقیرمیکنیم
  • محمود IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    من به معنای واقعی از کیروش متنفرم.هم به خاطر توهین هایی که به مردم ایران کرده،هم به خاطر اینکه خودشو از همه سرتر میدونه(اسکوچیچ بی ادعا نشون داد اون مدالی که طرفدارای کیروش به سینه این مردک میزدن یعنی راحت رسیدن به جام جهانی یه مدال بی ارزش برای سرمربی ایرانه)هم به خاطر فضای مسمومی که تو فوتبال ایران به وجود آورد ، هم به خاطر هشت سال معطل کردن و عقب انداختن فوتبال ایران که نتیجه اش شد یه بازی مزخرف تدافعی که کل دنیا تو جام جهانی مسخره اش میکردن و تو آسیا هم شد افتضاح بازی با ژاپن.همه اینا به علاوه بلایی که این بشر سر تیم های پرتغال و مصر با اون همه ستاره و البته کلمبیا آورد نشون میده این آدم تهش باید دستیار یکی مثل اسکوچیچ میشد ولی از شانسش مسیرش به ایرانی خورده که بعضیا گوشاشون با مزخرفات این مرد بیشتر حال میکنه تا چیزی که دارن میبینن و گندی که تو فوتبال ما زد .حالا که متاسفانه سرمربی شده از دوستان همفکرم خواهش میکنم حداقل به خاطر تیم ملی و آرامش فوتبال دیگه با این موضوع کنار بیاین و اگر حمایتی از کیروش نمیکنید که البته کاملا حق دارید،هم من و هم شما دیگه تخریبش نکنیم.
    • seyed IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      دوست عزیز، این تحلیل های فنی رو ازکجا میارین شما؟ شما باظرفیتی که تیم ایران داشت جلوی تیم هایی مثل اسپانیا، آرژانتین وپرتغال میخواستی هجومی بازی کنن وکیلو کیلو گل بزنن؟ برفرض محال میتونستن حمله کنن بعدمیدونستی چه اتفاقی میفتاد؟ تیم می شد کیسه گل و اونوقت جامعه جهانی به جای تمسخرتیم ایران شروع میکردن به ستایش و تمجید که تیم هجومی ایران با15 گل خورده در3بازی جزو بهترین های جام جهانی بود؟ بابا عقل ومنطقم خوب چیزیه والا، یکم ازش استفاده کنین خواهشا
  • مهدی US ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    هنوز کیروش وارد ایران نشده از طرفش دستور صادر می کنید و جعل خبر می کنید؟
    • ف دال IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      سلام. بذار به حساب اینکه این آرتین‌خان ما زیادی با کی‌روش «ندار» هست اصطلاحاً. از عناصر شناخته‌شده‌ی مجمع کی‌روش‌پرستان و مظاهر عصر کی‌روشیسم هستن ایشون (این آخرشو رائفی‌پورطور خوانش بفرمائید!)
    • جبار IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      من حرفم با اونیه که میگه کیروش دفاعی بازی میکنه د لامصب مگه بازیکنای ما بلدن درست حسابی توپ تو مالکیت خود بچرخونن و چندتا پاس درست بدن بعدم بازی هجومی ما جلو کره مشاهده کردین یکی از افتضاح ترین بازی ها بود خوبه چندتا گل دیگه نخوردیم با این تاکتیک میخوای جلو انگلیس بازی کنی ابرو ایران میره یکی از دلیلای اوردن کیروش حفظ ابروی ایران جلو انگلیس و امریکاس ولاغیر
  • تاجر IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    این همون نظمیه که باید حکمفرما باشه تو تیم و سه سال و نیمه که ازش بی بهره بودیم
  • شهرام IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    قسم خوردم تا زمانی که مهدی تاج و کی روش هست فوتبال نگاه نکنم.
    • مهندس نهدی قایدی_احداث کننده تونل های کنعانی زاده IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      پس معلومه طرفداری پیرووزی هستی.ولی منم باهات موافقم.چون طرفدار گرت بیل هستم.با بودن اسکوچیچ گرت بیل راحت 5تا گل میزد ومنم کیف میکردم.ای کاش فرشین پیروانی سرمربی میشد
  • Amir IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    دوستان به دور از غرض ورزی، رفتاری که با اسکوچیچ در این مقطع شد درست نبود ولی دقیقا همین ماجرایی که سرش آمد، مشابه نوع برخورد اسکوچیچ با طرفداران ملوان و سپس نفت آبادان بود و خودش هم اگر آب داشت ماهیگیر خوبی بود..، تاج میتوانست همین کادر را حفظ کند و بعد از جام جهانی هم بگوید کادر قبلی این نتایج را گرفت، اما اکنون با آوردن کادر جدید مسئولیت نتایج نیز بر عهده خودشان گرفتند و نیامد خودش را (حداقل در این مورد) فراری دهد که مقصر نتایج مدیریت قبلی است. در ضمن نظر شخصی ام این است که آقای اسکوچیچ در ۲۰۲۲، همچون آقای ایوانکوویچ در ۲۰۰۶ است. آقای برانکو زمانی محبوب شد که تجربه بسیار بیشتری نسبت به سال ۲۰۰۶ داشت و محبوبیتش به واسطه حضور در باشگاه پرسپولیس و افتخاراتش در این دوران، در نزد اهالی ورزش ایران است نه سال ۲۰۰۶ . احتمال تکرار ماجراهای جام جهانی ۲۰۰۶ با آقای ایوانکوویچ ، در جام جهانی۲۰۲۲ با آقای اسکوچیج بالا بود
  • ایرانِ جان IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    سلام. نیومده ،بگیر و ببند راه انداخت.....
  • بنده خدا IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    آفرین به کی روش. هرپولی میگیره حلالش باد. حتی اگه تیمهارونبریم هم حداقل مطمءنیم که کارکرده‌. واللا درایران مبارزه بادلال بازی وپارتی بازی و غولهای قرمز و آبی و دستورازبالا وهزارموانع دیگه اعصاب وجرات میخواد ایناخودش ازبازی با انگلیس و امریکا هم سختتره!!!!
  • هادی IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    ای بابا پس بازی مافیا و حکم تا ساعت چهار صبح و بعدش خوردن صبحانه تعطیل ؟؟؟؟؟ای بابا یعنی دیگه خوابیدن تا لنگ ظهر و گرفتن سلفی بعد از ظهر تعطیل ؟؟؟؟ واقعا اسکوچیچ تو این مسئله حقت رو خوردن کجایی که همه چی تعطیل شد
  • Ali IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    این کارهای اولیه عالی هستند، به امید خدا
  • رضایاک اصلی IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    کی‌روش فقط تئوریسین خوبی بود من واقعا درک نمیکنم این چرا باید سرمربی تیم میلی ما باشه😂😂😂
    • غضنفر IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      در جواب آقای آرتین زهرابی باید بگم که وقتی ایویچ را با اون روش ناجوانمردانه برکنار کردیم و بجاش یکی را از ینگه دنیا آوردیم که نه تیپ و قیافه ش شبیه فوتبالی ها بود و نه روش کاری خاصی داشت. نتیجه ش بجز یک برد پدیده ی تلخی بود که با گذشت بیش از بیست سال همه وانمود می کنند که در اون روزها کاره ای نبودند چیزی که بعد از سالها می مونه فقط و فقط اخلاقه و بعد از اون افتخار مثل گرفتن یک جام یا برای ما صعود به مراحل بالا. ما دوباره این کار را با مربی بسیار کوچکتر از ایویچ انجام دادیم که شاید حقی بزرگتر از ایویچ به گردن فوتبال ما داشت. در عدم تدبیر و مدیریت اسکوچیچ هیچ شکی نیست اما نمی شود از کنار تئوری توطئه ای که بعد از مسجل شدن صعود ایران به جام جهانی و عبور از بحران صورت گرفته راحت عبور کرد. حمله های پی در پی و جنگ و جدل سازمان یافته گروهی با سرمربی توسط اکیپ سرمربی و فدراسیون سابق که تنها در ایجاد بی نظمی در اردو خلاصه نشد و در مصاحبه های خاص، پست و استوری و خبرسازی و قلم فرسایی ها و بلیط آتن به تهران گرفتن ها ولو برای یک رای و ... ادامه یافت و در همه ی این افراد یک وجه مشترک داشتند...
    • مهندس نهدی قایدی_احداث کننده تونل های کنعانی زاده IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      به نظرمن تاج باید تورو سرمربی میکرد تا با اهداف عالی وبلندی که داری بر..ی به تیم ملی
    • ف دال IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      درود؛ غضنفر جان، با این ادراک صحیح و فهم بالا به شما بیشتر می‌خوره اسمت پدرامی، کامبیزی، فربدی، چیزی باشه. #شوخی (البته جدای از شوخی، نام افراد به هیچ عنوان نمی‌بایستی مستمسک و دستاویزی برای تمسخر قرار بگیره و بنده هم صرفاً از باب مطایبه و کارکرد تحت‌اللفظی این نام در جامعه عرض کردم. مهم، ادراک و شخصیت و شعور افراد هست و نام شما چه غضنفر باشه و چه هر نام دیگه‌ای، شخصاً ارادت خاصی به شخص شما و بخصوص دیدگاه‌تون دارم. یاهو)
  • یه نفر IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    حالا به صعود امیدوارم چون میدونم اکثر بازیکنا زیر نظر خود کی روش یا مربی های دیگه سبک کی روش رو بازی کردن و با فلسفه ش آشنایی دارن پس میتونیم با یه دفاع منطقی جلوی انگلیس و استفاده درست از ضد حمله ها حتی برنده بازی بشیم . آمریکا و ولز هم اگه بچه ها غیرت کنن به قول یاغی کفمونه
    • حسین مامطیر ۲۴ US ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      با سه باخت در جام جهانی همون مرحله اول حذف میشیم.دوره قبل هم با گل به خودی مقابل مراکش پیروز شدیم. امسال دیگه خبری از شانس و اقبال نیست. اینم میاد کلی یورو به جیب میزنه و برمیگرده پرتغال.
    • حسین IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      دل خوش سیری چند می بینمتون ڪه چقدرخفت بار حذف شدن رو به گردن ڪسان دیگر بیندازید و از کیروش قدیس بسازید
  • د.د IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    همین درسته
  • علی رضا sss IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    کاملا حرفتان دلسوزانه و منطقیه آقا آرتین
  • خبرنگار ۱۰۰دلاری IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    آقای زهرابی ، شما طرفدار تیم ملی هستی یا طرفدار کیروش؟ چرا تا وقتی اسکوچیچ مربی بود از این حمایت‌ها و تیترها خبری نبود ؟ چرا مثل موریانه در حال جویدن پایه های اعتماد مردم به تیم ملی بودید؟
    • ف دال IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      به‌طور قطع و یقین شخص کی‌روش.
  • منوچهر IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    متاسفانه پاشنه آشیل اسکوچیچ همین انفعال در برخورد با رفتار غیر حرفه ای آقایون ستاره بود بنده خدا تیم بحران زده ویلموتس رو با خونسردی و آرامش خاطر با بهترین نتایج به جام جهانی رساند با انجام ماموریت خطیرش به نحو احسن و پس از جیغ نزدن و لات باز در نیاوردن و منت نگذاشتن و صد تا حرف مفت بار رییس فدراسیون و مربیان باشگاهی نکردن و از زمین و آسمون طلب کار نبودن و با بخش بزرگی از مردم نجنگیدن و توی دهن امثال طارمی نزدن و نکردن ده ها کار مزخرفی که دیگران کردند ، مثل آب خوردن گذاشتنش کنار ، امیدوارم چوب این بی معرفتی رو در همین دنیا بخورید
    • اسکوچیچ بهتر بود IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      احسنت . کی‌روش یه دلال بیش نیست
  • ف دال IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    سلام. بذار به حساب اینکه این آرتین‌خان ما زیادی با کی‌روش «ندار» هست اصطلاحاً. از عناصر شناخته‌شده‌ی مجمع کی‌روش‌پرستان و مظاهر عصر کی‌روشیسم هستن ایشون (این آخرشو رائفی‌پورطور خوانش بفرمائید!)
  • محمد IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    والا آسان ترین گروه جام جهانی گروه ایران هست این آسان ترین گروه در تمام دوره هایی است که نصیب ایران شد حیف که کیروش فقط دفاعی بازی می کند
  • ف دال IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    سلام؛ شما هر اسمی دوست داری روش بذار؛ دفاع منطقی یا هرچی.. در هر حال این نوع دفاع فقط یک اسم داره؛ «دفاع اتوبوسی» و خلاص. البته من خودم‌م سرمربی تیم ملی می‌بودم شاید همین روش رو استفاده می‌کردم چون از قدیم گفته‌اَن؛ خلایق، هرچه لایق. اون جماعتی که بی فکر و منطق و شاید حتی ناآشنا با فوتبال هست و کسب یک نتیجه‌ی آبرومند (مثل باخت با کمترین تفاضل) رو «دست‌آورد» می‌پنداره و می‌دونه، نه «شکست» و کسب برد در زمین فوتبال رو پیروزی جبهه‌ی حق بر باطل می‌انگاره، لیاقتش بیش از این نیست. به امید روزی که جدای از مناسبات سیاسی و حساسیت سیاستمدارهای فرسنگ‌ها دور از فوتبال‌مون، بریم با هر تیمی از هر کشوری از این دنیای بزرگ در بزرگ‌ترین آوردگاه فوتبالی جهان رقابت کنیم و از لذت فوتبال سیراب شیم و برگردیم؛ نه اینکه چرتکه بندازیم ببینیم با کدوم رقیب‌مون دشمن‌تریم و... خلاصه، همین ماجراهائی که داریم می‌بینیم. اگه هم دارید در مورد شعاری بودن کامنتم فکر می‌کنید، باز بهتون حق میدم! بعله! از منی که دهه پنجم زندگی‌مه، دیگه گذشته اما دارم فانتزی‌های فوتبالی (بخونید زیست‌ـی)مو برای نسل‌های بعدی عنوان می‌کنم.
    • ف دال IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      دیدگاهم در پاسخ به کاربر «یه نفر» بود.
    • خبرنگار ۱۰۰دلاری IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      درود ، خلاصه و مفید سیاست حاکم بر فوتبال این‌مملکت را تشریح کردید .
  • ا.د US ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    عاشق کیروشه ازبغلش چی بهش می رسه خدا میدونه درضمن کیروش نتیجه هم نگیره از اون یه حماسه یاد میکنه ودر آخر کیسه کشا دلخوش نباشن از اونا تو جام جهانی کسی رو نمی زاره تو ترکیب
  • علی IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    کی روش = سه باخت درجام جهانی ۲۰۲۳ قطر
  • کسری IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    به نظر من مشکل فوتبال ما نبود مدیر قوی و سالمه که بتونه جلوی مافیای قدرت وایسه. در واقع کیروش با کاریزمایی که داره نقش مدیر رو باید تو فوتبال بازی کنه . وگرنه در استراتژی بازی فوتبال ، تماشاگر پسند بازی نمیکنه و فقط نتیجه گراست . ولی بهترین گزینه در حال حاضر فوتبالمونه.
  • ناشناس IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    اسكوچيچ بله قربان گو بود، بايد از كيروش حمايت كنيم
    • حسین IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      الان برعڪس شده مابله قربان گو شدیم آفرین به تو
  • صالح IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    سردار و طارمی و.....شک نکنین جرات نمیکنم پیش کی وش سرشونم بلند کنن مطمین باشید کی‌روش میذاردشون کنار کسی هم اجازه نمیده بهش اعتزاض کنه من یکی از این بابت مطمینم کی‌روش دهن همشون رو می‌بنده حالا منتظر باشید ببینید خودتون
  • آرش IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    بانامردی فدراسیون وتاج که کل تاریخ مدیریت ورئیس فدراسیون بودنش فسادبوده باآوردن کی روش که نامردی بزرگی درحق اسکوچیچ تیمی که ناامیدازبحرین باصدرنشینی هردوگروه صعودکردجام جهانی باسه باخت وبدون امتیازوخارذلیل برمیگرده ایران تیمی که ویلموتس مربی که تاج وساکت دارردستش آوردن وساختمان فدراسیون وباشگاه پرسپولیس که دادگان خریده بودروالکی تحویل شستادادوهنوزپول میلیاردی ویلموتس داده نشده وچطوردوباره تاج رئیس فدراسیون شده وباچه قدرتی الان کی روش رودوباره برگردونده که ۸سال چه گلی برا سرفوتبال آوردوچه مقامی آورددوباره آوردن چه معنی داره خدا داندکیروش چکاربرا فوتبال ایران کرددراین ۸سال که اسکوچیچ دراین مدت نکردالان معلوم میشه باخت به کره جنوبی والجزایرهم باکم کاری بازیکنان دلال صفت کیروش فن ها بودن اسکوچیچ تیم بحران زده ویلموتس هیچ امیدی بهش نبودراحت آوردجام جهانی که الان افتخارش نصیب کی روش وتاج بشه چراقدردان نیستین هئیت رئیسه چکاره هست که تاج فسادکارنیامده رئیس وارباب خودش کی روش الان بیاره افتخاراسکوچیچ هاشمیان کادرش به کی روش بیمصرف برسه بعدمردم به تمسخربگیره واقعا متاسفم حتی مروم ماهم قدرنشناسن
  • سیدرضا IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    آوردن کیروش نشونه ی مسیولیت پذیری تاج و فدراسیون هست ، چون اگر مثل دو جام جهانی قبل سربلند از رقابتها بیرون بیاییم بنام کیروش ثبت میشه و اگر مثل ۲۰۰۶ یا ۷۸ نتیجه بگیریم بنام فدراسیون تاج . جالبه یکی اومده جلال طالبی کاپیتان و بازیکن بزرگ دارایی تاج و تیم ملی رو فوتبالی نمیدونه ، چرا ؟؟؟چون بنظر ایشون قیافش به فوتبال نمیخوره ، یکی به من بگه کجای قیافه ی پروین شبیه فوتبالیستا هست یا خدابیامرز مارادونا که عین کوفته قلقلی بود کسی میتونه از هیکلش بفهمه برترین فوتبالیست تاریخ بوده؟ دست بردارین از تخریب و توهین به کسانیکه بغض شخصی دارین نسبت به خود یا تیمهاشون جهت اطلاع شما جلال خان دوران بازی در المپیک کاپیتان ایران بود و سرمربی تیم ملی امید اندونزی و سوریه بوده همچنین گیلانک سنگاپور الخلیج امارات و یک باشگاه سوری قبل از جنگهای داخلی این کشور دوست و برادر
  • otello FR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    سیستم9.1.1 همون نتایج همیشگی. تامام😂
  • سید IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    زنده باد کی روش مربی توانا
    • حسین IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      خب بگوتوانایی هاش ڪجابدرد ڪدوم تیم خورده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی