جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۲
۴ |
۵
مهدی تاج
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد مشکلی برای فسخ قرارداد با دراگان اسکوچیچ وجود ندارد.

بالاخره بعد از چند روز گمانه زنی و انتشار اخبار مختلف، رسما اعلام شد کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی در جام جهانی خواهد بود و مرد پرتغالی جانشین دراگان اسکوچیچ کروات خواهد شد. این اتفاق درحالی رخ داد که کمتر از ۳ ماه تا شروع بازی های جام جهانی باقی مانده و خیلی ها به همین دلیل عقیده داشتند، تاج زمان مناسبی را برای برکناری اسکوچیچ انتخاب نکرده است.

هرچه که بود، اسکوچیچ از هدایت تیم ملی برکنار شد و کیروش برای سومین جام جهانی متوالی روی نیمکت تیم ملی ایران خواهد نشست. موضوع مهم اما به چگونگی فسخ قرارداد با اسکوچیچ و دستیارانش برمی‌گردد.

مدیران  فدراسیون می خواهند با مذاکره و با پرداخت مبلغی اسکوچیچ را راضی به فسخ توافقی قراردادش کنند تا شکایتی دیگر فدراسیون و فوتبال ایران را تهدید نکند. با این حال در صورتیکه اسکوچیچ و همکارانش راضی به توافق دوجانبه نشوند، کلیه ضرر و زیان آن‌ها باید  پرداخت شود و این اطمینان را به اعضای هیئت رئیسه داد تا مشکل حقوقی دیگری برای فوتبال ایران به وجود نیاید.

بعد از کنفرانس خبری تاج با رسانه‌ها که پنجشنبه در مرکز تیم‌های ملی برگزار شد، از رئیس جدید فدراسیون فوتبال پرسیدیم که تکلیف پرداخت غرامت به اسکوچیچ چه خواهد شد و نحوه توافق با سرمربی سابق تیم ملی به چه شکل خواهد بود.

تاج در خصوص این موضوع به خبرورزشی گفت: مشکلی در این زمینه وجود ندارد و ما کلیه حق و حقوق قانونی اسکوچیچ و دستیارانش را پرداخت خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین در رابطه با نگرانی اهالی فوتبال مبنی بر تکرار پرونده حقوقی بابت اسکوچیچ در فیفا هم پاسخ داد: چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و ما پول او را پرداخت می کنیم تا کار به شکایت و تشکیل پرونده جدید در فیفا نرسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کیسه سوز IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    منظور این گردنه گیر از ما پرداخت می کنیم کیست ؟
  • مهدی IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    نمی دانیم این پولهایی که برای فسخ این مربی های خارجی پرداخت می کنیم اگربه منطقه محروم هزینه کنیم کشورمان آبادمی شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی