مشکل بازیکنان تیم ملی در قطر/ محل اقامت برای خانواده پیدا نمی‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتحادیه فوتبال آلمان با بحران پیدا کردن محل اقامت برای خانواده‌های بازیکنان در جام‌جهانی قطر روبه‌رو شده است.

دو ماه مانده به آغاز جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، و اکثر هتل‌ها در کشور میزبان رزرو شده و جای خالی به سختی پیدا می‌شود. تیم ملی آلمان هنوز نمی‌داند که برای اسکان همسران و خانواده بازیکنان و کارکنانش باید چه تدبیری بیاندیشد.

به این معنی که امثال «ساندرا یرزه» نامزد سرژ گنبری، همسر کوین ترپس «ایزابل گولارت»، همسر ایلکای گوندوگان «سارا آفراو» و نامزد کای هاورتس «سوفیا وبر» شاید نتوانند در طول تورنمنت در کنار شریک‌های زندگیشان باشند. طبق گزارش نشریه «بیلد» خیلی از بازیکنان می‌خواهند خانواده را همراه خود به قطر بیاورند اما هزینه‌ها و پیدا کردن محل اقامت تبدیل به کابوسشان شده است.

سرمربی آلمان «هانسی فلیک» هم می‌خواهد خانواده‌ها حضور داشته باشند زیرا معتقد است که: «آنها می‌توانند جو خوبی برای بازیکنان ایجاد کنند.» برخی از بازیکنان سطح بالای تیم نظیر مانوئل نویر، توماس مولر و یاشوا کیمیش این هفته با مقامات تیم ملی دیدار خواهند داشت تا در این مورد صحبت کنند.

کیمیش قبلا به طور مفصل در مورد حضور خانواده‌ها در جام جهانی صحبت کرد. او گفت: «به طور کلی دوستان و خانواده خواهند آمد اما پیدا کردن اتاق خالی در هتل خیلی دشوار است. امیدوارم تیم ملی آلمان کاری کند چون تنهایی نمی‌توان هتل پیدا کرد. جام‌جهانی خیلی برای خانواده و دوستان مهم است و شخصا دوست دارم خانواده‌ام در این تورنمنت بزرگ کنارم باشند. اما نمی‌دانم در نهایت اوضاع به چه شکل پیش خواهد رفت.»

با این حال، انتظار نمی‌رود که همسران و نامزدها در تمام طول مسابقات در کنار اعضا باشند چون اتحادیه فوتبال آلمان معتقد است که این کار تمرکز بازیکنان را مختل خواهد کرد.

تیم ملی انگلیس با رزرو جزیره موز، مشکل اقامت خانواده بازیکنانش را حل کرد. این استراحتگاه دارای کلبه‌های شبانه ۶۰۰۰ پوندی و ویلاهای ۵ خوابه لوکس است که مناسب کسانی‌ست که با خانواده سفر می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی