جرارد پیکه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آخرین بازی جرارد پیکه برای بارسلونا به این زودی‌ها فراموش نخواهد شد، چرا که او از داور برای اخراج لواندوفسکی توضیح می‌خواست و خودش هم اخراج شد.

بعد از اینکه خیل مانسانو، داور بازی بارسلونا و اوساسونا، به روبرت لواندوفسکی کارت قرمز نشان داد، جرارد پیکه به سراغش رفت و تصمیم او را زیر سوال برد. او احتمالاً از تصمیمی که داور برای نادیده گرفتن خطا روی مارکوس آلونسو و گل اوساسونا گرفت هم خوشش نیامد و همین شکایت‌ها باعث اخراج خودش شد.

داور نمی‌خواست به صحبت‌های او گوش کند، اما پیکه او را تا تونل تعقیب کرد و دائم نکاتی را به داور گوشزد می‌کرد و از او برای اخراج لوا توضیح می‌خواست. این اولین بار نیست که پیکه با این داور بحث می‌کند. در جریان بازی با رئال مادرید در آوریل ۲۰۲۱ هم پیکه به خیل مانسانو برای تصمیمش در کوتاه کردن وقت اضافه اعتراض کرده بود. پیکه آن روز هم درست مثل روز سه‌شنبه در بازی حضور نداشت و روی نیمکت نشسته بود.

پیکه پیش‌تر اعلام کرده بود که دیگر در بارسلونا بازی نخواهد کرد و بازی مقابل اوساسونا آخرین دیدار او در لالیگا بود، که این بازی هم به شکلی متفاوت به پایان رسید.

نام پیکه هم در کنار استویچکوف به عنوان کسانی که در بارسلونا بیشترین کارت قرمز را دریافت کرده‌اند، در تاریخ ثبت شد. هر دو بازیکن دقیقا ۱۱ کارت قرمز دریافت کردند. اگر فقط لالیگا را در نظر بگیریم، هر دو نتوانستند ۸ بازی را به پایان برسانند. درست مانند پپ گواردیولا.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی