نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
خبر خوب برای ستاره ملی‌پوش استقلال/ برای جام ملت‌های آسیا به تیم ملی برمی‌گردی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی قایدی از جمله بازیکنان نسل جدید فوتبال کشورمان پس از خروج کارلوس کی‌روش از ایران بود که در دوران سرمربیگری مارک ویلموتس چهره و به تیم ملی دعوت شد.

از جمله بازیکنان دعوت شده به اردوی اخیر تیم ملی فوتبال کشورمان مهدی قایدی بود که در پایان اردوی تهران خط خورد. این بازیکن ۲۳ ساله بوشهری که در همان چند جلسه توانست نظر کارلوس کی‌روش را به خودش جلب کند موفق شد نظر مثبت سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان را به خوبی به خودش جلب کند.

کارلوس کی‌روش در تازه‌ترین اظهاراتش درباره تیم ملی در گفتگویی که با عادل فردوسی‌پور داشت مشخصا به نام این بازیکن اشاره کرده و او را با لیونل مسی مقایسه کرد و از آینده درخشان مهدی قایدی‌ها در فوتبال ایران خبر داد.

از نزدیکان به اردوی تیم ملی خبر می رسد با توجه به دیدارهای فیزیکی تیم ملی در بازیهای دوستانه با اروگوئه و سنگال و سپس مسابقات رسمی در جام جهانی مقابل سه تیم قدرتی انگلیس، آمریکا و ولز، کارلوس کی‌روش این دست بازیکنان را به اردوی تیم ملی نبرد تا از آنها در اردوی تیم ملی برای دیدارهای جام ملتهای آسیا استفاده کند.

شنیده‌ها از اطرافیان اردوی تیم ملی حاکی از آن است که مهدی قایدی از جمله بازیکنانی است که کی‌روش حسابی از فوتبال و اخلاق او رضایت داشته ولی درنظر دارد پس از جام جهانی و برای مسابقات جام ملتهای آسیا از او در جمع ملی پوشان بهره ببرد.

ناگفته نماند؛ مهدی قایدی، محمد محبی و مهدی مهدی پور سه بازیکن استقلال بودند که در اردوی تهران تیم ملی زیر نظر کی‌روش تمرین کردند ولی به اتریش نرفتند و خط خوردند. این سه بازیکن و دیگر شاغلین در لیگ برتر همچنان از این بخت برخوردار هستند که تا پیش از شروع جام جهانی به اردوی این تیم دعوت شوند. ضمن اینکه ممکن است در دو دیدار دوستانه تیم ملی برخی بازیکنان با مشکل مصدومیت نیز مواجه شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • مجید JP ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    خبر کیسه بیشتر نگران بازیکنان کیسه هست....از هر ده تا خبر نه تاش راجع به کیسه و بازیکنانشه
  • قاتل کیسه US ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    خخخخخخ
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    به خاطرهمین بی کیفیتهابودکه تیم ملی نابودشدوتو۴بازی ۱مساوی و۳باخت داشتیم واگه حطااسکوچیچ یک مساوی میگرفت حذف میشودیم وآبروی ایران میرفت وبااستقلالیهای که ویلموتس دعوت کرده بودسریع ترین حذف تاریخ ایران لقب میگرفت ولی بااومدن اسکوچیچ بدونه دعوت حطایک استقلالی کل بازیهاروبردوسریع ترین صعودبه جام جهانی لقب گرفت پس چه قدربازیکنای استقلال بی کیفیت هستن چون کیروش هم اینومیدونه کلان عوض کردن اسکوچیچ ومخالفانشون همه استقلالی بودوازاومدن کیروش ازهمه خشحال ترشدن چون فکرمیکردن اسکوچیچ کادرقرمزبه خاطراون آبی دعوت نکرده ولی دیگه بهشون بایدثابت بشه که تیم ملی ربطی به رنگ قرمزوآبی نداره هرکس کیفیت بالای داشته باشه دعوت میشه استقلالیهاثابت کردن که بی کیفیت ترین بازیکنارودارن وبه دردتیم ملی نمی خورندحالاکه کادرشان آبی دریق ازحطایک استقلالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی