نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
نه نکونام و نه آقاجانیان؛ یک استقلالی دستیار کارلوس کی‌روش می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخورد کارلوس کی‌روش در حاشیه کلاس مربیگری در کمپ تیم‌های ملی با سید مهدی رحمتی این قدر گرم و صمیمی بود که تعجب خیلی‌ها را  به دنبال داشت.

برخی تصور می‌کردند کی‌روش، مهدی رحمتی را ببیند راه خود را کج می‌کند و برخی هم بر این عقیده بودند به طور حتم مهدی رحمتی هیچ اشتیاقی برای دیدن کارلوس کی‌روش نخواهد داشت، چون در بهترین سال‌های دوران بازیگری حضور در اردوی تیم ملی و حضور در تورنمنت‌های مهم و معتبر جهانی را از دست داد! اما بالعکس دیدار مهدی رحمتی و کارلوس کی‌روش آنقدر گرم و صمیمی بود که گویی در گذشته هیچ اختلافی بین آنها وجود نداشته است. آن کدورت قدیمی و به جا مانده را هم کارلوس کی‌روش فراموش کرده بود و هم مهدی رحمتی و تصاویری که از دیدار این دو به ثبت رسیده به گونه ای است که گویی سال‌های سال با هم همکار هستند.

این اتفاق نشان می‌دهد کارلوس کی‌روش با سپید کردن موها برخی از رفتارهایش را هم تغییر داده است. بازتاب دیدار کارلوس کی‌روش و مهدی رحمتی اما بازتاب جالبی در فضای مجازی داشت. برخی از طرفداران فوتبال بر این عقیده اند، ممکن است در آینده ای نزدیک مهدی رحمتی دستیار کارلوس کی‌روش شود. به خصوص که فدراسیون فوتبال به دنبال جانشین پروری برای تیم ملی است و مهدی رحمتی هم می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد. مهدی رحمتی در دو سه فصل اخیر با تیم‌های پدیده و آلومینیوم اراک نشان داده است در مربیگری همانند دوران دروازه بانی می‌توان حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

بعد از خداحافظی موقت مهدی رحمتی از تیم ملی در پایان بازی با ازبکستان در مقدماتی جام جهانی 2014 کارلوس کی‌روش به این دروازه بان اجازه بازگشت به اردوی تیم ملی را نداد و طی مدت حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی که حضور در دو جام جهانی و دو جام ملت‌ها را تجربه کرد،  مهدی رحمتی دیگر رنگ  پیراهن تیم ملی را  ندید. به باور اهالی فوتبال دعوت از مهدی رحمتی برای حضور در کادر فنی تیم ملی می‌تواند، موجب فراموشی اتفاقات تلح از گذشته از  سوی دروازه بان دیروز تیم ملی و مربی امروز آلومینیوم اراک شود.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی