نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چراغ سبز به امباپه/ هواداران رئال از حضور کیلیان استقبال می‌کنند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئال قصدی برای خرید کیلیان امباپه ندارد اما رئیس لالیگا معتقد است هواداران مادرید به حضور این بازیکن نه نمی‌گویند.

رئال مادرید قصدی برای خرید کیلیان امباپه، ستاره‌ای که مدتها مد نظر این باشگاه بود، ندارد. با این حال خاویر تباس، رئیس لالیگا، معتقد است اگر شرایط پیوستن کیلیان امباپه به رئال فراهم شود، او با استقبال هواداران این باشگاه روبه‌رو می‌شود و موج مخالفت‌ها علیه او کم خواهد بود.

کمتر کسی تصور می‌کرد تنها چند ماه بعد از تمدید قرارداد جنجالی با پاری‌سن‌ژرمن، دوباره شایعه جدایی این بازیکن مطرح شود. رسانه‌های فرانسوی نوشته‌اند امباپه از شرایط خود در باشگاه راضی نیست و تصور می‌کند مدیران پاری‌سن‌ژرمن به تعهدات خود در این مدت عمل نکرده‌اند.

در هفته‌های پایانی فصل گذشته همه چیز مهیا بود تا امباپه با رئال قرارداد ببندد اما او با چرخشی عجیب در نهایت قراردادش را تا سال ۲۰۲۵ با تیم پاریسی تمدید کرد تا باعث عصبانیت شدید هواداران رئال شود. رسانه‌های فرانسوی می‌گویند که اولویت امباپه در صورت جدایی از پی اس جی بازهم رئال مادرید است اما در اسپانیا تردید دارند که او با استقبال هواداران رئال روبه‌رو شود هرچند خاویر تباس، رئیس لالیگا، نظری متفاوت دارد.

تباس در این رابطه گفت: «وقتی در مورد مادرید صحبت می‌کنم، به هواداران آنها می‌اندیشم که همیشه به دنبال بازیکنان استثنایی و کیفیت برتر جهان هستند. امباپه یکی از این بازیکنان است.  البته می‌دانم که برای باشگاه سخت است زیرا کاری که او در تابستان با مادرید انجام داد ناراحت کننده بود، اما فکر نمی‌کنم هواداران به اضافه کردن چنین بازیکنی به تیم خود نه بگویند. اگر امباپه بیاید، او را تشویق می‌کنند. اگر او پشیمان شده و می‌خواهد از پی اس جی جدا شود و به رئال برود، معتقدم اکثر هواداران رئال امباپه را می‌بخشند و از او استقبال خواهند. از این بابت مطمئنم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی