انتقاد تند چهره خبرساز از مدیر استقلالی/ به جای کار مدیریتی علیه تیم جوسازی می‌کنید!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال اینبار انتقاد خود را متوجه عضو هیات مدیره و بازیکن اسبق این تیم کرده است.

امیرحسین صادقی مدافع اسبق استقلال مدعی است محمد مومنی در شرایطی که به عنوان عضو هیات مدیره این باشگاه سمت گرفته، نباید با مصاحبه‌های خود به دنبال جوسازی علیه آبی‌پوشان باشد.

استقلال بعد از موفقیت طی دیدارهای اخیر اکنون خود را مهیای دیدار سوپرکاپ و رقابت با نساجی برای دستیابی به اولین جام این فصل می‌کند. اوضاع اردوگاه آبی‌پوشان را چطور ارزیابی می‌کنی؟

خدا را شکر تیم در هفته‌های اخیر، نتیجه‌های خوبی گرفته و با پیروزی مقابل هوادار خودش را برای سوپرجام آماده می‌کند. قطعاً کیفیت بازیکنان تیم بالا است. در تعیین محل میزبانی می‌شد از ورزشگاه‌هایی استفاده کرد که کیفیت چمن بالاتری دارند، استفاده کرد. یا در خبرها خواندیم نساجی برای پیدا کردن هتل به مشکل برخورد کرده است. اگر این مشکلات را کنار بگذاریم، فکر می‌کنم بازی زیبایی شاهد باشیم و اگر بعضی دوستان در استقلال اجازه بدهند و خودزنی نکنند، یک جام دیگر در انتظار تیم محبوبمان است.

کدام دوستان؟ شما که به صحبت‌های بی‌پرده مشهور هستی، بهتر نیست کاملا شفاف منظورتان را بگویید؛ آیا منظورتان ساپینتو و جنجال‌هایی است که شکل گرفته است؟

خیر، اشاره‌ام به فرد دیگری است. ساپینتو سرمربی خوبی است و فقط چون در اوایل با جو فوتبال ایران آشنا نبود، گاهی اوقات ناراحت می‌شد. در بازی هوادار که مدیریت رفتاری خوبی از خودش نشان داد که نشانگر بالا رفتن شناختش از فوتبال ایران است. واقعیت منظورم خطاب با دوستانی است که در استقلال سمت مدیریتی دارند اما علیه تیم مصاحبه می‌کنند. آقای عضو هیات مدیره شما باید در این شرایط نگران درد دل مردم و هواداران باشید نه اینکه با کار نسجیده تیم را به حاشیه ببرید. وظیفه هیات مدیره مشخص است، دلیلی ندارد قبل بازی سوپرجام، درباره مسائل فنی صحبت کنند و با دلگیری بازیکنان انگیزه آنها را کاهش بدهند. ضمن اینکه باید در حوزه کاری خودشان جوابگو باشند. جوابگوی بدهی به جا گذشته در دوران مدیریت قبلی و شاهکار مدیریتی‌تان باشید! خواهشاً با صحبت‌های حساب نشده خودتان، یک جام و قهرمانی را از تیم دریغ نکنید.

منظورت مصاحبه‌ای است که مومنی در خصوص عملکرد قایدی و اعتراضات ساپینتو داشته، است؟ به نظرت این گفتگوها تمرکز بازیکنان را برهم می‌زند؟

مهاجمان استقلال مانند مهدی قایدی تلاش می‌کنند و در سال جام جهانی بیشتر از هر کسی خودشان انگیزه دارند. به هر حال شاید یک هفته تیم حریف یارگیری و آنالیز کرده، این بازیکن در گلزنی موفق نبوده یا تاکتیک تیم چیزی دیگری بوده است. وظیفه عضو هیات مدیره امور مدیریتی و توجه به مسائلی مانند درآمدزایی است. دلیلی ندارد درباره امور فنی صحبت کند چرا که بازیکن و مربی نیستند. به جز آقای حجت کریمی بقیه اعضای هیات مدیره استقلال درباره اموراتی صحبت می‌کنند که خارج از حیطه وظایف آنها است. آن عضو هیات مدیره در دوران فوتبالش مهاجم استقلال بوده و شرایط را می‌داند. آقای مومنی اگر دلسوز استقلال هستید به مهدی قایدی و امثال او کمک کنید در اوج قرار بگیرند و از آنها حمایت کنید. بیایید در کنار آقای فتح‌الله‌زاده که استقلالی واقعی است، از تیم حمایت کنیم تا شاهد نتیجه گرفتن آن باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی