نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
سیامک نعمتی
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

هافبک پرسپولیس به خبرورزشی گفت: تنها چیزی که در فوتبال اهمیت دارد، قهرمانی است. برای قهرمانی و جام گرفتن هم باید ۳ امتیازها را جمع کنیم و دیدارهایمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

سیامک نعمتی بازیکن چند پسته پرسپولیس یکی از بازیکنانی بود که در ابتدای فصل قراردادش را با این تیم تمدید کرد. سیامک که در سال‌های اخیر جزو بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس بوده، در این فصل و بعد از آمدن دانیال اسماعیلی‌فر و سعید صادقی کمتر فرصت بازی پیدا کرده و در بازی‌های این فصل، تنها در چند بازی به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت. سیامک که سابقه دعوت به تیم ملی را هم در کارنامه دارد و اسکوچیچ در چند اردو او را به تیم ملی دعوت کرده بود، در نیمه دوم بازی مقابل مس کرمان جانشین دانیال اسماعیلی فر شد و ۲۰ دقیقه فرصت بازی کردن پیدا کرد. با سیامک نعمتی در خصوص شرایط خودش و پرسپولیس در این فصل و شانس این تیم برای قهرمانی در این فصل گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

قبل از تعطیلات برد ارزشمندی مقابل مس کرمان کسب کردید. بازی چطور بود؟

خب شرایط در لیگ به گونه ای است که تیم‌ها معمولا سخت امتیاز می‌دهند. مقابل پرسپولیس هم تیم‌ها با حداکثر توان و انگیزه زیادی بازی می‌کنند. مس تیم خوب و قابل احترامی‌بود ولی ما برای حفظ صدرنشینی نیاز مبرم به ۳ امتیاز این دیدار خانگی داشتیم و خداراشکر توانستیم به خواسته ای که داشتیم برسیم. به نظرم خیلی مهم بود که قبل از تعطیلات بازی خودمان را ببریم و با روحیه ای خوب به استقبال تعطیلات برویم. خوشحالم این اتفاق رخ داد و این پیروزی را به هوادارانمان تقدیم می‌کنیم.

صحبت از هواداران شد، به نظرم بازی بدون تماشاگر خیلی سرد و بی روح است؛ اینطور نیست؟

قطعا همین طور است. همه می‌دانند که ما دوست داریم با تماشاگر بازی کنیم و دلمان می‌خواهد حضور هواداران را کنار خودمان داشته باشیم ولی خب فعلا شرایط به این شکل است و باید با آن کنار بیاییم.

خودت هم بعد از مدت‌ها بازی کردی. در این خصوص چه صحبتی داری؟

من همیشه باید خوب تمرین کنم و آماده کمک به تیمم باشم. اینکه فیکس باشم یا نباشم و اینکه چند دقیقه بازی کنم را کادر فنی تصمیم می‌گیرد و نظر آنها شرط است. کادرفنی هر وقت صلاح بداند و به من نیاز داشته باشد، من درخدمت تیم هستم و با جان و دل برای پرسپولیس کار خواهم کرد. همه ما وظیفه داریم کمک کنیم تا تیم شرایط خوبی داشته باشد و پرسپولیس به موفقیت برسد.

اینکه چند دقیقه بازی کنم را کادرفنی تصمیم می گیرد/ در پرسپولیس فقط باید به قهرمانی فکر کنید/ بعد از جام جهانی پرسپولیس بهتری می بینید

در بازی مقابل مس کرمان به عنوان مدافع راست به میدان رفتی. آیا قرار است در این فصل تا پایان در همین پست بازی کنی؟

بستگی به شرایط بازی و خواسته‌های کادرفنی دارد. فکر می‌کنم کادرفنی در چند پست روی من حساب باز کرده ولی در این بازی تصمیم بر این بود که من مدافع راست باشم. در مجموع در هر پستی که کادرفنی صلاح بداند، بازی خواهم کرد.

پرسپولیس مقابل مس کرمان سومین برد یک بر صفر متوالی خود را کسب کرد. خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس خوب بازی نمی‌کند و فقط امتیاز می‌گیرد. نظر تو به عنوان بازیکن این تیم چیست؟

ببینید تنها چیزی که در فوتبال اهمیت دارد، قهرمانی است. برای قهرمانی و جام گرفتن هم باید ۳ امتیازها را جمع کنیم و دیدارهایمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم. همین امتیازها در پایان فصل تیم قهرمان را مشخص خواهد کرد و به نظرم چیزی مهم تر از بردن وجود ندارد. با این حال من فکر می‌کنم بعد از تعطیلات لیگ و بعد از اتمام جام جهانی شاهد پرسپولیس بهتری خواهید بود و قطعا شرایط تیم ما خیلی بهتر هم خواهد شد.

در فیفا دی قبلی پرسپولیس بیشترین ملی پوش را داشت و بعد از شروع مجدد لیگ شاهد افت تیم و عدم نتیجه گیری مقابل تراکتور و سپاهان بودیم. نگران نیستی بعد از جام جهانی دوباره این شرایط پیش بیاید؟

به نظرم جای نگرانی نیست و حتما کادرفنی برنامه‌های خاصی برای این موضوع خواهد داشت تا تیم شرایط خوب خودش را حفظ کند. بعد از چند روز تعطیلی و با شروع تمرینات، فکر می‌کنم می‌توانیم آمادگی خودمان را نگه داریم و با انجام بازی‌های دوستانه خوب در شرایط مسابقه قرار داشته باشیم. به هرحال این تعطیلی اجتناب ناپذیر است و به خاطر تیم ملی مجبور هستند که لیگ را تعطیل کنند. امیدوارم با شروع مجدد لیگ روند بردهایمان ادامه داشته باشد و همین طور با قدرت به سمت قهرمانی برویم.

بعد از اینکه در فصل قبل قهرمانی را از دست دادید، هواداران در این فصل انتظار قهرمانی دارند. تو به عنوان یکی از بازیکنان با تجربه پرسپولیس که چندین قهرمانی را با این تیم تجربه کردی، چقدر امیدواری در این فصل به این مهم برسید؟

هواداران انتظار دارند که شما همیشه در بهترین شرایط باشید. شک نکنید که همه بازیکنان با توان کامل بازی می‌کنند تا باز هم بتوانیم قهرمان شویم چرا که انتظارات هواداران کاملاً به حق است و ما هم تلاش می‌کنیم تا بهترین اتفاق‌ها رخ بدهد. سال گذشته قهرمان نشدیم اما امسال همه تلاش خود را برای رسیدن به این مهم انجام خواهیم داد وقتی شما به عنوان یک فوتبالیست در پرسپولیس بازی می‌کنید همیشه باید به قهرمانی فکر کنید. به همین دلیل ما باید خیلی تلاش کنیم تا در آخر فصل جام را بالای سر ببریم. همه بازیکنان پرسپولیس این موضوع را می‌دانند و به همین خاطر است که می‌گویم بازیکن پرسپولیس بودن سخت است. شما در پرسپولیس باید همیشه بدن و ذهن آماده داشته باشید. امسال لیگ قهرمانان آسیا نداریم اما باید در لیگ برتر و جام‌حذفی به دنبال گرفتن جام باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • قومی IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    اینو راست میگه چون داورها قول همکاری بیشتر دادند خصوصا در دربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی