پیشنهاد بازی تدارکاتی ایران و عمان؛ نبرد جذاب کی‌روش و برانکو؟
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به احتمال زیاد تیم‌های ملی ایران و عمان در دیداری تدارکاتی به مصاف هم خواهند رفت.

سرانجام پس از اعلام رسمی لغو دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل روسیه، به احتمال زیاد آخرین حریف تدارکاتی ایران پیش از شروع مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عمان خواهد بود. 

فدراسیون فوتبال ایران به دنبال برگزاری این دیدار دوستانه است و هنوز پاسخ قطعی از سوی فدراسیون عمان دریافت نکرده است. تاریخ پیشنهادی این بازی ۲۰ آبان ماه است. 

در صورت نهایی شدن این بازی، تقابل کی‌روش و برانکو که روزگاری در ایران سخت‌ترین چالش‌ها را با یکدیگر داشتند می‌تواند اتفاق جذابی باشد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • آریا IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    برانکو از منچستریونایند و رئال مادرید پیشنهاد داره ولی چون به عمان تعهد داره از این تیم جدا نمیشه
    • پدرام CA ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      هر کس به شما گفت گمنامی به از بد نامیست حرفش رو قبول نکنید. کیروش مثال بارزشه. تو امریکای شمالی فحشش میدن تو امریکای جنوبی فحشش میدن تو افریقا فحشش میدن تو اروپا و حتی خود پرتغال فحشش میدن ولی همیشه هم تیم داره! جالبه که ضعیفترین مربی قرن رئال انتخاب بشی و کسی که خودش تو رو استخدام کرده بیاد بگه من اشتباه کردم این بابا رو اوردم ولی باز یک عده صرف حضورش در رئال رو دلیل صلاحیتش میدونند.
  • پرویز IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    سبک فوتبال عمان خیلی به انگلیس و ولز شباهت داره به خصوص بعد از تغییر و تحولاتی که پروفسور کروات در این تیم ایجاد کرده
  • امیر IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    اگر این بازی برگزار شود چه شود!!! رویارویی مستقیم کیروش و برانکو! آیا لازمه حتما یک ماه و خرده ای مانده به جام جهانی تیم ملی وارد حاشیه شود ؟؟
  • حسن IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    این چه کاریه؟! حاشیه سازی برای تیم ملی قبل از شروع جام جهانی به چه علت؟!
  • داش فر IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    هرچی از همه جا رونده و بیکار که کسی بازیشون نمیده گیر ما میفته. روسیه نشد، عمان و بورگینافاسو و اونا هم نشد، گینه کناکری. برا فوتبالمون خوب نباشه، برا درس و اطلاعات جغرافیامون خوبه🤣🤣 حالا که درمونده ایمو به هرتیمی مثل عمان تن میدیم که ممکنه اسرار تیم ملی رو هم به رقیبامون بفروشند، چرا با تیم های لیگ یک و دو خودمون بازی نکنیم که قویتر و بی حاشیه تر از عمان هم هستند. این قضیه اندکی بوداره. یک عده شاید حتی با انگلیس بستند. کی روش قبول نمی کنه. ببینید کی گفتم !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی