چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
۲ |
۱
پشت پرده پاسخ منفی سید جلال به کی‌روش!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی این فصل پرسپولیس برای حضور در تمرین تیم ملی به کی‌روش پاسخ منفی داد.

تمرینات تیم ملی درحالی به صورت منظم پیگیری می‌شود که طی روزهای گذشته پیشکسوتانی همچون مهدی رحمتی، آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری به درخواست کی‌روش در تمرین تیم ملی شرکت کردند و به نوعی به بازیکنان حاضر در اردو روحیه دادند.

طی چند روز گذشته کی‌روش با سید جلال حسینی کاپیتان پرافتخار پرسپولیسی‌ها و مربی فعلی این تیم هم تماس گرفت تا حسینی هم در اردوی تیم ملی حاضر شود. با این حال حسینی اعلام کرد به دلیل مشغله کاری نمی‌تواند در تمرین تیم ملی حاضر شود و ضمن تشکر از تماس کی‌روش، به درخواست او پاسخ منفی داد.

اما تنها دلیل سید جلال برای رد درخواست کی‌روش، مشغله کاری بود؟ این درحالیست که تمرینات پرسپولیس هم در این روزها تعطیل است و سید جلال وقت آزاد بیشتری هم نسبت به گذشته دارد. به نظر می‌رسد حسینی هنوز از کی‌روش دلخور است و شاید یکی از دلایلی که باعث شد او به تمرین تیم ملی نرود، همین موضوع باشد.

کی‌روش چند روز قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ سید جلال را در اوج آمادگی خط زد و حسینی هم همواره از آن روز به عنوان یکی از تلخ ترین لحظات زندگی ورزشی اش یاد می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسن IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    کیروش با این دعوت بزرگواریش رو نشون داد و سید جلال با این پاسخ حقارتش رو فریاد زد!
  • آق رضا IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    حقیرتوای که سیدجلال روبا۹قهرمانی پرافتخارترین بازیکن حال حاضرتمام ادوارلیگ برترروحقیرمیشماری.ازحقیربودنت همین بس قضاوت رومیگذاریم به عهده عاقلان.توسیدجلال وافتخاراتشوتوتیم ملی به این زودی فراموش کردی.فراموش نکردی اگه مصربه جام جهانی میرفت الان کیروش کجابود....وشایدحتی میتونست مثل مراکش حریف سرسختی اگه هم گروه میشدیم برامون میشدوکیروش اونوقت زورکدوم تیم رومیزد.وسیدجلال که همین الان ودوره قبل که حتی مدافع بودوحتی گل هم برای تیم ملی زدتوآخرین بازیش دیگه چکارمیکردیه مدافع که ازلیست تیم ملی خط نمیخوردیادعاقلان هست که وقتی دراوج امادگی ازلیست تیم ملی اونم جام جهانی خط خوردبدون کوچکترین حاشیه بیانه دادوتمام قدازتیم ملی حمایت وآرزوی موفقیت کردبرای تیم ملی که یادتون نرفته البته عرض کردم عاقلان درک وفهم دارن ولی عاقلان نه شما......‌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی