نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
خطر از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت/ خیال کی‌روش راحت شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مصدومیت رامین رضاییان جدی نیست و او به جام جهانی خواهد رسید.

بعد از بازگشت کی‌روش به تیم ملی، رامین رضاییان هم فرصت دوباره ای بدست آورد تا ملی پوش شود و بعد از مدت‌ها غیبت، رامین حالا یکی از ملی پوشان ما به حساب می آید. مدافع راست سابق پرسپولیس که فصل نسبتا خوبی را در سپاهان سپری می کند، این روزها با انگیزه ای زیاد در اردوی تیم ملی حاضر است تا دومین جام جهانی متوالی‌اش را تجربه کند. با توجه علاقه زیاد کی‌روش به رامین، تقریبا حضور رضاییان در جام جهانی قطعی است و این بازیکن به همراه صادق محرمی راهی قطر خواهند شد.

رامین در تمرین امروز تیم ملی بعد از برخوردی که با یکی از بازیکنان داشت، به شدت از ناحیه چهارسر زانو آسیب دید و نتوانست برای دقایقی به تمرین ادامه دهد. اتفاقی که کیروش را بسیار نگران کرد و با توجه به اتفاقی که برای کنعانی زادگان و خلیل زاده رخ داد و همچنین مصدومیت چند مهره کلیدی تیم ملی، می توانست بدترین خبر ممکن برای کی‌روش باشد.

با این حال پیگیری‌ها نشان می دهد مصدومیت رامین خیلی جدی نیست و او مشکلی برای همراهی تیم ملی در جام جهانی نخواهد داشت. در واقع خطر از بیخ گوش ستاره سابق پرسپولیس و فعلی سپاهان گذشت و خیال کی‌روش هم تا حدود زیادی از بابت بازیکن محبوبش راحت شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی