نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پپ گواردیولا
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به شدت به عملکرد داور دیدار تیمش با لیورپول معترض است.

منچسترسیتی در شبی که نمایش چندان خوبی در آنفیلد ارائه نداد، با تک گل محمد صلاح برابر لیورپول شکست خورده و چهار امتیاز با صدر جدول فاصله گرفت. در نیمه دوم فیل فودن موفق شد دروازه لیورپول را باز کند، اما بعد از بازبینی صحنه خطای ارلینگ هالند روی فابینیو اعلام و این گل مردود شد. پپ گواردیولا که در طول بازی نیز به شدت به این صحنه معترض بود، در پایان مسابقه در این رابطه صحبت کرده است.

پپ گواردیولا گفت: «گل مردود سیتی؟ اینجا ورزشگاه آنفیلد است. داور با دستیاران من صحبت کرد و گفت تا زمانی که صحنه‌ای مشخص نباشند، تصمیمش را عوض نکرده و صحنه‌ای را مردود نمی‌کند. در  طول ۹۰ دقیقه، جریان بازی پرحرارت و مهیج دنبال شد، به جز صحنه گل. ما گل زدیم و دیگر این اتفاق رخ نداد. سبک بازی ما، عملکرد تیم در ورزشگاه آنفیلد، بازی سازی و شجاعت تیم فوق العاده بود. ما باید در خانه لیورپول نمایش فوق العاده و بی‌نقص داشته باشیم، اما این بار این اتفاق رخ نداد. ما در مسابقه امشب مرتکب اشتباهاتی شدیم و امیدوارم در آینده از این اتفاقات درس‌های لازم را بگیریم. اما در مسابقاتی از این دست و لیگ قهرمانان، همه چیز خیلی نزدیک است و اگر مرتکب اشتباه شوید، تنبیه خواهید شد.»

پپ گواردیولا درباره سکه‌هایی که در آنفیلد به سمت او پرتاب می‌شود نیز گفت: «آنها تلاش خود را کردند، اما چیزی به من برخورد کرد. دفعه بعد، آنها بهتر عمل خواهند کرد. البته آنها تلاش خود را انجام داده و در گذشته نیز توانسته بودند درست به هدف بزنند، اما امروز این اتفاق رخ نداد.

گواردیولا در ادامه درباره جو آنفیلد گفت: «جمله اینجا آنفیلد است؟ در این ورزشگاه همه چیز معطوف به حضور پرتعداد هواداران است. ما برای سال‌های متمادی به اینجا آمده و البته اشتباهاتی نیز مرتکب شدیم، زیرا مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان بازی کردیم. لیورپول تیمی استثنایی بوده و معمولا فاصله دو تیم بسیار کم است. قبل از گل مردود ما، بازی آرام بود و بعد از آن صحنه بود که آنفیلد واقعی بیدار شد. هزاران میلیون خطا مانند این در زمین رخ می‌دهد، اما این یکی مردود شد چون ما به گل رسیده بودیم و در غیر این‌صورت این گل مردود اعلام نمی‌شد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    قشنگ بگو باختیم خطا هم درست بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی