سه‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
۴ |
۰
درخواست جالب از ملی پوشان؛ علیه این مدیر مصاحبه نکنید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید استیلی در برنامه فوتبال برتر مدعی شد که تنها سردار آزمون روز تولد اسکوچیچ را به او تبریک گفته بود.

حمید استیلی که از سمت سرپرستی تیم ملی استعفاء کرده است مدعی شد که ملی پوشان می‌ترسیدند به اسکوچیچ پیام بدهند چرا که ترس از این داشتند که از سوی کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت نشوند.

این در حالی است که چند بازیکن دیگر تیم ملی هم برای اسکوچیچ استوری تبریک گذاشتند که یکی از آنها علیرضا بیرانوند بود که اتفاقا به اردوی تیم ملی دعوت شده است. چند بازیکن دیگر تیم ملی طی تماس با اسکوچیچ تولد او را تبریک گفتند و حتی از بابت زحماتش در تیم ملی تشکر کردند.

گفته‌های حمید استیلی در برنامه فوتبال برتر بد جوری برخی از ملی پوشان را ناراحت کرده است اما تاکید فدراسیون فوتبال به بازیکنان این است که مصاحبه ای در این زمینه انجام ندهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ساسان IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    اگر‌ مردن و جرات دارن مصاحبه کنند، مگه حرف بدی زد !؟ گفت چطوریه غیر سردار هیچ بازیکنی تولد اسکوچیچ رو تبریک نگفت !؟ کجای حرف ش بده !؟
  • ناشناس IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    اسکوچیچ سرمربی موفقی بود که بین باند راهزنان جایی نداشت حتی عده ای در قبال این سرمربی شریف دچار الزایمر شده اند که تیم ایران رو بعنوان تیم اول آسیا برد جام جهانی اما متاسفانه راهزنان سر راه جام جهانی رو گرفتن و تیم ملی رو تحویل یکی هم باندی های خودشان دادند خدا خودش کاری کند چون هر وقت نمک نشناسی کردیم بد جوری خوردیم و بلا سرمون نازل شده حیف که فراموشکار شدیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی