حضور توریست‌های خارجی جام جهانی در جزیره کیش پیشکش؛ ورزشگاه آزادی را بازسازی کنید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسول منطقه آزاد کیش سرانجام گفت نباید منتظران حضور گردشگران خارجی جام جهانی در این جزیره باشیم.

آرتین زهرابی؛ مدیرعامل منطقه آزاد جزیره کیش با تشخیص شرایط فعلی و در عین واقع بینی گفت: ما منتظر گردشگر خارجی از قطر نیستیم. باید از ۸ سال قبل به فکر زیرساخت‌ها می‌بودیم.

احتمالا معذوریت‌های خاص، باعث شده بود تا مسولانی مانند مدیرعامل منطقه آزاد کیش با تاخیر در این باره مصاحبه و به حقایق موجود اعتراف کنند.

طبعا توریست‌های خارجی جام جهانی، دلیلی برای سفر به جزیره کیش و اسکان در هتل‌های این منطقه نمی‌بینند و ترجیح می‌دهند در دوحه بمانند یا در اتفاقی قابل توجه، به امارات متحده عربی بروند. آنها دوحه و دبی را رها نمی‌کنند و به کیش نمی‌آیند.

با این همه، بحث حضور گردشگران خارجی در جزیره زیبای کیش، پیشکش همه آنهایی که در این زمینه مسول هستند. خودشان بهتر می‌دانند چه کنند اما همین چندی قبل، مدیر ورزشگاه آزادی که به تازگی از سمتش برکنار شده، خبر از استهلاک وحشتناک ورزشگاه آزادی و احتمال تخریب برخی جایگاه‌های ویژه داد. او در این زمینه به شدت هشدار داد و به مدیران بعدی گوشزد کرد این موضوع را جدی بگیرند.

حضور توریست های خارجی جام جهانی در جزیره کیش پیشکش؛ ورزشگاه آزادی را بازسازی کنید!

ما اگر نمی‌توانیم جذابیت‌های توریستی برای خارجی‌ها در جزیره کیش ایجاد کنیم، دستِ کم می‌توانیم در دوران کمبود ورزشگاه، حداقل استادیوم آزادی که از تاسیس آن بیش از ۵۰ سال گذشته را بازسازی کنیم. ما که هنوز نمی‌توانیم توریست‌های خارجی جام جهانی را به جزیره کیش بکشانیم، می‌توانیم در استان‌های شمالی کشور حداقل دو ورززشگاه بسازیم تا شهرهای بندرانزلی، قائم شهر و ... از این وضعیت ناراحت کننده خلاص شوند.

به نظر می‌رسد ما همچنان دور یک دایره بسته دور می‌زنیم. در دوره و زمانه‌ای به سر می‌بریم که اصرار داریم «میزبان جام ملت‌های آسیا» شویم اما این وضعیت استادیوم آزادی است که مدیرانش می‌گویند بخش‌هایی از آن در حال فرو ریختن است؛ در واقع خودمان می‌دانیم کجای کار هستیم اما اصرار داریم با توهمات فانتزی زندگی کنیم و حتی این اعوجاج را تعمیم هم بدهیم.

می‌دانید که از قدیم گفته‌اند «سنگ بزرگ، علامت نزدن است...»

حضور توریست های خارجی جام جهانی در جزیره کیش پیشکش؛ ورزشگاه آزادی را بازسازی کنید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • آریایی GB ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    اگر عرضه داشتن ورزشگاه بسازن که وضعشون این نبود!!!!!!!
  • M IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    استادیوم فسیل شده آزادی باید تخریب بشه نه تعمیر ، در کل همه چیمون بهم میاد ، استادیو سازی به خودرو سازی خیلی شبیهه ، پیکان و پژو رو از رده خارج میکنیم بعد اتوموبیل بعدی که قراره بیاد تو بازار از بدنه و موتور همین دوتا ساخته میشه😑😑😑
  • امیر IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    هیچ وقت با شرایط فعلی کشور و محدودیت هایی که وجود دارد، توریست چندانی به ایران نمی آید.
    • ط IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
      امکانات میخاد.ربطی به دین و ...نداره.زیرساخت های مختلف و رسانه های قدرتمند بین المللی باید ایجاد کنیم تا چهره تخریب شده ایران رو عوض کنیم.تبلیغات عظیمی علیه ما در جریان هست.ما رو کشوری نا امن و جنگ زده معرفی میکنن.همین اغتشاشات اخیر رو تو کل دنیا مخابره کردن.دیگه کسی جرلت نمیکنه تو ایران سرمایه گذاری کنه یا برا گردشگری بیاد.چون ایران کشوری در آستانه براندازی و جنگ نشون داده میشه هر چند واقعیت این نیست.سرمایه گذار خارجی ثبات میخاد.
  • فربد US ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    فوتبال نون و آب نمیشه. ما باید صد در صد توان, تمرکز و سرمایه مملکت را روی صنایع جنگی بزاریم، بخصوص پهپادها و دگر وسایل جنگی هوشیار. سپس اگه خدا بخواد در آینده نه چندان دور، شاید تا حدود یک قرن دیگه، به قدرت اول دنیا تبدیل میشیم.
  • محسن IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    مگه قراره فوتبال با تماشاگر باشه ؟!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی