خطر بزرگ از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت/ تماس فوری کی‌روش با دبی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده‌ها حاکی از آن است که مصدومیت نوراللهی جدی نیست و این بازیکن به جام جهانی خواهد رسید

بعد از مصدومیت شدید سردار آزمون که نگرانی زیادی را در خصوص عدم رسیدن این ستاره به جام جهانی به وجود آورد، دیشب احمد نوراللهی دیگر ستاره تیم ملی به شدت مصدوم شد تا موج جدیدی از نگرانی به کادرفنی تیم ملی و به خصوص کی‌روش برسد.

احمد نورالهی در بازی شباب الاهلی – العین از هفته هشتم لیگ برتر امارات آسیب دید. مصدومیت احمد از ناحیه زانو است و شدت آسیب دیدگی این بازیکن هم به حدی بود که در دقیقه ۷۹ تعویض شد.

انتشار خبر مصدومیت نوراللهی، چند ساعت فضای خبری فوتبال ما را تحت تاثیر قرار داد و خیلی‌ها نگران بودند که مصدومیت احمد پارگی رباط صلیبی باشد. بعد از پیگیری‌های انجام شده مشخص شد، خوشبختانه مصدومیت نوراللهی جدی نیست و این بازیکن به جام جهانی خواهد رسید. در واقع قدرت بدنی بالای احمد و همچنین بدنسازی خوب باعث شد تا خطر بزرگی از بیخ گوش ستاره سابق پرسپولیس بگذرد.

گویا مدت زمان دوری احمد از میادین و تمرینات حداکثر یک هفته خواهد بود و ستاره تیم ملی می تواند ایران را در بازی‌های جام جهانی همراهی کند. همچنین کی‌روش هم بلافاصله بعد از شنیدن خبر مصدومیت نوراللهی، از طریق همکارانش با این بازیکن در دربی تماس گرفت تا جویای وضعیت احمد شود. نوراللهی که در چند سال اخیر جزو بهترین هافبک‌های فوتبال ایران بوده، در اکثر بازی‌های تیم ملی دررقابت‌های مقدماتی جام جهانی به میدان رفته و کی‌روش هم روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ممد IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    بهترین هافبک ایران؟؟ والا هر سری بازیاشو تو تیم ملی دیدیم فقط سرعت بازیو می گرفت همشم توپ لو میده یه چی تو مایه های دو سال پیش فرد تو منچستره کیروش هم شک نکنید به موقش جای ایشون ک مثلا یکی از هافبک های خوب ایرانه پایا پیچکاه رو میاره هم آماده تره هم جوون تره هم تو اروپائه و لیگ سوئد جزو بهترین تخریب چیا هست هم می خواد واسه ایران بازی کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی