نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
درخواست فوری باشگاه استقلال از وزارت ورزش/ محرومیت و جریمه سنگین در انتظار آبی‌ها
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر ورزشی باشگاه استقلال تهران می‌گوید، یک ماهی می‌شود که در این باشگاه پولی نیست.

وعده پرداخت پاداش سه برابری به بازیکنان استقلال بعد از فتح سوپرجام در شرایطی که این باشگاه با مشکلات مالی مواجه است، این سوال را به وجود آورد که منابع پاداش‌ها کجاست. به گفته سعید فتاحی با توجه به اینکه یک ماهی می شود در باشگاه پولی نیست، همه پرداختی‌ها را فتح‌الله‌زاده با قرض از دیگران به سرانجام رسانده است.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد پاداش سه برابری به بازیکنان گفت: یک ماهی است که در باشگاه پولی نیست. آقای فتح‌الله‌زاده به خاطر قهرمانی سوپرجام در رختکن به بچه‌ها گفتند که پاداش این بازی سه برابر بازی‌های دیگر است. به هر حال این یک چیز عادی است، در همه دنیا وجو دارد و بازیکنان هم زحمت خود را کشیده اند.

فتاحی ادامه داد: از وقتی آقای فتح‌الله‌زاده تشریف آوردند دو پاداش بچه‌ها پرداخت شده و فقط پاداش بازی با هوادار و سوپر جام مانده است. پاداش خارجی‌ها و بخشی از مطالبات آقای ساپینتو هم پرداخت شد. پاداش سه برابری سوپرجام و بازی با هوادار تنها پاداش‌هایی هستند که هنوز پرداخته نشده اند. آقای فتح‌الله‌زاده از روزی که آمدند با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند. این پول‌ها را هم از باشگاه خرج نکرده اند بلکه قرض کردند و به باشگاه آوردند.

او با درخواست کمک از وزارت ورزش برای پرداخت بدهی سنگین استراماچونی تاکید کرد: پول آقای استراماچونی مبلغ زیادی است و از وزارت ورزش درخواست کمک کردیم. این نه برای زمان آقای آجورلو و نه برای زمان آقای فتح‌الله‌زاده است. امیدوارم مثل پرسپولیس در این زمینه به استقلال هم کمک کنند.

آبی‌ها اگر موفق به پرداخت غرامت استراماچونی نشوند با محرومیت نقل و انتقالاتی و البته جریمه‌های سنگین مواجه خواهند شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • رضایاک اصلی IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    به نظر من کیسه را منحل کنید.این کار چند ویژگی داره،اول اینکه اینهمه پول حیف و میل نمیشه،دوم کیسه انقدر بی ارزش نمیشه!!،😂بعد هم فوتبال این جوونا خراب نمیشه. تازه یکی دو میلیون کیسه کش و طرفدار این تیم هم می‌رن سراغ کار و زندگی
  • شاهین IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    این بشر چند سال ریس سازمان لیگ بود...بخوانید ایه را... این نمی فهمه که پارسال وزیر حق تبلیغ کل لیگ را به استقلال هاپولی کرد... این بشر نمی فهمد پرسپولیس 200میلیارد در خرید بازیکن از استقلال کمتر خرج کرد تا بدهی بدهد.. شما که اینقدر بدهی داشتید چرا 8 تا مهاجم مازاد گرفتید.. وزیر حق ندارد ریالی به ااستقلال کمک کند.. انوقت باید جمع کند برود.. پارسال که علنا یک جام داد.. اون سردار چرا رفت اقای فتاحی... تیم بدهکار هر بازی میلیاردی پاداش نمی دهد.. تیم بدهکار 500میلیارد برای یک سال ریخت پاش نمی کند... 3 سال پرسپولیس به خاطر بدهی برانکو کالدرون ......بدون مهاجم و دروازبان بازی کرد.. خوب شما هم کم خرج کنید بدهی بدهید. وقتی پای بدهی پرسپولیس در میان باشد. دولت حق کمک ندارد. وقتی مدیر دولتی بیاید برای پرسپولیس دوشغله هست انوقت برای سوگولی دولت ( استقلال ) همه چی ازاده/ اقای سجادی ریالی از پول دولت برای این تیم خرج کنی. خودم میایم در وزارتخانه. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • عادل IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
      راست میگی،میدونی پول خرید زواری و میرزایی چند برابر ۵ ملی پوشی بود که پرسپولیس خرید،یا پول خرید شهباززاده‌و بابایی چند میلیون دلار شده،لوکادیا و شیخ بخاطر علاقه شدید بهپرسپولیس مجانی اومدن،بیرانوند هم که پارسال بخاطر ۲ میلیارد از پرسپولیس شکایت کرد امسال 700هزاردلار رضایت نامه ش روخودش داد،صادقی هم که با اینکه استقلال 3برابر پول میداد بخاطر اشک هوادارا اومد پرسپولیس،اینجوری بود که استقلال 200میلیارد بیشتر خرج کرد
    • شاهین IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
      فقط قایدی با رضایت نامه 2میلیون دلار خرج برداشته.. محبی هم که بیشتر
    • ... IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
      آقا عادل لطف کن اسمتو عوض کن و بعد اینطوری حرف بزن. حیف و میل پول مردم هر جوری که باشه خلاف قانون و شرعه. تو سایت کدال پرسپولیس همه چی شفاف ذکر شده، که اگه ذکر نشده بود قربانزاده می‌اومد یقه درویش رو مثل فتل و آجرلو میگرفت. ۱۵۶ میلیارد اضافه بر سازمان از محل بورس برداشت کردین. ۴۳۰ میلیارد پول بازیکناتونه بدون احتساب پول رضایت‌نامه و اصل قرارداد قایدی و محبی و مربیای خارجیتون. ۵۰۰ میلیارد پول اسپانسرو معلوم نیست چیکار کردین. پول استرا و میلیچ و نادری مونده اون وقت قول پاداش سه برابری میدین. شما که پول ندارین غلط میکنین قرض رو قرض میذارین. سالهاست عادت کردین به اینگونه مدیریت. آجرلو و فتح‌الله‌زاده هم نداره. پرسپولیس کجا مثل شما ولخرجی کرده تو این سالها!! قیمت لوکادیا و شیخ و بیرانوند و بقیه معلومه. بیرانوندم خودش رضایت‌نامه‌شو گرفت و اومد پرسپولیس تا تو جام جهانی بتونه بازی کنه. حالا اینکه جنابعالی پا گذاشتی رو وجدانت و مال ما رو سیاه می‌بینی و مال خودتو سفید اون دیگه به خودت مربوطه. صد تا قهرمانی با حیف و میل بیت‌المال (پول سهام مردم) با این اوضاع و احوال اقتصاد به لعنت خدا نمی‌ارزه.
    • اس اس IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
      بععععععععععععله پرسپولیسیای عزیز در مورد گلر ذخیره شون رادوشوویچ هم خیلی حرفها میزدن اما طلبی که داره چند صد هزاردلاره ؟ بلند بگید چقدره ؟؟؟!! نشنیدم .. اون آقایی که اون پشته و از خلاف شرع و قانون میگه در مورد تک تک بازیکنانشون واقعا میدونه چه رقمهایی بسته شده ؟ میدونه پاداشها و آپشنها چقدره ؟
    • ... IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      اون آقا همه اینا رو میدونه، شمایی که هیچی نمیدونی. رادو قرارداد سه ساله داشته و به دلیل بی‌کفایتی مسئولین مملکت و شخص وزیر ورزش در انتقال پول خارجیهای ما به حسابش رفته و شکایت کرده در صورتی که شما با مساعدت دونده آبی خارجیهاتونو راحت پول به حساب خارجیشون واریز میشده. پنجره تیم مافیایی شما تو این سالها چتد بار بسته شده؟ لطف کن خودتو به نفهمیدن نزن. اصلا مسئله بازیکنای خارجی ما چه ربطی به قضیه دزدی باشگاه شما داشت؟! شما همه جور خلافی میکنین تا یه جام ناپاک بگیرین. یه بار دیگه اون بدهیها و برداشتهای غیرقانونی زمان جناب سردار دلهاتونو مطالعه کن تا باد رگ گردنت بخوابه. بفهم تو باشگاهتون دزدی شده اونم میلیاردی نه یه قرون دوزار. اگه تو این مملکت دست دزدو قطع میکردن این همه کیف‌قاپ و سارق و خفت‌گیر و اختلاسگر زیاد نمیشد. شما سرتو کردی زیر برف و داری مشکلات باشگاهتو با قیمت رادو و لوکادیا و شیخ ما ماستمالی میکنی. شما اگه آدم حسابی بودی به دزدای باشگاهت میتوپیدی نه بازیکنای ما. من یکی از مخالفین مبلغ لوکادیا هستم چون نه تکنیک داره نه سرعت نه خلاقیت و نه دوندگی و قیمتش نهایت ۳۰۰، ۴۰۰ هزار دلاره.
    • ......!!!! IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      استادی که از بورس ومبالغ برداشتی میگی اولا کی گفته غیر قانونی بوده و چرا میگه ؟کدوم قانون ؟پولی که در بورس بوده سهم هواداران استقلاله و باید یهام بیشتری هم خرید کنن تا باشگاه درآمد بیشتری داشته باشه همه هم راضی هستن اگر به قانون باشه وضعیت مالکیت استقلال کاملتر و مشخص تر از هر تیم و دستگاهی هست استقلال از گذشته کلی ملک و املاک دارایی داشته کو ؟ کجاست ؟ آقایون که از قانون میگن از خصوصی سازی میگن نظری راجع به اموال استقلال ندارن ؟ اموال قانونی سند دارو مشخص شامل هیچی نمیشه ؟ قانونی براش نیست ؟ مردم رو چی فرض کردین ؟ ضمنا کلیه بدهی هایی که امثال استراماچونی و پادووانی و... دارن مربوط به دوره وزارنت مسعود سلطانیفر و مدیران و دست نشاندگان ایشونه که باید جواب پس بدهند خیال نکنن که چون دوست و دست راست خودشون مهدی تاج برگشته ماجراهای قرارداد ویلموتس و امثال استراماچونی تمام شده بعد از جام جهانی انشالله دادگاه قشنگی براشون برپا خواهد شد
    • ... IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      پول بورس مال باشگاهه درست. شکی هم توش نیست. مسئله اینه که الان معلوم نیست کجا رفته و کجا خرج شده. میگن برای پرداخت بیمه و مالیات و... خرج شده که معلومه دروغه. الان بیمه و مالیات پشت در باشگاه وایساده یا استرا و ملیچ و سایر طلبکاران خارجی؟! لطف کن مغلطه نکن. اون ملک و املاکم مال باشگاه تاج مرحوم بوده که به صورت غیرقانونی توسط تیمسار زمین‌خوارتون کسب شده بوده. فراموش نکن شما استقلالید نه تاج. باشگاه بولینگ عبده مصادره شده اما هیشکی راجع بهش حرفی نمیزنه اما شما راجع به یه باشگاه که ۴۳ ساله منحل شده هنوز حرف میزنید. پرسپولیس منحل نشد فقط اسمش عوض شد. اگه قرار باشه ملک و املاکی هم برگردونده بشه اون باشگاه بولینگ عبده است نه زمینهای مصادره‌ای تیمسار جونتون. بدهی استرا و... هم مال مدیران بی‌لیاقت و دزدتون بوده و به سلطانیفر ربطی نداره. مگه سلطانیفر برده و خورده؟! اگه فتحی و سعادتمند و مددی و... رو سلطانیفر آورده آجرلو و حاج فتل رو هم سجادی آورده. ظاهرا آجرلو بیشتر از همه برده و خورده. چقد بدهی و صورتحساب و کسری و... تو همین چند روزه رو شده؟! خودتو به ندونستن نزن. بیدار شو از خواب.
    • ....... گوش کن IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      بحثی با شما ندارم از کامنتی که گذاشتی (۱۶/۰۸) معلوم شد چیکاره ای و چرا اینقدر نسبت به تاج کبیر فشاری شدی سرتون توکار خودتون باشه برای بعد از جام جهانی آماده باشین یه وقت تغییرات با سکته همراه نباشه
  • گرگانی IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    چه خوش اشتها به پرس کمک کردند؟ خخخ اتفاقا اگه یه شما کمک کنند واسه بستن پرونده رادو هم باید به پرسپولبس ککمک کنند
  • کیسه سوز GB ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    واقعا روتون رو برم! این فتاحی رو از کجا اوردین که اینقدر بی تجربه است و اینقدر اطلاعات دروغ میده! وزارت در پرداخت بدهی های پرسپولیس چه کمکی به پرسپولیس کرده؟ کجا کمک کرده؟ همین فصل قبل و سال اول وزارت بابا سجاد کیسه ها، شیش بار پنجره پرسپولیس باز و بسته شد! اگر وزارت کمکی به ما می‌کرد که شیش بار پنجره ما باز و بسته نمیشد! اگر وزارت بابا سجاد به کیسه ها کمک کند، باید همون مبلغ هم به پرسپولیس کمک کند.
  • هومن IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    متاسفانه پرسپولیس و استقلال همیشه بدهی های معوقه دارند ولی با شروع فصل نقل و انقال همه ستاره های لیگ و بازیکنان خارجی را با قراردادهای سنگین و بالا می خرند بعد میگن پول نداریم دولت کمک کنه واقعا برای چی چرا دولت به بقیه کمک نمی کنه
    • کیسه بی اصالت حکومتی IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
      آقا هومن پرسپولیس همیشه به اندازه ی جیبش خرج میکنه چرا کیسه حکومتی رانت خوار ولخرج رو با ما جمع مییبندید دولت به ما کمکی نکرده و نمیکنه همیشه به کیسه کمک میکنه اما کیسه با فرافکنی و دروغ همیشه میگه به پرسپولیس کمک میشه اینا دروغه پرسپولیس همیشه مردمی بوده و هست و خواهد بود و کمکی بهش نمیشه کیسه همیشه حکومتی بود ه و هست و خواهد بود و همیشه از دولت باج میگیره با هوچیگری
  • کوهمره جروق IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    توجه کردید زالو وقتی به بدن جانوری میچسبه .آنقدر خون میخوره تا وقتی که بترکه.حالا این استقلال هر چی میخوره سیرمونی نداره و باز هم طلب میکنه.زالو حداقل یه ظرفیتی داره.ولی انگلی به نام استقلال هرچی میخوره سیرمونی نداره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی