نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
کریستیانو رونالدو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه منچستریونایتد بعد از حرکت عجیب کریستیانو رونالدو در پایان دیدار مقابل تاتنهام، او را موقتاً از تیم نخست کنار گذاشت.

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی منچستریونایتد در دیدار مقابل تاتنهام باز هم حاشیه‌ساز شد و پیش از سوت پایان بازی به رختکن رفت.

کمتر از ۲۴ ساعت از رفتار جنجالی رونالدو، باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که این بازیکن از لیست تیم برای دیدار مقابل چلسی در روز شنبه خط خورده و تا اطلاع بعدی نمی‌تواند با تیم اول باشگاه تمرین کند. این تصمیم را اریک تن‌هاخ سرمربی هلندی تیم گرفته و باشگاه هم از تصمیمش حمایت کرده است. به این ترتیب رونالدو باید مدتی به تیم ذخیره‌ها برود و مجازات سنگینش را سپری کند.

اگرچه شایعاتی در مورد جدایی رونالدو به گوش می‌رسد، ولی جدایی‌اش از منچستریونایتد به خاطر حقوق ۵۰۰ هزار پوند در هفته سخت به نظر می‌رسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایرانی IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    هفته بعد تو ترکیب اصلی بازی میکنه نه اینکه قضیه را ماست مالی کنند چون دستمزد میگیره باید برای باشگاه بازی کنه
  • Omid IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    گهی پشت به زین گهی زین به پشت.هعی روزگار رونالدو رو ویلچر هم باشه اعتبارش از تمام این منچستریا بیشتره یادشون رفته آخرین یو سی ال منچستر کی براشون بهترین بازی میکرد
  • جابر IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    فکر کردی کی هستی؟؟؟بالاتر از منچستر نیستی؟؟؟برو فعلا با ذخیره ها یقول دوقول بازی کن که هر بازی تو زمین بودی منچستر امتیاز از دست داد ولی نبودی تیم برده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی