نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
۸ |
۵
بخت ستاره خارجی استقلال باز می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال به شهادت کارشناسان در بازی‌های قبلی خود با کمبود یک بازیساز بزرگ مواجه بوده است.

در بازی استقلال و آلومینیوم اراک ساپینتو دقیقه ۶۰ رضاوند را تعویض کرد و سعید مهری هم نتوانست انتظارات را برآورده کند. به طور کلی استقلال همان طور که مشکل گلزنی دارد، مشکل بازیسازی هم در میانه میدان دارد و خیلی‌ها می‌گویند جای خالی امیرحسین حسین‌زاده در این تیم پر نشده است.

در همین راستا شنیدیم ساپینتو می‌خواهد در بازی با هوادار عزیزبک آمانوف را راهی میدان کند تا شاید او بتواند مشکل استقلال را حل کند ضمن این که احتمال ایجاد تغییرات دیگری هم وجود دارد چون ساپینتو خیلی از عملکرد تیمش در بازی با آلومینیوم اراک راضی نبود.

استقلال در ۱۰ بازی قبلی خود فقط ۱۱ گل زده و آمار هافبک‌های این تیم به جز مهدی مهدی پور چندان جالب نیست به طوری که کارشناسان می‌گویند ساپینتو باید در میانه میدان تغییراتی را ایجاد کند که یکی از این تغییرات می‌تواند حضور آمانوف و دیگری تهاجمی‌تر بازی کردن مهدی پور باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • رضایاک اصلی IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    به نظر شما بهترین روز کیسه چه روزی بود؟ ۱) صعود از لیگ سه۲)برد نود ارومیه در ضربات پنالتی۳)زدن یک گل به العین ۴) همه موارد😊😊
    • رضا IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      به نظر شما طرفداران کدام تیم بی فرهنگ ترین طرفداران لیگ هستند و از توهین و دخالت و تمسخر لذت میبرند.۱ تا ۴ پرسپولیس.حالا میخای نظرسنجیه بی فرهنگ ترین کاربر سایت رو هم بذاریم یا خودت حالیته؟
    • لوکا IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      تو خسته نشدی انقدر چرت و پرت گفتی؟استقلال نباشه زندگیت رو هواست و هیچ کار دیگه ای نداری انجام بدی میدونستی؟انقدر که تو خبرای استقلال دیدمت یک دهم تو خبرای پرسپولیس نبودی زشته بچه جان
  • 💙💙💙💙 IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    اوتوبوس مدرسه پیر مرد ها به کارگردانی یایا گل محمدی🤣🤣🤣🤣
  • محمدطاها IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    خدا کنه ساپینتو دست از لجبازی برداره و به آمانوف بازی بده واقعا بازیکن تکنیکی و باکیفیته، آقا دهنمون صاف شد از بس گفتیم تو رو خدا فقط بیست دقیقه به این هافبک خلاق بازی بده اگر خوب نبود دیگه بهش بازی نده..خیلی جالبه تیم هیچ هافبک خلاقی نداره آمانوف سکو نشین شده اصلا تو لیست بازی هم قرار نمی گیره..هر چقدر فکر میکنم دلیل بازی نکردن آمانوف چیه جوابی براش پیدا نمیکنم،مغزم داره سوت میکشه نمی‌دونم چی بگم دیگه..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی