نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
سرمربی پرسپولیسی جنگ رسانه‌ای علیه استقلال را شروع کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتقادات شدید مسئولان و اعضای تیم استقلال به کمیته داوران، سرمربی پرسپولیسی تیم ذوب آهن را برآن داشت تا از این برای اینکه از قافله عقب نماند جنگ رسانه‌ای خودش در رابطه با داور دیدار جمعه هفته جاری را آغاز کرد.

مهدی تارتار که سابقه رویارویی با تیم های مختلف مقابل استقلال را در کارنامه دارد پس از مشاهده حملات شدید استقلالی‌ها به داور بازی مقابل فولاد و مجموعه کمیته و دپارتمان داوری، بلافاصله با یکی از رسانه ها مصاحبه کرده و به داوران هشدار داد مبادا تحت تاثیر این اتفاقات قرار بگیرند.

تارتار که بارها با لباس پرسپولیس و در کسوت مربی این تیم مقابل استقلال قرار گرفته با اشاره به حملات اخیر استقلالی‌ها به داوران، اشتباهات داوری را یکی از اتفاقات متداول در مسابقات فوتبال دانسته و از این بابت معتقد بود تیم ذوب آهن نیز یکی از تیم های فوتبال کشورمان است که در همین فصل و سالهای اخیر بارها به خاطر اشتباهات داوری متضرر شده است.

به نظر می‌رسد با توجه به حساسیت این دیدار در اصفهان سرمربی تیم ذوب آهن به هیچ عنوان نمی خواهد شرایط به گونه ای پیش برود که کمیته داوران و یا دپارتمان داوری تحت تاثیر حواشی اخیر قرار گرفته و مشکلی در بحث داوری بازی هفته نهم تیمش مقابل استقلال به وجود بیاید.

ناگفته نماند؛ تیم استقلال در دو دیدار رفت و برگشت فصل گذشته به ترتیب با نتایج دو بر صفر و یک بر صفر ذوب آهن را در تهران و اصفهان شکست داد. ضمن اینکه مصاف رفت این دو تیم در چارچوب مسابقات هفته نهم فصل جاری روز جمعه بیست و دوم مهر ماه از ساعت ۱۶ و ۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضایاک اصلی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    چه جنگی؟؟؟؟؟ کیسه دنبال سهمیه پنالتیِ و همه معترض هستن.
    • شاهین IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      پارسا ل 14 پنالتی کام اقایان برای قهرمانی شیرین کرده...
    • عادل IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      حق داری اینو بگی چون داورا برای بازی های پرسپولیس کاملا توجیه هستن#نفت مسجدسلیمان#تراکتور
  • استقلال IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    خدا وکیلی 14 تا. چرا میگی 14 تا پنالتی. برو تحقیق کن. وگرنه یامگا تو صدر بود وخدا را شکر اگه پنالتی هم داشت پنالتی اشتباه نبود
    • مهرداد IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      مگه لنگی جماعت این چیزا حالیش میشه ک تو داری براش توضیح میدی؟؟😂😂😂
  • شهرام IR ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    ماشالله کیسه کشا استاد هوچی گری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی