واکنش تند مربی استقلال به چند مصاحبه/ به آنها ربطی ندارد که علیه ما حرف می‌زنند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی دروازه‌بان‌های استقلال نسبت به مصاحبه‌های روزهای گذشته اعضای کادرفنی ذوب‌آهن موضع‌گیری کرد.

بعد از ماجراهای دیدار استقلال و فولاد و اعتراض شدید آبی‌های پایتخت به داوری این مسابقه طی روزهای گذشته شاهد انجام مصاحبه‌هایی از اعضای کادرفنی تیم ذوب‌آهن در این خصوص بودیم. مربیان تیم ذوب‌آهن که روز جمعه با استقلال مسابقه دارند، در مصاحبه‌های پرتعداد خود اعلام کردند که نگران داوری این بازی هستند و ابراز امیدواری کردند که اعتراض‌های استقلال روی داور بازی جمعه تاثیرنگذارد.

این صحبت‌ها حالا با واکنش اعضای تیم استقلال مواجه شده است. بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال در مصاحبه ای که امروز با سایت باشگاه انجام داده، در این خصوص صحبت کرده است.

غلامپور گفته است: این هفته مقابل ذوب آهن قرار می‌گیریم که تیم خوب و قابل احترامی است. بازی خارج از خانه شرایط خاص خود را دارد اما استقلال برای کسب پیروزی و ۳ امتیاز تمرین می‌کند و به زمین می‌رود.

او به مصاحبه برخی از اعضای تیم ذوب آهن اشاره و اظهار کرد: از شنیدن این حرف‌ها متاسفم. نمی‌دانم چرا برخی اعضای این باشگاه شروع به مطرح کردن حرف‌هایی کرده‌اند که اصلا فنی نیست. چرا مربیان و بازیکنان ذوب آهن به خود اجازه می‌دهند در مورد تیم ما این صحبت‌ها را مطرح کنند؟ اشتباهات داوری در بازی‌های قبلی استقلال که همه کارشناسان هم آن را تایید کرده‌اند، چه ربطی به آن‌ها دارد؟

غلامپور در بخش بعدی حرف‌هایش گفت: همه خواست ما اجرای عدالت و مساوات برای همه تیم‌هاست و ذوبی‌ها می‌خواهند از آب گل آلود داوری برای خود ماهی بگیرند. بهتر است تمرکز مربیان این تیم روی کار خودشان باشد و به جای سعی در اثرگذاری روی داور، بگذارند بازی شرایط عادی خود را داشته باشد. مطمئنم کمیته داوران تحت تاثیر جوسازی ذوبی‌ها قرار نمی‌گیرد.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال در پایان درباره شرایط تیمش قبل از مسابقه با ذوب‌آهن اضافه کرد: شرایط استقلال خوب و ‌مطلوب است. روند رو به رشدی داریم و بازی به بازی بهتر می‌شویم. کارشناسان و هواداران هم به این پیشرفت استقلال اذعان دارند و همه تلاش مجموعه تیم و باشگاه همین است که همین شرایط را بهتر کنیم و در بازیهای بعدی برنده باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    کیسه به عالم و آدم حرف و تهمت و افترا زده بعد میگید کسی راجب ما مصاحبه نکنه😂😂😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی