نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پورتو - بایر لورکوزن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سردار آزمون در لیگ قهرمانان اروپا با زدن شش گل بالاتر از طارمی قرار گرفته و می‌توانست با حضور در بازی‌های مرحله گروهی این دوره، آمار گل‌زنی‌اش را بالاتر هم ببرد.

رقابت‌های دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب پیگیری می‌شود که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها برای علاقه‌مندان به فوتبال در ایران، بایرلورکوزن در خانه میزبان باشگاه پورتو است. لورکوزن همان باشگاهی است که در نیم‌فصل دوم فصل پیش با قراردادی پنج‌ونیم‌ساله، سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران را به خدمت گرفت به این امید که جانی تازه به خط حمله‌اش بدهد.

در آن‌سو، پورتو هم چند فصلی می‌شود مهدی طارمی، دیگر مهاجم تیم ملی ایران را در ترکیب دارد و دلخوش به گل‌زنی‌های این بازیکن بوشهری است. این دو تیم در مرحله رفت که یکی، دو هفته قبل برگزار شد، در پرتغال به مصاف هم رفتند که تیم پورتو با دو گل، دست پر از زمین خارج شد. در آن بازی، مطابق همیشه، مهدی طارمی در ترکیب اصلی پورتو حضور داشت، ولی سردار آزمون کار را از روی نیمکت شروع کرد و وقتی تیمش عقب افتاد قصد ورود به زمین را داشت که مصدوم شد و کلا نه‌تنها بازی برگشت بلکه بازی‌های زیاد دیگری را هم از دست داد.

بایر لورکوزن - پورتو؛ همه چیز به نفع مهدی طارمی است/ مصدومیت سردار آزمون و ماجرای بدشانسی یک مهاجم تارگت

آن‌طورکه پزشکان لورکوزن تخمین زده‌اند، مهلت دوری سردار آزمون از زمین فوتبال بین شش تا هشت هفته است. این خبر به آن معنی است که خبری از جدال مهاجمان ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نخواهد بود. خبر بدتر برای تیم ملی و شاید باشگاه لورکوزن اینکه سردار آزمون حتی ممکن است جام جهانی را هم از دست بدهد!

هرچند تجربه ثابت کرده کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران، به سادگی‌ها بی‌خیال بازیکنی که توانمند است نمی‌شود، ولی با توجه به زمان بازگشت سردار آزمون به تمرینات که اتفاقا مصادف با شروع بازی‌های جام جهانی است، بعید است این بازیکن آماده رقابت صددرصدی در ترکیب تیم ملی ایران باشد. 

سردار آزمون در لیگ قهرمانان اروپا با زدن شش گل بالاتر از طارمی قرار گرفته و می‌توانست با حضور در بازی‌های مرحله گروهی این دوره، آمار گل‌زنی‌اش را بالاتر هم ببرد. با این‌ حال، سردار که از سه بازی قبلی لورکوزن فقط دقایق اندکی را در دو دیداری که مصدوم نبوده به میدان رفته است، شانس چندانی ندارد. در عوض این فرصت به مهدی طارمی رسیده که تا با درخشش در بازی امشب و البته بازی‌های پیش‌رو، بتواند شمار گل‌های زده‌اش در لیگ قهرمانان اروپا را افزایش داده و از سردار آزمون عبور کند.

بایر لورکوزن - پورتو؛ همه چیز به نفع مهدی طارمی است/ مصدومیت سردار آزمون و ماجرای بدشانسی یک مهاجم تارگت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • . IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    اولین همین مقایسه هاست که دوقطبی سردار و طارمی رو ایجاد کرده درحالی که این دو همیشه با هم رفیق بودن و هستند ثانیا طارمی بخاطر شرایطش خیلی دیرتر از آزمون کشف شد و دیر به تیم ملی رسید وتعداد بازی ملیش کمتره بنابراین تعداد گل هاشم کمتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی