نظرسنجی

قهرمان لیگ با توجه عملکرد تیم‌ها در هفته ۲۸؟
واکنش تند عضو دفتر نشر آثار رهبری به اظهارات غیراخلاقی حسن عباسی؛ خسارت‌بار است/ اظهارات جنجالی عباسی را ببینید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، موضع غیر اخلاقی حسن عباسی علیه ورزشکاران و سخنان نامعقول هاشمی گلپایگانی در باره برخورد با بدحجابی به‌ویژه در این شرایط را خسارت‌بار خواند.

مهدی فضائلی در توییتر نوشت: موضع غیر اخلاقی حسن عباسی علیه ورزشکاران و سخنان نامعقول هاشمی گلپایگانی در باره برخورد با بدحجابی بویژه در این شرایط خسارات بار است و حضرت آقا نیز درگذشته چنین مواضع و نظراتی را نفی کرده‌اند.

خبر ورزشی چندی پیش با طرح این سوال که «در پی اظهارات حسن عباسی درباره فوتبالیست‌ها آیا موافق شکایت فدراسیون علیه او هستید؟» از مخاطبان محترم درخواست کرد تا نظر خود را نسبت به سوال مورد نظر بیان کنند.

سه گزینه (بله - خیر - از موضوع اطلاع ندارم) برای این سوال طراحی شده است که در مجموع بیش از ۳۷۰۰۰ نفر شرکت‌کننده در این نظرسنجی نزدیک به ۷۱.۴ درصد مخاطبان به گزینه (بله)، ۱۶.۸ درصد به گزینه (خیر) و ۱۱.۸درصد به گزینه (از موضوع اطلاع ندارم) رای داده‌اند.

باتوجه به آرای بدست آمده از این نظرسنجی بیشتر مخاطبان موافق شکایت فدراسیون از حسن عباسی هستند. این در حالی است که فدراسیون فوتبال بسیار منفعل در این زمینه عمل کرده است.

اظهارات جنجالی حسن عباسی را در ویدئوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶۵
  • شهروز IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    دعوای زرگریه
    • منم IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      حساب اینه که این گوساله اصلا نمیدونه ما در جامعه و حکومت اسلامی!اصلا چیزی به اسم لایه ی زیرین و فقیر و فقرا نداریم که کسی بخاد مدافع اونها بشه!مردک اصلا حالیش نیست مملکت گل و بلبله و همه چی دقیق سرجاشه و مثل ساعت دقیق داره کار میکنه و با سرعت نور اجتماع در حال پیشرفت و ترقیه اونم به لطف حکومته منتخب ملت و دوستدار منافع ملی!اگه در این مملکت کسی مشکل فقر و نداری و بدبختی داشت و بخاطر نان شب خودکشی و تن فروشی میکرد یا سران حکومت چندهزار چند هزار میلیارد پول این مملکت رو به کشورهای کانادا و امریکا و اروپا میبردند و بچه ها و اقازادهاشون میرفتند ساکن این کشورها میشدند و یا ازادی سیاسی و اجتماعی نبود و یا فرهنگ و اقتصاد در حال ویرانی بود اونوقت کسی مثل فوتبالیها و سینماگران می امدند واز این همه جور و ستم و فساد و دزدی حرفی میزدند انوقت باید این مزدور نفهم می امد گلو و همه جای خود را پاره میکرد!نه الان که همه خوش و خرم هستند و این موجود دو پا اومده میگه چرا اینها شدن وکیل مدافع لایه ی زیرین و فقیر و فقرا!!!در دنیا بگردید اگه ملتی را دیدید که از ملت ایران راضی تر یا حکومتی بهتر از حکومت‌ !!!
  • یه دوچرخه سوار IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    بگیرید دارش بزنید عباسی رو
  • شادی IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    حسن عباسی آدم رو یاد مایلی کهن میندازه
  • جواد IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    حرف حساب زده و تازه شکایتم بکنند ازش؟ عجب رویی دارین شما‌.
  • حسن بسه دیگه IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    این هنو به coach میگه leader بعد بهش تیریبون میدن پس انتظار منطق از همچین گروهی قطعا و یقینا منطقی نبوده و نیست
  • هرزگی آزادی نیست. IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    درود بر حسن عباسی.حرف حق زد البته به مذاق خیلی ها خوش نمیاد .
  • Moh.ndr IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    نود درصد حرفاش کاملاً درست و داره راست میگه. کسی که مثل من و خیلیای دیگه تو هفته چند شب رو گشنه نمیخوابه چطور درد من و امثال من رو میفهمه که ادای حمایت در میاره؟ البته با تیکه آخر حرفای عبا‌سی مخالفم.
  • سینا IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    سلام.اقایی عباسی حرف حق رو زده(حرف دل خیلی ها رو زده).اونایی که قران بخونه متوجه میشه که بشر برای اینجور کارها خلق نشده! مطمعا قران به انسان اجازه داده،ورزش کنه، جسمش سالم باشه و تفریح سالم و .. داشته باشه، اما همه اینها، در نهایت باعث بندگی بهتره شخص بشه! شخص بره ورزشش رو کنه، اما بعدش بره سرکار! مشکلات مردم رو حل کنه! نه اینکه توپ بازی کردن، زیر خم یک نفر رو گرفتن! بشه شغل و زندگیش! حتا زمان قدیم هم ورزش کردن، همینطوری بوده! شخص ورزش میکرده،بعدش میره سر کار زندگیش! این سبک زندگی باعث زندگی لوده و بی هوده میشه. انسان بزرگ میخواد که این حرف رو بزنه! مطمعا اونایی که ترس از ریزش فلو ور دارن! می ترسن چنین حرف رو بزن! اما همیشه باید حرف حق رو زد! اما اینجور حرف حق زدن،هرگز کار انسان های معمولی نیست، چون شجاعتش رو ندارن! یکی از دلیل هم که امام زمان ظهور نمی کنه! شاید همین باشه، که اگر فردا حرف حق زد! بر خلاف جوء و سنت ها جاهلیت اون جامعه باشه! جامعه برضدش میشه! ..
  • ورزشی IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    درباره چگونگی برخورد مردم با امثال حسن عباسی و دبیر ستاد امر به معروف و نهي از منکر این آیه قرآن راهنمای خوبی است( وَعِبَادُ الرَّحْمَٰنِ الَّذِينَ يَمْشُونَ عَلَى الْأَرْضِ هَوْنًا وَإِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلَامًا 63 فرقان )
  • سردار IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    باید در مورد فوتبالیست ها و پوشش زنان آنان کلمه بعضی ها را به کار می برد قشنگ تر بود و ایجاد حاشیه نمی کرد
  • Majid/m IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    حرف حق زده تموم فوتبالیا پول مفت میگیرن از بیت المال
  • شنگول DK ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    دقت کردین ایشون فرمودن که گفتن این حرفها در این برهه زمانی کار درستی نبوده.... گرفتین؟ یعنی الان نگین، بعدا که ابها از اسیاب افتاد، چراغ سبز میشه دیگه هر چی دوست دارین بگین
  • ابومحمد IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    حرف حق
  • اااااا IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    احسنت درود بر آقای عباسی که حرف حق میزنه واقعا هزاران درود بر مردان روزگار
  • فرهاد IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    راست میگه
  • Ali NI ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    واقعا وجدانا واقعا جدا از احساسات ، کجای حرف هاش دروغ بود . همش راسته حالا چه ما خوشمون بیاد یا بدمون بیاد.
  • پژمان IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    حرف غلط اش کجا اش بود !!!! واقعیت شون رو گفته شد اظهارات غیراخلاقی ، خوبه شکایت کنید چون ایشان تبرئه میشه ، سند حرف هاش که در اینستاگرام هست خود آقایان ایی که ازشون صحبت شده با دست خودشون منتشر کردند
  • فقط تیم ملی IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    اینبار بیشتر حرفهای ایشان درست بود.ولی ایکاش بیشتر از این انتقاد میکرد که چرا دولت باید از پول مردم ایرانبه فوتبالیستها مبالغ هنگفتی را بپردازد؟ و چه مسائل پشت پرده ای در این امر وجود دارد؟ و چرا دولت فوتبال را به مردم نمی دهد تا دیگر این فریادهای تلخ بلند نشوند؟بازیکنانی که در خارج بازی می کنند هر چقدر بگیرند نوش جانشان اما چرا یک فوتبالیست باید در داخل کشور چنین مبالغ نجومی دریافت کند؟در حالی که اکثر مردم زندگی زیر متوسط دارند؟
  • سامیار IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    پشت تیریبون این حرف ها اصلاخوب نیست
  • امیر IR ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    شمایی که میگی ۹۰ درصد حرفاش درسته و توهفته چند روز رو گشنه میخوابی بفهم که این خودش بر میگرده به ضعف مسئولین حکومتی و امثال اقای عباسی که ثروت کلان جامعه رو غصب کردن و من و شما بیکار و فقیر تشریف داریم نه فوتبالیست به فرض اگه تو این مملکت فوتبال تعطیل شه مشکلات اقتصادی حل میشه ؟و من و شما ثروتمند و غنی میشیم. به نظرت اگر به کریمی و امثالش پول نمیدادن الان همه چی گل و بلبل بود داداش عزیز تامل کن دارن افکارت رو پرت میکنن چه طور تا دیروز که همین فوتبالیستا تو انتخابات رای میدادن میشدن قهرمانان جنگ نرم یا اگر به امریکا گل میزدن میشدن قهرمان مردمی حالا که از مشکلات جامعه میگن شدن خار چشم حکومت. به خدا حق و حقیقت مشخصه فقط انتخاب حقیقت برای انسان هزینه داره واسه همینه بعضیا سکوت کردن . به وجدانت رجوع کن علی کریمی از مظلوم دفاع کرد و حالا داره هزینه میده چرا تا دیروز از اموال کریمی نمیگفتین واسه اینکه هر کی تو تیم شما نباشه باید له بشه به هر طریقی در ضمن بیشتر اموال علی کریمی از امارات و المان و کشورهای خلیج فارس بوده که بصورت ارز به کشور وارد شده نه مثل اقازادها ارز از کشور خارج کنه.
  • کامبیز پاکدین IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    درست میگه ولی صد در صد حق با دیگران هست .
  • عشق من ایران IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    شیر مادرت حلالت حرف دل ماذ فقیر فقرا زدی خدا حفظت کنه برا کشور
  • محسن IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    این حرفهای عباسی جز تفرقه‌افکنی چیزی عاید مردم نخواهد کرد در ثانی اول بروند مال و اموال این آقا را بررسی کنند ببیند خودش سرش توی کدام آخور است. شک نکنید بهترین زندگی را دارد اینها همش فیلم بازی کردن است عین قرائتی که یکی به میخ میزند و یکی به نعل ولی یکی از ثروت مندان این مملکت است اینها اغلب دلشان برای مردم نمیسوزد نان به نرخ روز میخورند با خراب کردن دیگران شده پله ترقی خودشان
  • درویش IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    عملکرد صدا و سیما خسارت بار بوده که باد کاشته و الان دارد طوفان درو می کند.
  • جواد IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    انقدر مفت خورده خوابيده كه نخورده مست اراجيف گفته اينم يه مفت خوري مثل رافعي پور مثل همين مداح دوزاريا كه حرف از دهن نميزنن
    • علی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      درود برعباسی عزیز خداحافظ باشه اگه این حرف هارونمیزد خیلی ها پرو میشدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ با توجه عملکرد تیم‌ها در هفته ۲۸؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی