نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
۰ |
۵
یک شرط خاص برای ماندن ستاره‌های ناراضی پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قهرمانی پرسپولیس در پایان نیم فصل اول لیگ بیست و دوم می‌تواند ستاره‌های ناراضی این تیم را حفظ کند.

پس از پایان رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر، این مسابقات تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تعطیل شد. در پایان هفته یازدهم این مسابقات، تیم پرسپولیس موفق شد با کسب ۲۴ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرده و با خوشحالی به استقبال تعطیلات برود.

با این وجود برخی بازیکنان پرسپولیس در فصل جاری فرصت کافی برای عرض اندام پیدا نکرده و شانس دعوت به تیم ملی و سفر به جام جهانی را به صورت کامل از دست دادند. این دسته از پرسپولیسی ها برای جدایی از این تیم دچار تردید شده اند. بازیکنان نیمکت نشینی که با پیشنهادات وسوسه انگیز تیم های پولدار و صنعتی روبرو شده اند اما هنوز برای جدایی تصمیمی نگرفته اند؛ آن هم به یک دلیل خاص!

پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر ممحسوب شده و از شانس بالایی برای قهرمانی در فصل جاری برخوردار است اما شنیدیم بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس تصور می‌کنند این صدرنشینی هنوز دلیلی برای قهرمانی نیست اما اگر این تیم در پایان هفته پانزدهم و در نیم فصل واقعی صدرنشین باقی بماند آن گاه به دست آوردن جام قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود.

به عبارت بهتر در صورتی که سرخپوشان تهرانی قهرمان نیم فصل شوند آن گاه ذخیره های پرسپولیس برای رسیدن به جام و افتخار به تمامی پیشنهادات رسیده جواب منفی خواهند داد اما در غیر این صورت امکان جدایی وجود دارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی