در لیست اسکوچیچ و کی‌روش بودم/ رقبای سرسختی دارم ولی هیچ‌وقت ناامید نمی‌شوم/ بی‌صبرانه منتظر کار کردن با کی‌روش هستم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سامان فلاح کاپیتان پیکان که برای اولین بار به تیم ملی دعوت شده، می‌گوید کار کردن با کی‌روش افتخار بزرگی است.

لیست تیم ملی درحالی اعلام شد که در بین نفرات دعوت شده از سوی کارلوس کیروش، چند سورپرایز هم وجود دارد. سامان فلاح مدافع میانی زیر ۲۳ سال پیکان که در این فصل کاپیتان این تیم شده، یکی از پدیده‌های فوتبال ایران در یکی دو فصل اخیر بوده و عملکرد بسیار خوب او در این فصل باعث شد تا کی روش او را به تیم ملی دعوت کند و حالا این بازیکن شانس حضور در جام جهانی را هم دارد.

فلاح که سابقه حضور در تیم ملی امید را هم دارد، برای اولین بار به تیم ملی بزرگسالان دعوت می‌شود.

با سامان در خصوص دعوت به تیم ملی گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

برای اولین بار به تیم ملی دعوت شدی، از حس و حالت بگو.

خب هر فوتبالیستی آرزو دارد در تیم ملی کشورش بازی کند. خیلی خوشحالم از اینکه توانستم به تیم ملی دعوت شوم و این موضوع افتخار بزرگی برای من محسوب می‌شود.

دعوت شدن به تیم ملی حس فوق العاده ای دارد و واقعا خیلی از دعوت شدنم خوشحالم.

فکر می‌کنم در لیست اسکوچیچ هم حضور داشتی و قرار بود دعوت شوی. درست است؟

بله چند وقت قبل مدارکم را تحویل دادم تا کارهای مربوط به ویزا را انجام دهند. فکر می‌کنم در لیست اسکوچیچ و کیروش قرار داشتم و از این بابت خیلی خوشحالم.

در لیست اسکوچیچ و کی‌روش بودم بودم/ رقبای سرسختی دارم ولی هیچ‌وقت ناامید نمی‌شوم/ بی‌صبرانه منتظر کار کردن با کی‌روش هستم

در مورد حضور کیروش در تیم ملی چه صحبتی داری؟

خب کارلوس ک روش نیازی به تعریف من ندارد و رزومه بسیار خوبی دارد و در سطح دنیا شناخته شده است. از اینکه می‌توانم با چنین مربی بزرگی کار کنم، خوشحالم و بی صبرانه منتظر شروع تمرینات و کار کردن با کیروش هستم.

چقدر امیدواری در لیست نهایی تیم ملی حضور داشته باشی؟

بازی در جام جهانی و حتی حضور در این تورنمنت بزرگ می‌تواند بهترین تجربه و البته بزرگترین افتخار یک فوتبالیست باشد. هرچه دارم می‌گذارم تا این اتفاق بیفتد و مسافر جام جهانی باشم. همه تلاشم را می‌کنم و امیدوارم بتوانم نظر کادرفنی را جلب کنم.

حتما هم می‌دانی چه رقبای سرسختی داری.

بله دقیقا همینطور است. آن‌هایی که در تیم ملی حضور دارند، جزو بهترین‌های فوتبال ما به حساب می‌آیند و هرکدام در تیم‌های خودشان ستاره هستند. می‌دانم در پست خودم هم کلی بازیکن باکیفیت و البته باتجربه حضور دارند. کار سخت است ولی ناامید نیستم و همه تلاشم را می‌کنم تا در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی