واکنش گل‌محمدی به شایعه تغییرات مدیریتی در پرسپولیس/ گلایه یحیی از یک اتفاق خاص
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی کل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس گفت: بازی زیبا و جذابی مقابل ملوان داشتیم.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس بعد از دیدار تیمش مقابل ملوان در نشست خبری در خصوص این بازی اظهار داشت: بازی جذاب و زیبایی را در مجموع انجام دادیم. حیف بود که این بازی تماشاگر نداشت. دوست داشتیم مقابل تماشاگران این بازی خوب را انجام می‌دادیم تا همه لذت می‌بردند. امیدوارم در بازی‌های آینده تماشاگران بیایند چون فوتبال بدون تماشاگران لطفی ندارد. بازی در استادیوم خالی خوب نیست. در اروپا تماشاگران در ورزشگاه هستند اما ما اینجا اندر خم یک کوچه هستیم.

وی ادامه داد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم. بازی پایاپایی را انجام دادند. ملوان هم تیم خوب و جوانی است که مهره‌های خوبی دارد. در نیمه دوم و در همه صحنه‌ها بازیکنانم با همه وجود کار کردند و دوئل‌ها را بردیم. گل قشنگ و زیبایی هم زدیم و از نتیجه راضی هستم. درباره اتفاقات آخر بازی جا دارد که از داور بازی تشکر کنم. نه اینکه بازی را بردیم این را بگویم اما واقعا داور و کمک داور در این بازی خیلی خوب بود. یکی از زیبایی‌های این بازی عملکرد داوران بازی بود.

سرمربی پرسپولیس درباره شایعاتی مبنی بر تغییر و تحول در کادر مدیریت این باشگاه گفت: باید درباره بازی حرف بزنیم. سرمربی نباید در خصوص این اخبار حرف بزند اما در این چند سالی که در پرسپولیس هستم باید بگویم که از عملکرد آقای درویش راضی هستم. او در شرایط سختی تیم را تحویل گرفت. از هیات مدیره باشگاه تشکر می‌کنم و امیدوارم با حضورشان به تیم کمک کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امین IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    بازی زیبا؟ جک نگفتی یحیا!
  • Shah'hin IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    داشتم خلاصه بازی و اخبار مسابقه امروز پرسپولیس با ملوان رو میدیم که به اتفاقات داوری آخرین بازی ملوان و پرسپولیس اشاره کرده بود که زمان برانکو رخ داد. فیلم اون بازی رو هم گذاشته بود که پرسپولیس با گل کامیابی نیا تو وقتای اضافی بازی رو برد. من به برانکو هم زیاد اعتقاد نداشتم، برانکو مدیون روح هادی نوروزی بود که با شوک پس از مرگش تو تیم یه وحدت به وجود اورد به شکلی که تمام بازیکنا هر نوع خودخواهی رو کنار گذاشتن و فقط برای یه هدف خاص جنگیدن. با این وجود یه چیز برام خیلی جالب بود ؛ نشاط تیم که هم توی سبک بازی و هم روحیه بازیکنا موج میزد، گل میزدن و خوشحالی های خاص ابداع میکردن، خلاقیت های فردی و تیمی که کاملا مشخص بود اما حالا تیم شبیه به یه پیرمرد سرگردون شده که بین مرگ و زندگی در حال انتخابه
  • Shah'hin IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    باید مثه زمان مدرسه که ارزو میکردیم معلم کسل و بدریخت و اخمو کلاس امروز نیادش به مدرسه و یا اصلا بمیره و خبر مرگش رو بیارن، گلمحمدی از تیم بره که داره بیمارمون میکنه! البته سانسور میشه مثه همیشه! جالبه که بعد همه اساتید ورزشی و خبری میشینن دور هم و میگن -- چیه مشکل این فوتبال، این ورزش؟؟--
  • کیسه بکش کیسه کش IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    جناب گل‌محمدی. این چه نوع بازی که داری از بازیکنان میگیری... آقای گل‌محمدی. نگاهی به بازی مهدی ترابی بنداز ببین یه بازیکن باید دیگه چکار بکنه که یاتعویضش بکنی یا اصلا توی ترکیب نذاریش.. هرچه توپ بود هرچه ضربه ایستگاهی تماما خراب شدن..... جناب یحیی گل‌محمدی. یا نمیدونی.. یاخودت و زدی به کوچه علی چپ... اقا هنوز وحید امیری اماده نیست. بهترنیست بعنوان یه بازیکن تعویضی ازش بهره ببری. چرا به دفاع چپ جوان وبسیار تکنیکی وبسیار پرجنب وجوش که ازنفت مسجد سلیمان خریداری کردی بعنوان یه بازیکن تعویضی استفاده نمیکنی... چرا با اینده همچه بازیکن‌های بازی میکنی.... اقای گل‌محمدی. ازلحظه ورود علیشاه بازی یه مقداری جون گرفت.. چرا خبری ازسیامک نعمتی شوت زن نیست... چرا اینده این بازیکنها را تباه میکنی....... و. و.. و.. خداوکیلی. اسم بازی مقابل ملوان بازی زیبا بود بانیمه اولش یکی ازبدترین چندبازی امسال بود.... یاخودتو زدی به نفهمی. یا مردم............... فرض کردی. گرچه اشکارا همون گزینه اول صدق میکنه..... تورابقران برو توخونه چندبار فیلم بازی‌های که امسال پرسپولیس بازی میکنه رابادقت توخلوت خودت نگاه کن.
  • کیسه بکش کیسه کش IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    اقای گل‌محمدی. ازکدام بازی زیبا حرف میزنی... لطفا اون عینکی که باهاش بازی رازیبا نگاه کردی. بردار... برادر من من امسال بجز یه نیمه بازی باهوادار هیچ بازی زیبای ازپرسپولیس ندیدیم بخدا قسم هرچه ازدهنم دراومد امروز به نوع بازی تیم گفتم.. اقای گل‌محمدی. بواسطه نوع بازی بدون حتی یک موقعیت درنیمه اول حتی سرم به دیوار بکوبم.. طوری میگی بازی زیبا که انگار توازیه نوع عینک نامرئی استفاد میکنی که ما ازش بی‌اطلاع هستم.... اقا گل‌محمدی کی میگه دوغ من ترش.. اقا تومثل کبکی میمونی که سرتو کردی زیر برف. وهمه را........ می‌دانی.. دست‌ ازاین ادعا واطفارها بردار. گرچه دیگه واسه همه روشن شده که بدون حمید مطهری عزیز چیزی توچنته نداری... این تیم حتی ازایجاد یک موقعیت گل با این همه هافبک خلاق عاجزه. چونکه باوجود ده هفته ازلیگ هنوز بازیکنها توی زمین. مثل کلاف سردرگم گیج میزنن. دریغ ازچند پاس سالم که ردوبدل کنند.. تا حیا کن............... فکرچاره باش.. فقط مثل بچه غوره کنار زمین راه نرو فکر یه کمک مربی دانا باش چون تماشاگران تاالان هم خیلی صبوری بخرج دادن...
  • کیسه بکش کیسه کش IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    فوتبالی که امسال پرسپولیس بازی میکنی... دقیقا مثل قیافه این یکی دوهفته گل‌محمدی میمونه.. چقدر بازی درون زمین باقیافه کنارزمین یحیی به شباهت دارن ففط خدا کنه بااین نوع بازی امسال پرسپولیس سکته نکنم.. چون نوع بازی باقیافه این روزها گل‌محمدی.. فقط گزارشگری خیابانی راکم داره.... خدابه داد طرفدارن میلیونی برسه..
  • زیگزاگ IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    یحیا تا درویش رو عوض نکنه ول کن نیست. جای درویش باشم پیش دستی میکنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی