نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
درخواست روادید اعضای تیم ملی رد شد/ اسپانیا هم به ایرانی‌ها ویزا نداد
منبع: برنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پایگاه خبری فوتبالی-در فاصله هشت روز تا شروع مسابقات بوکس قهرمانی جوانان جهان، سفارت اسپانیا با کارشکنی درخواست روادید ملی‌پوشان کشورمان را رد کرد.

در حالی که مسابقات بوکس قهرمانی جوانان جهان ۲۰۲۲ از روز ۲۴ آبان ماه تا پنجم آذر ماه به میزبانی اسپانیا و در شهر آلیکانته برگزار خواهد شد، امروز (دوشنبه - ۱۴ آبان ماه) درخواست رویداد اعضای تیم ملی کشورمان برای حضور در این مسابقات با کارشکنی سفارت اسپانیا مورد قبول واقع نشد.

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس با اشاره به این موضوع گفت: از مدت‌ها قبل با توجه به دعوت‌نامه حضور در مسابقات جهانی جوانان، اقدامات لازم جهت صدور روادید را انجام داده بودیم، اما متأسفانه امروز با کارشکنی سفارت اسپانیا درخواست ویزای تمامی اعضای تیم جوانان و کادر فنی رد شد. این در حالی است که اقدامات لازم در این خصوص را در زمان مقرر انجام داده بودیم و حتی رزرو هتل محل اقامت و تأمین منابع ریالی و ارزی نیز صورت گرفته بود.

وی افزود: ما  با توجه به تأخیر صورت گرفته در صدور ویزا، از وزارت امور خارجه نیز پیگیر این موضوع شدیم، اما با این حال امروز بدون هیچ دلیلی درخواست روادید اعضای تیم کشورمان برای حضور در مسابقات رد شد.

ثوری تأکید کرد: این موضوع را به‌صورت مکتوب با فدراسیون جهانی بوکس مطرح و همچنین مراتب اعتراض خود را به سفارت سپانیا اعلام کردیم. در فرصت باقیمانده نیز مجدداً درخواست روادید خواهیم داشت و امیدوارم این بار روادید ملی‌پوشان کشورمان صادر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • خخخ خخخ IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    فقط میتونم بگم خخخ خخخ .یعنی چیزی به اسم ابرو اگه دیدید سلام من رو بهش برسونید.خخخ خخخ
  • امیر IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    تا تحریم ها لغو نشود هیچ کار نمی شود کرد. هیچ کار. نه کار تحقیقاتی... نه تبادلات...... متاسفانه
  • مهدی IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    بنظرم باید ایران تنگه هرمز را ببندد و چند تا سکوی نفتی و گازی را هم خرابکاری کند تا بدین وسیله با اروپا و آمریکا تسویه حساب کند
    • ۰ IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
      بنظر من هم باید دست از خرابکاری و اختلال در امور بین المللی بردارد تا مثل بچه ی ادم باهاش رفتار کنند.البته راه دومی هم دارد.به امریکا و اسرائیل و عربستان و ترکیه و اذربایجان و امارات و بحرین و قطر و کویت و کلا اروپا و کل جهان بغیر از روسیه و سوریه حمله کند و همه ی این کشورها را نابود کند تا از شر این کشورها راحت شود!فقط در این دو صورت مشکلات حل میشود.
  • حسن IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    بهترکه ویزانداد،غیراینه که میرن آبروریزی میکنن وبه سرودوپرچم مقدس ایران اهانت میکنن
  • رضا CA ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    ماشالله به این همه اعتبار و اقتدار!
    • وطن IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
      غرب زده به تمام معنا ....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی