نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
احتمال خط خوردن یک پرسپولیسی از لیست سفر به جام جهانی!/ سرنوشت سیدجلال در انتظار شاگرد یحیی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده ها حکایت از آن دارد که احتمالا یکی از بازیکنان پرسپولیس از لیست تیم ملی خط خواهد خورد.

پرسپولیس در حال حاضر در اردوی تیم ملی ایران، ۵ نماینده دارد. علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، وحید امیری، میلاد سرلک و مهدی ترابی ۵ شاگرد یحیی گل محمدی در تمرینات کارلوس کی‌روش به شمار می روند.

پیش از این کارلوس کی‌روش روی نام ۵ بازیکن از جمله ۳ استقلالی قلم قرمز کشیده بود. با صلاحدید سرمربی تیم ملی آرمین سهرابیان و محمد خدابنده لو، دو بازیکن تیم گل گهر به اردوی ریکاوری تیم ملی در پایان هفته یازدهم دعوت نشدند و این بدین معنی بود که آنها از تیم ملی خط خوردند. درادامه هم محمد محبی، صالح حردانی و مهدی مهدی پور به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت نشدند و به نوعی از اردوی تیم ملی خط خوردند.

اسامی نهایی تیم ملی برای بازی با نیکاراگوئه و تونس شنبه اعلام می شود اما به طور حتم این ۵ بازیکن در لیست دعوت شده‌ها نخواهند بود و می توانند برای استفاده از تعطیلات برنامه ریزی کنند. ظاهرا یک بازیکن پرسپولیس نیز به این جمع خط خورده ها اضافه خواهند شد.

گفتنی است در دوره قبلی جام جهانی و در دقیقه ۹۰ سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس از لیست تیم ملی خط خورد تا خودش و خیلی ها از تصمیم کارلوس کی‌روش شوکه شوند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • فرشاد IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    سرلک درحدلیگ1ترابی لیگ2
    • سه نقطه IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
      باشه تو خوبی اصلا
    • علی IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      عزیز دل خط بخوره کی راه نجات رو به جهانیان نشون بده
  • مرتضی مقدم IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    ما خودمونم خوشحال میشیم ترابی رو به حق خط بزنه منتها میدونیم و میدونین امکانش از نظر غیرسیاسی نیست پس احتمالا سرلک یا امیری قربانی میشن تا جو استقلالیام بخابه بخاطر کم شدنشون و با ارامش بیشتر تیم راهی شه و ینفرم باشه برقا که اومد صلوات بده و اگ گل زدیم شادی کنه که تلوزیون نشونش بده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی