نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
روزهای سخت مدافع مورد علاقه برانکو / ستاره پیشین پرسپولیس در راه کرمان؟
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع مورد علاقه برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس این روزها کاملا از فوتبال دور است.

شاید در روزهایی که محمد انصاری در پرسپولیس برانکو می‌درخشید و به اردوی تیم ملی نیز دعوت شد، کمتر کسی پیش بینی می‌کرد او چنین روزهایی را تجربه کند. اما او چندان خوش شانس نبود و مصدومیت های پیاپی در فوتبال گریبانگیر این بازیکن شد تا زمان زیادی را دور از زمین فوتبال بگذارند.

محمد انصاری که در زمان حضور در پرسپولیس هم مصدومیت‌های طولانی مدتی را تجربه کرده بود، در اولین بازی فصل قبل و در جریان دیدار مس رفسنجان و سپاهان در اصفهان، یک بار دیگر مصدومیت شدیدی را تجربه کرد.

او در یکی از صحنه های حساس آن بازی در دقیقه ۳۹ بازی در تقابلی که با شهریار مغانلو داشت دچار مصدومیتی شدید شد و پیش از پایان نیمه اول، جای خود را به مهدی ترکمان داد. این مصدومیت در شرایطی رخ داد که انصاری پیش از آن هم دچار مصدومیت‌های شدیدی شد و حتی شایعاتی به گوش می‌رسید که دیگر نتواند فوتبال بازی کند.

مرور دوران حضور او در پرسپولیس نشان می‌دهد این مدافع محبوب برانکو، در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ و در دیدار با کاشیما آنتلرز از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و در بازگشت به تیم، دوباره از ناحیه رباط صلیبی در دوران آماده‌سازی بعد از شیوع کرونا مصدوم شد و پس از آن نیز جایی در تیم یحیی نداشت تا در نیم فصل به مس رفسنجان کوچ کند. او در مس هم با مصدومیت از ناحیه کشاله ران حضور فعالی در ترکیب نداشت تا لیگ را دوباره از دست بدهد.

 انصاری که با شروع لیگ بیست و یکم به ترکیب تیمش برگشته بود، دوباره دچار مصدومیت شد و کل فصل را از دست داد. انصاری حالا و بعد از گذشت بیشتر از یکسال از آن اتفاق و انجام عمل جراحی، آماده حضور در میادین است.

در همین ارتباط شنیده می‌شود این مدافع با اخلاق در نیم فصل دوم به فوتبال بازگشته و احتمالا پیراهن مس کرمان را به تن خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اکبری IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    انشااله برمیگرده ادم باشرفی وقابل احترامیدهست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی