پیش‌بینی دقیق و شوکه‌کننده برکناری آجورلو از استقلال قبل از نیم فصل/ به من بگویید آقای نوستراداموس!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در اوایل تابستانی که گذشت، پیش بینی کرده بود مصطفی آجورلو به زودی از استقلال می‌رود.

شنبه شب ۲۳ مهر خبر برکناری مصطفی آجورلو از مدیرعاملی باشگاه استقلال منتشر شد. خبری شوکه‌کننده که تا چند ساعت همه منتظر تکذیبش بودند. اما جالب است بدانید محمد دادکان رییس اسبق فدراسیون فوتبال بیش از سه ماه قبل در مصاحبه‌ای گفته بود آجورلو به نیم فصل نرسیده از استقلال خواهد رفت!

در واقع محمد دادکان در اوایل تیر و درست بعد از قهرمانی مقتدرانه استقلال که باعث شده بود آجورلو از هر زمان دیگری جایگاه خود را مستحکم ببیند گفت مدیرعامل آبی‌ها تا نیم‌فصل نرسیده، خواهد رفت. 

از روز گذشته که خبر برکناری سردار آجورلو منتشر شده تعدادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی با بازنشر مصاحبه محمد دادکان می‌گویند او چطور می‌دانسته چنین اتفاقی رخ می‌دهد؟ یکی از کاربران هم به طنز نوشته بود: نوستراداموس؟ ممنون! ما خودمان محمد دادکان را داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • بستوزن لنگ IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    اینم لنگیه دیگه ازروز بعد قهرمانی تاج اونم باشاه فرهاد وبدون باخت مافیای لنگ همه جوره بازی که بلد بودن برای زدن استقلال کردن ومیدونستن به زودی جواب خواهددادمافیای لنگ ازدائش ویرانگرتر هستند
  • علی IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    احتمالا ایشون پس در این قضایا دست دارد
  • مهدی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    بهترین مدیرعامل تاریخ باشگاه بود و بدون شک این باشگاه بود که ضرر کرد ای ابوموسی های اشعری! تنها باید خوشحالی پرسپولیسی ها را در فضای مجازی میدید و قدری شما ساده لوح ها با خودتان فکر میکردید چرا اینقدر خوشحالند! من فکر میکنم الان هم اگر حمایت کنند می تواند برگردد چرا که نه
  • رویا SG ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    چون از مافیای کثیف فوتبال خبر داره و ما خودمون هم وقتی بابت حق پخش با تلویزیون در افتاد همین پیش بینی رو می کردیم. نیازی نیست پیشگو باشیم فقط کافیه بدونیم که یه سیستم فاسد داره فوتبال رو کنترل می کنه و هرکسی بخواد جلوشون وایسته کله ش می کنن. خواستن با داوری تیمو رو ببازونن و بهونه بیاد دستشون دیدن ای بابا نشد نیمه شب کودتا کردن.
  • مرصاد IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    لنگ به آرزوش رسید از نون شب براشون واجب تر بود. یعنی سازمان لیگ، کمیته داوران، قسمت بزرگی از فدراسیون فوتبال، صداوسیما جانب داری از یک تیمی بکنند و ضد تیم دیگه باشند!! میشه تو دنیا جایی غیر از ایران اینجور باشه!
  • Ali IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    معلوم شد خوب که چه عرض کنم به طور سطحی هم به حرف بازیکنان قبلی و فعلی تیمت گوش نمی کنی که آنها با شفاف ترین کلمات گفتند که مافیای آبی وجود دارد و توهم نیست حال تو یا در عصر حجر هستی و وسیله های ارتباطی هنوز برای تو کشف و ساخته نشده که گفته های آنانرا نخواندی و برای همین تصور میکنی غیر از خودتان مافیای دیگری هم وجود دارد ، گفتی لنگ فرد و افرادی همانند تو که رنگ قرمز خونشان را برنمی تابند و آنرا با رنگ قهوه ای سوخته ی لنگ یکی و یکسان میدانند لنگی هستند آنهم لنگی اصل واصیل ،پس صفت خودت را به دیگران نچسبان .
  • حمید IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    واقعا متاسفم برای لنگیهایی که عروسی گرفتن از رفتن آجرلو.برعکس شما امیدوارم مدیرعامل خوبتون براتون بمونه و زیراب اونم نزنن هرچند دلیلی نداره و آجرلو بود که با مافیای صدا و سیما درافتاد و باید حذف میشد.چقدر فرهنگ و وسعت دیدتون محدوده که از اخراج آجرلو انقدر خوشحالید.هیچوقت دلیل تفاوت طرفدارای پرسپولیس با طرفدارای تیمای دیگه رو نفهمیدم.چرا باید درصد طرفدارای فحاش و نفرت پراکن و بی جنبه ی تیم اینجوری بیشتر از تیم استقلال و حتی هر تیم دیگه لیگ باشه.تو اکثر خبرای استقلال ۴تا پرسپولیسی هستن ۲۴ساعته زیر خبرای استقلال خوابیدن و هر خبری میاد حتما باید چندتا پرسپولیسی ی چرت و پرتی گفته باشن و ی توهینی کرده باشن و انقدر که خبرای استقلالو میبینن و نظر میدن نصف اون تو خبرای پرسپولیس نیستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی