نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
بعد از ۱۰ سال یک مدیر پیدا شد تا استقلال را قهرمان کند/ فتح‌الله‌زاده اول خبرنگار بود؛ بعد همه‌کاره استقلال شد/ چرا صداوسیما باید در ورزش دخالت کند؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: هنوز نمی‌دانیم دلیل خروج آجورلو از باشگاه استقلال به چه دلیل بوده است اما این را می‌دانیم مدیری آمده که می‌تواند استقلال را به قهرمانی آسیا برساند و قبلا هم تیم را تا آستانه این کار پیش برده است.

منصور رشیدی، مربی و بازیکن اسبق استقلال در گفت و گو با خبرورزشی، درباره تغییرات مدیریتی و بازی آینده استقلال اظهاراتی را مطرح کرد:

حضور فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به نظرم مثبت است. من از سال ۶۲ و ۶۳ بود که وقتی آقای فتح‌الله‌زاده یک خبرنگار بود و به باشگاه استقلال آمد او را می‌شناسم. او ابتدا سرپرست باشگاه بود و بعد مدیرعامل و همه کاره استقلال شد. در همه این سال‌ها هم توانست قهرمانی‌های زیادی در سمت مدیر عاملی برای استقلال بیاورد. از طرفی در بحث نقل و انتقالات هم همیشه موفق عمل کرده و بازیکنان استقلال را به تیم‌های بزرگ اروپا منتقل کرد.

دلیل برکناری آجورلو را می‌دانید؟

این موضوع هنوز هم برای ما روشن نشده است. آقای آجورلو و تیم مدیریتی از هم در این مدت زحمات زیادی کشیدند و بعد از نزدیک به ۱۰ سال تیم استقلال را قهرمان کردند ولی نمی‌دانیم چه شد که یک مرتبه او را برکنار کردند. شبی که خبر مدیرعاملی فتح‌الله‌زاده آمد حدود یک ساعت قبلش، یکی از دوستان به من تلفن زد و گفت که این اتفاق قرار است بیافتد. درست همان زمانی بود که شبکه خبر اعلام کرد زندان اوین آتش گرفته است. همان زمان شوکه شدم و باور نمی‌کردم که این اتفاق قرار است بیافتد. یعنی در واقع دلیلش را نمی‌دانستم. چون همه چیز طبق روال داشت جلو میرفت و استقلال تنها با یک تفاضل گل در رده دوم جدول بود.

بعد از ۱۰ سال یک مدیر پیدا شد تا استقلال را قهرمان کند/ فتح الله زاده اول خبرنگار بود؛ بعد همه کاره استقلال شد/ چرا صداوسیما باید در ورزش دخالت کند؟

در روزهای اخیر برخی گفته اند شاید اختلافات آجورلو با صدا و سیما باعث برکناری اش بوده است؟

یعنی صدا و سیما تا این اندازه می‌تواند در ورزش دخالت کند که مدیرعامل عوض کند؟ واقعاً جای تعجب است! اگر چنین باشد قطعاً مسئولان فدراسیون فوتبال باید به این مسائل ورود کنند.

فکر می‌کنید استقلال با این تغییرات باز هم به موفقیت‌هایش ادامه دهد؟

قطعاً این اتفاق می‌افتد. حاجی فتح‌الله‌زاده یک مدیر کاربلد است که تیم استقلال را تاکنون دو بار تا استانه قهرمانی در آسیا پیش برده و این بار حتما با استقلال قهرمان آسیا می‌شود. من شخصا به او تلفن کردم و بابت بازگشتنش به استقلال به او تبریک گفتم. او یک استقلالی متعصب است.

بازی بعدی استقلال مقابل آلومینیوم اراک را چطور پیش بینی می‌کنید؟

همه بازی‌ها در این لیگ سخت است. شما به بازی آخر پرسپولیس نگاه کنید، با یک پنالتی توانستند مس رفسنجان را شکست بدهند. تیمی‌که سابقه چندانی در لیگ برتر ایران ندارد اما پرسپولیس با یک پنالتی توانست این تیم را شکست بدهد! مس رفسنجان با تعدادی جوان و بازیکن با انگیزه حتی موقعیت گلزنی به پرسپولیس را هم داشت. من فکر می‌کنم استقلال کار سختی مقابل آلومینیوم اراک در پیش دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • امیر IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    بعد از ده سال ، تکرار میکنم بعد از ده سال یک مدیر پیدا شده که استقلال رو قهرمان کنه ، یعنی استقلال خودش قهرمان نشده ، با توجه به نفوذِ سردار آجرلو قهرمانش کردن...🤣
    • رضایاک اصلی IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      بله،خب نقش بابا حمید هم برای قهرمانی کیسه پررنگ بود😂😂
    • ک ی س ه ی کثیف IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      میگه پرسپولیس با یه پنالتی مس رو برد .اما نمیگه کیسه با گل بخودی که خود ذوب اهنیها به خودشون زدن ۳امتیاز مفت چیز خور کرد!ده روز دیگه هم ذوب به خودش گل نزده بود کیسه کشا عرضه ی گل زدن نداشتند.
    • تاج کبیر آسیا IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      آجرلوبخاطرتقلب ازروی دست شمااخراج شد اسنپی جان رکورد که دست شما۶۰ساله ها ،حالاحالاها جابجانمیشه خخخ یکی خودی رو باچاقو میزد یکی دیگه دشمن رو باگلوله ماتوفکر آسیا امثال تو هم توفکرپوکر وجوکر وگلات وتخریب تیم رقیب کشورش باکمک پسروزیر وسفیرش
  • امیرحسین IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    مربی عزیزاقای رشیدی،شماکه می‌فرمایید پرسپولیس شانسی بایک پنالتی بردچرانمیگیداستقلال شانسی بایک گل بخودی ذوب آهن برد؟
  • حمید IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    جناب رشیدی ، این بابا راننده تاکسی بود ! نه خبرنگار ، شاید جسارت یک خبرنگار را داشت ولی رانت هم بی تاثیر نبود !
  • بستوزن لنگ IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    امسال وتاده سال ماحالاحالاقهرمانیم درویش هم پیش پیش شد میگن غمخوار توراهه سجده ی بقای باقری هم درراهه هههههههههاهه خخخخخخخخختخ
    • Ali IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      هرچه کنی به خود کنی گر همه نیک وبد کنی و هرچه برای دیگری آرزو کنی چه خیر چه شر ابتدا برای خودت حادث می شود . واگر آقای غمخوار هم به گفته ی شما بیاید حداقل یک غمخوار آمده نه یک غم بار.
  • کیسه سوراخ کن IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    حاج فتل راننده تاکسی بود از دلالی وترانسفر بازیکن ثروت بهم زد الان هم برا وصول چک‌های قبلیش که داره آجرلو را کله پا کرد حالا می بینید بساط دلالی وترانسفر بازیکن شروع میشه وبازیکنا هم پولکی بار میاره واز مربی حرف شنوی ندارند تیم و در صدر گرفت حالا مبینید چه بسر تیم بیاره شب دراز و قلندر بیدار
  • کیسه عروس آسیا IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    فتل فتوشاپی با فتوشاپ مگر ستاره سوم رو بزنه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • amir IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    من که بشخصه عاشق فتل هستم اصلا وقتی هست خوش میگذره واسه ماپرسپولیسیها یجورجک همیشگی بامزه داریم ازاون طرف دمشگرم حمیدسجادی حال دادبما فتل فتل فتل فتل
  • آرش IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    خودشم نمی‌فهمه چی میگه اول میگه بعد 10 سال یه مدیر اومد که یه بالاخره یه جام از فدراسیون و وزارت برامون گرفت. بعد میگه حالا که فتح الله زاده اومد خیلی خوب شد دیگه قهرمان آسیا میشیم!!! اینم بدتر ممد نوری فقط دنبال جهت باده....
  • کیسه بکش کیسه کش IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    آقای رشیدی دور 8تیم درپیتی اسیا دیگه گذشته اگر کیسه بتونه الان با فرمت جدید جز 8تیم بشه واسه شماها قهرمانی حساب میشه پس تمام فکروذکرتون بذارین که جز هشت تیم باشید.. شتر درخواب بیند پنبه دانه...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی