نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
آشتی‌کنان رسمی کیروش و لژیونر خبرساز در بازی با اروگوئه!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش اتفاقات گذشته را فراموش کرده و مصاحبه‌های شجاع خلیل زاده علیه خودش را نادیده گرفته باشد.

درحالی که کمتر کسی تصورش را می‌کرد، مرد پرتغالی نه تنها شجاع خلیل زاده را بار دیگر به تیم ملی دعوت کرد بلکه او را در ترکیب اصلی تیمش برابر اروگوئه قرار داد.

خلیل زاده هم با ارائه یک بازی فداکارانه بارها سرش را جلوی توپ گذاشت و کمک کرد دروازه تیم ملی در دیدار دوستانه با اروگوئه بسته بماند.

جنگندگی و فداکاری شجاع خلیل زاده به ویژه جسارت او مقابل لوئیز سوارز کاپیتان مشهور اروگوئه حسابی کارلوس کی‌روش را به وجد آورده است.

شنیدیم مرد پرتغالی در رختکن حسابی شجاع خلیل زاده را تحویل گرفته و به او بابت این پیروزی و نمایش فوق العاده تبریک گفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    تنها بازیکنی که حاشیه داشت ایجاد میکرد شجاع بود، بعد از هر ضربه سر خودشو مینداخت و همین مساله باعث خشم سوارز و بقیه شد. برای همین کیروش فورا دستور داد مجید حسینی بیاد آماده تعویض بششه، ولی شجاع به این موضوع پی برد و بازی خودشو کرد و وقتی کیروش دید داره بازی خوبشو انجام میده دیگه دست به تعویضش نزد، کاملا مشخصع جناب شجاع در جام جهانی با بازیکنان حریف درگیر خواهد شد و حاشیه ایجاد خواهد کرد. باید مدیریتش کنن. بازی خوبشو خراب نکنه
    • هوادار فوتبال IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      اگر مجید حسینی گرم کرد به این خاطر بود که ضربه بدی به سر شجاع وارد شد و ممکن بود نتونه به بازی ادامه بده شجاع حتی یک خطا هم انجام نداد چه برسه به دعوا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی