داور قضاوت خوبی داشت اما یک نفر مانع پیروزی استقلال شد/ فقط با VAR می‌شد آن صحنه را پنالتی گرفت!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: امروز هم ما نسبت به بازی ذوب آهن بازی خوبی را ارائه دادیم و فرصت‌های زیادی داشتیم، اما باید بگویم امروز دروازبان تیم آلومینیوم اراک هم بسیار خوب عمل کرد.

مهدی مهدی‌پور پس از تساوی برابر آلومینیوم اراک اظهار کرد: ما سوار بازی و بودیم و به نظرم فوتبالی که بازی می‌کنیم یک بازی بسیار ایده‌آلی است. خیلی از تیم‌هایی که برابر ما بازی می‌کنند دفاعی بازی می‌کنند که گل نخورند. امروز هم ما نسبت به بازی ذوب آهن بازی خوبی را ارائه دادیم و فرصت‌های زیادی داشتیم، اما باید بگویم امروز دروازبان تیم آلومینیوم اراک هم بسیار خوب عمل کرد و می‌توانم بگویم به روز خوب او بر خوردیم و متأسفانه نتوانستیم ۳ بازی این بازی را از آن خود کنیم.  

وی افزود: ما بدشانس هستیم و امروز هر چه موقعیت داشتیم به گل تبدیل نشد تا بازی با تقسیم امتیاز بین ۲ تیم به پایان برسد. بازی ایده‌آل و بسیار خوبی را داریم و فقط بد شانس هستیم که به گل نمی‌رسیم.  

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص داوری هم عنوان کرد: کارت‌هایی که داور به شریفات داد با توجه به چیزی که دیدم درست و بود و اشتباه از سوی شریفات بود. در مقابل کارتی هم که به ارسلان داد هرچند سر خورد ولی کارت زرد جریمه کافی بود. در کل امروز داور بازی قضاوت خوبی داشت و تنها یک صحنه بود که برای استقلال باید پنالتی اعلام می‌کرد که بازم برای هر داوری تشخیص دادنش سخت بود و تنها شاید VAR می‌توانست به کمک داور بیاید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کیسه هوچی IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    بنظرم شمابه امتیازمعیشتی پنالتی مفت گل به خودی عادت کردید تواین بازی هم داورهمه کاربراتون کردحتی شریفات هم تلاشش روکردولی خوب نشد
    • لنگی حد خودت رو بدون! IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      بنظرم تو توو کار سرور و بزرگترت دخالت نکن لنگی..(تمام کارشناسان به صحت پنالتی هایی که در این فصل و فصل گذشته برای استقلال گرفتن صحه گذاشتن و همچنین اونایی که باید میگرفتن و نگرفتن)معیشتی بازی تراکتور بود و اخراج های غلط بازیکن تیم حریف و گل های افساید در این فصل!!!!
    • لنگی هوچی IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      معیشتی پنج تا قهرمانی مهندسی شده که با ضعیف کردن تمام تیم های لیگ و متلاطم کردن تیم تاج از نظر مدیریت و فراری دادن سرمربی و فروش دسته جمعی بازیکنان موفق تیم تاج و...به دست اومد.
    • استقلالی IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      تیم تو بخش هافبک و بازیسازی مشکل داره ... مدام تو عرض پاس دادن اسمش بازیسازی نیست ... خواهشا تو نیم فصل یه هافبک طراح درجه یک خارجی بیارید که بتونه قفل این جور تیم های دفاعی رو باز کنه
    • شوالیه فتل خیلی دکتررررر FI ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      دمت گرم دادا
    • ستاره IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      آخه لنگی بازی خودتونو با استقلال مقایسه میکنی لنگی اینهمه پنالتی کذایی براتون میگیرن حرف نزن لنگ
    • رضایاک اصلی IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      تیمی که بابا هم داره و نتیجه نمیگیره کارش ساختس😂😂
  • کوهمره_جروق IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    اگه قرار باشه هر شیرجه ای پنالتی باشه پس باید برای تیم واترپلو مرتب پنالتی بگیرند.
    • شوالیه فتل خیلی دکتررررر FI ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      داداش انتظار حرف منطقی داشتن از کیسه کش مثل اینه که از درخت خرزهره انتظار داشته باشی میوه هلو زعفرونی بده
  • !!! IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    شما بدشانس هستید؟ دقیقه ۹۲ فوروارد حریف دوان دوان خودشو میرسومه پنالتی میده. دقیقه آخر یار حریف گل بخودی میزنه بدشانس منم نه شما.
    • استقلال تاج سر لنگ IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      بد شانس واقعی هشتخورلیسه که هشت هیچ تاریخی از تاج شکست خورد و پنجاه ساله زیر مونده
  • اصغر اعتباری IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    درود بی پایان به داوران با وجدان و داور با هوش و صادق بازی استقلال و آلومینیوم که بهترین داوری را کرد. دست بازیکن چسبیده به بدنش بود. فدراسیون باید هرچه زود تر امکان بازبینی را فراهم آورد. داور بازی عالی اندر عالی قضاوت کرد
  • Ali IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    توکه نام کاربریت را لنگی انتخاب کردی خودت یک لنگی اصل و اصیل هستی دو دلیل دارد یکی که غُد هستی و دلت می خواهد تو هرحرفی دلت می خواهد را بزنی و بگویی اما جرأت نداری گزینه پاسخ کامنتت را بازکنی که جوابت را بدهند ،و دومی هم وقتی فردی ویا افرادی مانندتو رنگ قرمز که رنگ خونتان است را بر نمی تابید و رنگ قرمز را با رنگ قهوه ای سوخته ی لنگ یکی و یکسان میدانی و میدانید پس خودت و خودتان لنگی خاص وخالص هستی و هستید و به دیگران انگ می زنید در حالی که صفت مطلق خودت و دیگر افراد مانند تو لنگی بودن است شعری هست که می گوید رنگ رخساره نشان می دهد از سر درون که تو هم صحبت هایت سر درونت را فاش نموده است پس بی خودی دست و پا نزن در این منجلاب دو رویی که هرچه بیشتر تقلا کنی بیشتر فرو می روی و غرق در عمق بیشتری می گردی !!مگر به راه راستی و درستی برگردی و به آن پایبند باشی .
  • کیسه کش حقیر هستم IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    ذات کیسه کشا هوجی گریه😂😂😂😂😂😂😂😂😂 تمام کارشناسا گفتن پنالتی نبود
  • با افتخار تاجیم IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    تویی که میگی همه کارشناسان گفتن پنالت نبود درست من هم میگم نبود در این بازی اما تو و امثال تو چرا وقتی همه کارشناسان چه در این چند هفته که از لیگ رفته تو تک تک بازیها گفتن در هر بازی دو یا سه پنالتی برا استقلال نگرفتن و حق استقلال برد بوده را ۳بول نداری و اینکه همین کارشناسانت هم پارسال در پنالتیهای استقلال نطر دادن را قبول نداشتین حالا چی شده که همه نطرات داورها را که سودی برا استقلال نداشته را قبول کردین این را هم باید به شما عرض کنم خدمتتان که لنگی کیسه کش تا بوده اسم و لقب خودتان بوده لطفا اسم و فامیلیتون را جدا نکنین چون برازنده خودتان است
  • با افتخار تاجیم IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    تویی که میگی همه کارشناسان گفتن پنالت نبود درست من هم میگم نبود در این بازی اما تو و امثال تو چرا وقتی همه کارشناسان چه در این چند هفته که از لیگ رفته تو تک تک بازیها گفتن در هر بازی دو یا سه پنالتی برا استقلال نگرفتن و حق استقلال برد بوده را قبول نداری و اینکه همین کارشناسانت هم پارسال در پنالتیهای استقلال نطر دادن را قبول نداشتین حالا چی شده که همه نطرات داورها را که سودی برا استقلال نداشته را قبول کردین این را هم باید به شما عرض کنم خدمتتان که لنگی کیسه کش تا بوده اسم و لقب خودتان بوده لطفا اسم و فامیلیتون را جدا نکنین چون برازنده خودتان است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی