عکس| ریکاوری رونالدو با گرمکن ۱۱۲۹ پوندی/ کریستیانو به تیم زیر ۲۱ ساله‌های منچستریونایتد رفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ممکن است کریستیانو رونالدو به خاطر رفتار بدی که در بازی مقابل اسپرز داشت از چشم مربی‌اش اریک تن‌هاخ افتاده باشد. اما این وصله ناجور منچستریونایتدی به شدت بر روی ریکاوری و بهبود فرمش برای بازی متمرکز شده است.

کریستیانو رونالدو ۳۷ ساله ممکن است پس از جنجالی که روز یکشنبه به پا کرد برای دومین بار از اولدترافورد خارج شود. اسطوره پرتغالی در پیروزی ۲-۰ یونایتد مقابل تاتنهام حاضر نشد به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شود، و قبل از به صدا درآمدن سوت پایان بازی به سمت رختکن رفت و بعد از اولدترافورد خارج شد.

رونالدو که روز جمعه هنگام ورود به کارینگتون خشمگین به نظر می‌رسید، از ترکیب یونایتد برای رویارویی با چلسی کنار گذاشته شد. و او ممکن است آخرین بازی خود را برای شیاطین سرخ انجام داده باشد، چرا که نشریه «سان» به طور انحصاری فاش کرد که تن‌هاخ آماده است تا رونالدو را کلا کنار بگذارد.

در پی این اتفاق، رونالدو پس از اخراج از تیم بزرگسالان، جمعه را با تیم زیر ۲۱ ساله‌های یونایتد تمرین کرد. او پس از تمرین سختی که داشت در اینستاگرامش استوری گذاشت و نشان داد که به منظور حفظ تناسب اندام خود لباس ریکاوری بسیار گران‌قیمتی پوشیده بود. او شلوار بادی Therabody و لگ RecoveryAir PRO به قیمت ۱۱۲۹ پوند به تن داشت.

طبق اعلام وبسایت سازنده، این گرمکن یک مدل ماساژ فشرده ایجاد می‌کند، به این ترتیب که مایعات بد را از ماهیچه‌ها خارج کرده و در عین حال آنها را با خون تازه و غنی از مواد مغذی جایگزین می‌کند. گردش خون را افزایش می‌دهد و امکان ریکاوری سریعتر و موثرتر را فراهم می‌کند. رونالدو در توضیح این عکس نوشت: «ادامه می‌دهیم.»

او طرفدار بزرگ ایده‌های نوآورانه ریکاوری است. افرادی مانند تیاگو سیلوا از چلسی هم برای طولانی‌تر کردن دوران حرفه‌ای خود به ریکاوری‌های بیشتر و بهتر اهمیت زیادی می‌دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی