یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
۳ |
۵
لوتار ماتئوس مربی تیم کودکان ۸ ساله‌ شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوتار ماتئوس اسطوره فوتبال آلمان پس از ۱۱ سال دوباره به عرصه مربیگری برگشته است.

لوتار ماتئوس، ستاره سابق فوتبال آلمان، ۱۱ سال پس از پایان فعالیت‌ به عنوان مربی و اتمام مسئولیت در سمت سرمربی تیم ملی فوتبال بلغارستان، دوباره به عرصه مربی‌گری بازگشته است. اما ماموریت جدید این چهره پُرسابقه فوتبال آلمان و جهان در مستطیل سبز، این بار کاملا متفاوت با دوران گذشته است.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال آلمان که با این تیم قهرمان جام جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا شد و نیز با ۱۵۰ حضور در ترکیب تیم ملی فوتبال آلمان، رکورددار فوتبال این کشور محسوب می‌شود، هدایت تیم فوتبال کودکان ۸ ساله «ت.اس.فا گرون‌والد» را در فصل جاری به عهده گرفته است.

گرون‌والد در نزدیکی شهر مونیخ، پایتخت ایالت بایرن در آلمان، قرار گرفته است. پسر ۸ ساله لوتار ماتئوس، میلان، نیز بازیکن تیم گرون‌والد است. لوتار ماتئوس ۲ تا ۳ بار در هفته تمرینات این تیم کودکان را هدایت می‌کند.

کاپیتان تیم قهرمان جام جهانی ۱۹۹۰ در این زمینه می‌گوید: «من می‌خواهم که بچه‌های تیمم بهترین پیشرفت را داشته باشند و از فوتبال لذت ببرند. این تیم سال گذشته مربی خوبی داشت. او اما متاسفانه دیگر نتوانست کارش را در تیم ادامه دهد.» ماتئوس ۶۱ ساله در ادامه اشاره می‌کند: «من به هر حال همیشه در وقت تمرین، به عنوان پدر در کنار زمین بودم و پسرم را همراهی می‌کردم. اما وقتی که مربی قبلی تیم خداحافظی کرد به خودم گفتم، من که کنار زمین تمرین ایستاده‌ام و تمرین را تماشا می‌کنم، پس می‌توانم همچنین در وسط زمین هم باشم و مسئولیت مربی‌گری تیم کودکان را به عهده بگیریم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • برزو IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    اونوقت اینجا میگن مربی گری تیم امید برای اسکوچیچ توهینه
  • یقوب لیث صفاری IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    چون میدونستند قبول نمیکنه این پیشنهادو بهش دادند. اگر یک درصد احتمال میدادن قبول میکنه حتی به اسم تیم ملی امید هم اشاره نمیکردند
  • بنام DE ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    اشتباه می‌کنه! کاپیتان قهرمان جهان اینجا هر کی از ننه اش قهر میکنه، به کمتر از سرمربی گری تیم ملی رضایت نمیده😒

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی