کاپیتان سابق استقلال: تیم ساپینتو هنوز اشکالات زیادی دارد/ اسکوچیچ را دلال‌ها آورده بودند
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن سابق تیم ملی ایران تصمیم برای برکناری اسکوچیچ و انتخاب کی‌روش برای تیم ملی را خوب ارزیابی کرد.

امیرحسین صادقی بعد از برتری سه بر یک استقلال مقابل نساجی در ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران گفت: به روزهای آینده خوشبین‌تر شدیم. باز هم اشکال زیاد است اما همین که تیم رو به رشد حرکت می‌کند و اشتباهات قبل را تکرار نمی‌کنند، جای امیدواری دارد. فکر می‌کنم این تعطیلی ها یک مقدار به استقلال و ساپینتو کمک می‌کند.

وی درباره بازگشت کی‌روش به تیم ملی ایران گفت: من از اول هم انتخاب اسکوچیچ را منطقی نمی‌دانستم. او در لیگ یک و دو بود و از صنعت نفت به علت مشکل قلبی استعفا داده بود. چطور می‌شود گروه دلال‌های فوتبال کشور تصمیم بر انتخاب اسکوچیچ می‌گیرند. نمی‌دانم رتبه او در دنیا چند بود که سرمربی تیم ملی ایران می‌شود. این مساله جای تامل دارد.

مدافع سابق تیم ملی خاطرنشان کرد: جایگاه کی‌روش همین جاست. اگر بعد از کی‌روش ۱۷ بازیکن ما لژیونر شدند و همین بازیکنان تیم ملی را به جام جهانی بردند. من اعتقاد دارم اگر فوتبال کشور و بازیکنان ما رشد کردند، به خاطر کی‌روش بود. بعد از کی‌روش، ما ۱۹ لژیونر داشتیم. این تعداد خیلی زیاد است. این مساله نشانگر این است که مربی خوبی در تیم ملی کار کرد.

صادقی گفت: من از اسکوچیچ تشکر می‌کنم. بازیکن ما ۴ صبح آمد و ۹ شب گل زد. خیلی تشکر می‌کنم. نمی‌دانم چرا به وقایع اردوهای تیم‌ملی کسی اهمیت نداد. فقط صدای تاس ما را مایلی کهن شنید و من را از تیم ملی خط زد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • تاجی IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    بازی عالی بود بعد از استرا این اولین بازی با طراوت و رونده ای بود که از استقلال دیدم ولی چیزی که بده اینه که تیم بعد دو سه تا گل از روی شکم سیری بازی کنه ... استقلال تو این بازی به راحتی میتونست تفاضل گلش رو ببره بالا ... شک نکنید تو این لیگ سخت امسال تفاضل خیلی مهم خواهد بود
  • تاجی IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    بازی عالی بود بعد از استرا این اولین بازی با طراوت و رونده ای بود که از استقلال دیدم ولی چیزی که بده اینه که تیم بعد دو سه تا گل از روی شکم سیری بازی کنه ... استقلال تو این بازی به راحتی میتونست تفاضل گلش رو ببره بالا ... شک نکنید تو این لیگ سخت امسال تفاضل خیلی مهم خواهد بود
  • حسن IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    احسنت به آقای صادقی که بدون تعارف حرف حقیقت رو در مورد کیروش و اسکوچیچ پکیجی زد.
    • محمدی IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      کی روش اصلا انتخاب خوبی نبود من استقلالی هستم ولی حقیقت را باید گفت چون دیگه پیر و فرسوده شده 70سالشه مربی باید جوان و با انگیزه باشه ولی از مربی با این سن امیدی برا آینده بهش نیست کی روش چند سال پیش خوب بود نتایج مصر و کلمبیا گویای این حقیقت است
  • کیسه سوز IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    له تر و نچسب تر از این صادقی کیسه کش نداریم
  • Ali IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    آقای صادقی حقوق اسکوچیچ مثل اینکه چندبرابر کیروش بوده که دلال ها را توانسته ساپورت و سیرکند که او را بیاورند !!؟؟!؟آخه بی اطلاع اگر هستی میتوانی باچندپرسش ازچندنفرمطلع شوی اما بی اطلاع نیستی بلکه میخواهی آوردن کیروش را توجیه کنی پس مانند کبک سرت را دربرف نیامده و نبوده فروکردی و هذیان میگویی ، اگر میگفتی کیروش را دلال ها آوردند قابل قبول بود چون حقوق سه ماهه اواندازه حقوق سه سال اسکوچیچ است ،حالاکیروش با این حقوق زیاد به دلال ها نمی تواند حق کارچاق کنی بدهد اما اسکوچیچ با آن حقوق کم به تمام دلال ها حق دلالی داده که حتی آقای صادقی خبردارد ویا شاید خودش یکی از آنها است که اینطور با اطمینان میگوید!!؟!؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی